MariaHoran
ווואוו יש פה אנשים כל כך מדהימים שרק מכמה מילים יכולים לעודד בצורה מדהימה !!
want to fly רק שתדעי שאת ילדה מדהימה !!! 3>

החיים שלי פרק 23

MariaHoran 12/02/2013 656 צפיות תגובה אחת
ווואוו יש פה אנשים כל כך מדהימים שרק מכמה מילים יכולים לעודד בצורה מדהימה !!
want to fly רק שתדעי שאת ילדה מדהימה !!! 3>

פרק 23

סטפני עשתה את המראה הכי שוקיסט שיכול ליהיות לה אני הרגשתי טוב על הלב, מין החזרת נקמה על מה שהיא עשתה .
סטפני : " מייקל אתה אידיוט, קמיל את ז*נה "
מייקל : " סטפני חסר לך אם את מקללת אותה שוב מובן לך ?!?"
סטפני : " ממתי אתה מגן עליה הא? אנחנו לא אמורים ליהיות חברים או משו ?"
מייקל:" היינו סטפני, היינו . אני אוהב את קמיל. את היית בכלל טעות ."
סטפני לא אמרה כלום רק עשתה מבט כועס ויצאה. אני שמחה כל כך הדבקתי לו נשיקה וחיבקתי אותו מיד אחרי זה היה צלצול , נכנסו לכיתה .ישבנו ביחד , הפעם בלי שתיקה ובלי עצב כל מה שחשבתי עליו זה על הקטע המדהים שהוא עשה בשירותים [אווי זה נשמע כל כך סוטה XDD]. התכבתנו רוב השיעור, הוא רשם לי שהוא אוהב אותי אני החזרתי לו שיחקנו איקס עיגול והיה מצחיק! סשה ומייגן בהו בי , ואני צחקתי כמו משוגעת והן לא מבינות מה הולך
המורה :" קמיל ומייקל אולי תספרו לי שגמאני אצחק ?"
מייקל: " מצטער זה סודי"
כל הכיתה התחילה לצחוק אני נתתי לו בעיטה לרגל שיסתום !
המורה : " מייקל וקמיל קחו את הדברים שלכם וצאו לי מהכיתה ! " כמו שהיא אמרה לקחנו את התיקים שלנו ויצאנו ..
אני: " אויש אתה מפגר!!"
מייקל: " לאנורא אני מאמין שאני אשרוד את זה " הוא חייך אלי והתקרב ונישק אותי . . אחח יכולתי למות !!
הלכנו לקפיטרייה,מייקל קנה שתי סוכריות סודה וישבנו שמה.
מייקל: " אולי נבריז?"
אני: " מיייקל!"
מייקל: " מה אכפת ללך נלך אליי יהיה יותר כיף מבטיח לך"
אני: " ההורים שלי יהרגו אותי ואז לא תהיה יותר קמיל!"
מייקל : " חס וחלילה יפה שלי אל תדברי שטויות"
ושוב התנשקנו , הוא כל כך מדהים ..
אני: " טוב נו , בוא נבריז.. "
מייקל: " אחח ידעתי שתסכימי.. איך אפשר להתנגד לשפתיים של בחור סקסי וגברי כמוני הא?"
אני: " פחחחחחח אני יכולה להתנגד!"
מייקל: " כן כן שמענו עלייך.. רק קירבתי אליך את הראש וכבר נישקת אותי.. " והוא חייך אלי חיוך שובב כזה, שפשוט דורשש! אבל אני התאפקתי , אני לא אשבר.
אני: " אוקי אתה תראה שאני לא אנשק אותך@!"
מייקל :" נראה ניניני" מחכה אותי הרבצתי לו ! והוא נשך אותי !
אני: " מיייייקל זה כואב !!"
מייקל : " יאללה בואי נלך לפני שיראו אותנו … " הלכנו אליו הביתה , נכנסו ועלינו לחדר לא היה אף אחד אצלו בבית אז ארשתי לעצמי להרגיש בנוח הוא הכין לנו תה ואני עליתי לחדר שלו למחשב.


תגובות (1)

יוואואוא איזה מקסימה את!!! את לא מבינה כמה התרגשתי לראות את השם שלי! תקשיבי הסיפור שלך מדהים! תמשיכי תמשיכי תמשיכי ותזכרי שתמיד טוב להתעודד ^^

12/02/2013 10:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך