בובספוגית חמודה
אני מקווה שתמשיכו לקרוא ותאהבו אז.... חג שמח :)

החיים של דנה פרק 2 בבית ספר

בובספוגית חמודה 25/03/2013 658 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שתמשיכו לקרוא ותאהבו אז.... חג שמח :)

ההייתי בכניסה לבית ספר נכנסתי וילד רץ והפיל אותי אפילו סליחה והא לא אמר !! איזה עצבים הבית ספר הזה היה שונה בהרבה מהבית ספר שלי חיפשתי את חדר המנהלת נכנסתי למזכירות ושאלתי אותה איפה המנהלת היא הובילה אותי למשרדה ישבתי בכיסא המנהלת הסתכלה עליי והחלה לנשאות נאום … נוו אתם מכירים את הנאומים של המנהלים ? לצערי אני לא הבאתי שמיכה וכרית אז התחייבתי להראות את עצמי קשובה ולהגיד לכם בנינו אני לא הבנתי שום מילה חוץ מ " בורכה הבאה דנה לבית ספרנו " ואחר כך היא חפרה על כללים נראה לי ? אבל מי הקשיב? יצאתי מהמשרד והתהלכתי בין הכיתות לבדוק איפה הכיתה שלי בדרך ראיתי 2 נערים מרכזיים שמסביבם מוקפים עוד ילדים , שמעו רוב הסיכויים שהם שפוטים שלהם ו2 הנערים כמובן " מלכי הכיתה " אני שונאת את התואר הזה אף אחד לא יכול להיות צנועה ואם לא אז לפחות כמוני שמעתי צעקות הבטתי שמאלה וראיתי 4 ילדים רבים מכות המשכתי להסתכל עליהם תוך כדי הליכה וולפתע אחד מ "מלכי הכיתה " שם לי רגל , איזה בוושווות זה היה כל הספרים נפלו לי והתפזרו על הריצפה הם צחקו והמשיכו ללכת נער חמוד בא עזר לי לקום והביא לי את הדפים "אל תשימי לב אליהם " הוא הסתכל עליהם ואז הפנה את ראשו לכיווני "לא זה בסדר " אמרתי כאשר אני משפילה את ראשי למטה "איזה כיתה את?" הוא שאל בהתענינות "כיתה י' איזה כיתה אתה ?" עכשיו אני עושה סטופ עכשיו אני אגיד לכם את ההמשך שאתם מדמיינים בראש : הוא אמר לי "יווו גם אני " והוא ליווה אותי לכיתה , ועכשיו אני חוזרת לסיפור .
הוא צחק והסתכל עליי אני נראה לך בכיתה? חח אני מורה אני מלמד ביולוגיה אני שנה ראשונה פה אז הנערים ה"חביבים " לא ידעו שאני מורה אבל זה יעבור להנהלה אהה וברוכה הבאה "


תגובות (2)

תמשיכייייי

25/03/2013 03:22

תתתמשייכייי
וחג שמח

25/03/2013 04:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך