הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

החיים של גל:)- פרק 2:)

15/09/2013 648 צפיות 2 תגובות
הסיפור נמצא גם באתר מקושרים אשמח אם תגיבו ותגידו איך הסיפור:)
http://mekusharim.walla.co.il/Forums/TopicView.aspx?ForumID=84847&TopicID=663406

רק זה חסר לי עכשיו לאבד את האייפון! אמרתי והתחלתי לבכות.
יסמין ומיכל עזרו לי לחפש המון! התקשרנו אליו חיפשנו בכל מקום ניסינו הכל!!! ולא מצאנו לא ידעתי מה לעשות!. פתאום מישהו יתקשר למיכל ממספר חסום היא ענתה, היא לא הספיקה לדבר והוא אמר:"אם את רוצה לקבל את האייפון שלך בחזרה תבואי מחר בשעה שמונה בדיוק! לתחנה המרכזית הישנה ותביאי איתך 2000 שקל" אמר וניתק.
היה לו קול ממש מפחיד התחלתי לרעוד.
מה נעשה? שאלתי אנחנו כבר נראה מה לעשות, למזלי חבר שלנו מהמשפחה הוא שוטר אולי הוא יוכל לעזור אמרה מיכל.
יש לי רעיון אמרה יסמין, אולי נמשיך ביום כיף שלנו כדי שנשכח קצת את מה שהיה ומחר נמשיך את העניין אם האייפון שלך.
אוקיי אמרה מיכל בסדר היססתי. יאללה לשופינג! צעקה מיכל ויצאנו מהבית. הגענו לקניון ממש נהננו קנינו מלאא דבריםם!, שמלות מהממות ונעליים. סיימנו את השופינג שלנו והיה מושלםם!! יאללה אתן באות אליי עכשיו? שאלה מיכל ברוווור! ענינו. אל תדאגי גלוש מחר נמצא לך את האייפון והכל הסתדר!. תודה אמרתי וחייכתי.
יצאנו מהקניון. הגענו לבית של מיכל אני ויסמין רצנו לחדר שלה וקפצנו לה על המיטה וצחקנו מלא! עשינו מסיבת פיג'מות איפרנו אחת את השנייה ראינו סרטים שיחקנו משחקים עשינו תסרוקות והיה ממש כיף!!
ובערך בשלוש לפנות בוקר נרדמנו.
-יום חדש-
בוקר טוב אמרה מיכל ופתחה את האור, יאללה קומו יש בית ספר היום!!!!
התעוררתי מהר, אני לא מאמינה איך שכחתי היום היום הראשון ללימודים איזה התרגשות כיתה י"ב צעקתי! אהההה צעקו מיכל ויסמין וכולנו צחקנו.
התעוררנו שטפנו פנים צחצחנו שיניים התלבשנו, לבשתי לבשתי חולצה שחורה וחצאית כחולה פרחונית נעלי עקב שחורות התבשמתי התאפרתי קצת, אני מוכנה! אמרתי. גם אנחנו אמרו מיכל ויסמין, שנצא? שאלתי כן אמרו מיכל ויסמין ויצאנו במונית. הגענו לבית ספר ואז הרגשתי מישהו נוגע בי מאחור וקורא בשמי:"גל?" הסתובבתי וראיתי את…


תגובות (2)

^^

תמשיכייייייי

15/09/2013 09:54

איזה דרמות קטנות יש בחיים שלה…. שישש, זה לא יאמן.

15/09/2013 11:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך