החיים של גל:)- פרק 6:)

17/09/2013 598 צפיות אין תגובות

הדלקתי את האור ולא ראיתי אף אחד..
לאחר כמה שניות כולם קפצו "הפתעהההה!!!!" צעקו
אני לא מאמינה שכחתי לגמרי היום זה היום הולדת שלי!!!!
אריאל הביא עונה ענקית עם עדשים וגליליות יאמיי!!
"אעעעעעעעע" צעקתי!! "אני לא מאמינה אני בת 18!!!!!" צעקתי
פתאום אמא ואבא נכנסו בדלת עם זר בלונים ענקייי שכתוב עליו 18!!
"אעעעעעעע, תודהה לכולםםם אמלה אני ממש מתרגשת!!!!!!" אמרתי וחיבקתי את כולם!!. "טוב מתוקים תצאו לבית ספר שלא תאחרו!" אמרה אמא, "אוקיי ביי לכם תודה על הכל" אמרתי וחיבקתי אותם.
נסענו במכונית של אריאל. הגענו. נכנסנו לכיתה, למזלי רותם לא הייתה היום, היא הייתה חולה וכך גם לא הרבה לי את היומולדת.
היום הסתיים לו דיי מהר, "אתן באות עבודה?" "כן בואו" ענתה יסמין.
הגענו לעבודה, "היי קובי" אמרנו "היי בנות תקשיבו היום אין הרבה עבודה כי אנחנו סוגרים מוקדם אז תשתחררו בארבע" "יש!" איזה כיף בדיוק ביומולדת שלי להשתחרר מוקדם!. עבדנו ובארבע כבר סיימנו לעבוד. "תקשיבי גל אח שלי מתגייס היום אז נחגוג לך מחר זה בסדר?" שאלה מיכל "ברוור!" עניתי. הגעתי הביתה אף אחד לא היה בבית.
עליתי לחדרי וראיתי שרשרת לב מזהב מונחת על שולחני ומצורף פתק:"נסיכה שלי תהי מוכנה בשונה וחצי אני בא לאסוף אותך♥ אריאל"
"אעעעעעעע" צעקתי!! "איזה כיףףף" התקשרתי למיכל ויסמין בוידאו,
"אעעעעע" צעקתי!! "מה קרה?" שאלו "אתן לא מבינות אף אחד לא בבית שלי אז עליתי לחדר ופתאום ראיתי שרשרת זהב ופתק קטן על השולחן שלי" "מהההההההההה?" צעקו "ממי זה?" שאלו
מאריאל, הוא כתב בפתק:" נסיכה שלי תהי מוכנה בשונה וחצי אני בא לאסוף אותך♥ אריאל"".
"מההההההה יואואואווו איזה כיףף לךך!!!" אמרו, "טוב מאמי כבר 6 וחצי תתחילי להתארגן!!" אמרו, "כן כן אני מתחילה ביוש אהובות שלי" אמרתי "ביי מאמי" ענו. התחלת להתארגן, נכנסתי להתקלח ולבשתי את השמלה הכי יפה שלי, שמתי את השרשרת שאריאל נתן לי:) התבשמתי והתאפרתי, ירדתי לשתות כוס מים ואז נשמע דפיקה בדלת.
פתחתי וזה היה אריאל!!, "וווואאאאווווו מי זאת המלכת יופי הזאת?!" שאל ואני הסמקתי. "אני רואה ששמת את השרשרת שקניתי לך, אהבת אותה?" שאל, "ברורררר היא מושלמתת!! תודה רבה!!" עניתי וחיבקתי אותו. "חכי זה עוד לא הכל!" ענה "אוקיי.. הססתי.
יצאנו לבחוץ והוא פתח לי את הדלת של האוטו שלו, אוווו איזה ג'נטלמן
ושנינו צחקנו ביחד. "נו אז לאן הולכים?" שאלתי "הפתעה!"ענה ושם לי כיסוי על העיניים. כעבור כמה דקות הוא אמר "הגענו" ירדתי מהאוטו לאט והחזקתי לאריאל את היד. "מוכנה?" שאל "כן!" עניתי מהתרגשות,
הוא הוציא לי את הכיסוי וזה היה פשוט ווווווואוווווו!!!.
מקום שקט וכולו ירוק מלא בדשא פשוט מקום מדהים ורגוע הרגשתי שאני בחו"ל!!. "וווווווואאאאאאווווווו!!!!!!" צעקתי וקפצתי עליו.
הוא שם שמיכה על הדשא ועל השמיכה הניח יין ושתי כוסות, כל כך התרגשתי!!!.שתינו קצת דיברנו וצחקנו אחרי חצי שעה הוא אמר "מוכנה להפתעה הגדולה?" "מה יש עוד?" שאלתי ושנינו צחקנו. "כן אני מוכנה" פתאום בא מישהו ונתן לאריאל כלבה מהממת שממש הייתה דומה לכלבה שהייתה לי, לונה. "תודה אחי" אמר אריאל לאיש הזה.
"את רואה את הכלבה הזאת?" שאל "כן" הססתי, "היא מזכירה לך מישהי?" "ברורררר עניתי "היא ממש דומה ללונה שלי!!!!" עניתי
"אז קוראים לה שלג ומעכשיו היא שלך!!!!" אמר "מההההההההה צעקתי! "כן מאמי אני יודע כמה את מתגעגעת ללונה והחלטתי להפתיע אותך!" אמר "אעעעעעעעעעע" צעקתי שוב מהתרגשות!, "ואת כל זה עשית בשבילי?" שאלתי "הכל בשבילך יפה שלי" התחלתי לבכות מהתרגשות, הוא ניגב את דמעותי. אני לא מאמינה אראל!! וחיבקתי אותו.
הוא הרים אותי ממש גבוה, , "אני יכול להגיד לך משהו?" שאל "ברור!" עניתי.
"אני אוהב אותך!!!" לחש באוזני "גם אני אוהבת אותך" לחשתי באוזנו.
היינו ממש קרובים, הסתכלנו אחד לשני עמוק בתוך העיניים והתנשקנו!!!!!.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך