***שימו לב*** , ***שימו לב*** אני לא עומד להמשיך את הסיפור עקב החלטתי של זכויות יוצרים... אבל בקרוב מאוד הולך לצאת ספר חדש שלי פה באתר *בלעדית* - עוד סיפור אחד של אהבה... כדי להציץ לספר החדש היכנסו עכשיו לעמוד שלי באתר, ותתחילו לקרוא! - קריאה נעימה!

החממה – וכנס המנהיגים בלונדון – פרק 1 – חלק ב'

10/04/2014 1319 צפיות 19 תגובות
***שימו לב*** , ***שימו לב*** אני לא עומד להמשיך את הסיפור עקב החלטתי של זכויות יוצרים... אבל בקרוב מאוד הולך לצאת ספר חדש שלי פה באתר *בלעדית* - עוד סיפור אחד של אהבה... כדי להציץ לספר החדש היכנסו עכשיו לעמוד שלי באתר, ותתחילו לקרוא! - קריאה נעימה!

"למה? דווקא זה מצוין! – בטקס לזכרי לפני שנה, נאמת מעולה! – לואיס צילם ושלח לי בלואי אחרי שקמתי מהשינה העמוקה." אמרה נעמי.
"נו באמת! – למה הזכרת לי את זה!?! – זה הרס לי את כל החשק לאכול…. תודה רבה באמת!"
אמרה אלה לי ברגזנות.

***כעבור יום***

"נו חשבת על זה קצת?" שאל אלפי.
"כן… נראה לי שפשוט אני אתעלם ממנה…" – אמרה אלה לי.
"יש ! יש! יש ! יש ! יש !" קם וקפץ אלפי כאילו אין מחר…

"אז שנכין את המזוודות?" שאל גורי.
"למה לא?" – אמרה אלה לי.

***כעבור שבוע***

"מ-ע-ו-ל-ה! – אנחנו מוכנים אמרו אלה לי ואלפי.
"אז קדימה ניסע לשדה התעופה!" אמרה אלה לי בקולות כמו של סופרמן.

כאשר אלה לי ואלפי הגיעו לשדה התעופה הם ראו ראשונים את….

נטלי ודינה!

"דינה! איזה כיף לראות אותך! – סוף סוף מישהי שכיף איתה!"
"תודה , תודה לואיס אמר לי שכדאי, ואני יעשה הכל כדי לטוס לחו"ל, ועוד עם חברות וחברים שלי!"
" נטלי !!!! איזה כיף לראות אותך! – סוף סוף!" – והם התנשקו נשיקה סוחפת וסוערת…
"תודה תודה…נראה לך שאני לא אלך לכנס הזה ? ועוד איתך? – חחחח…."

ואז נחשו מי הגיע….
" מתיתיהו!" – רצה דינה אל מתי וחיבקה אותו…
"היי דינה מה שלומך?"
"אני בסדר איך אתה?"
"גם תודה… – אבל יש לי משהו לספר לך…"
"מה?" שאלה דינה בחשדנות.
"אני מפחד מטיסות, כבר מגיל 6."
"נו באמת מתי, לפחד מטיסות? – כשאתה לידי אתה לא תפחד, אל תדאג…" – אמרה דינה בביטחון…
"תודה דינה.."

ואז נחשו מי הופיע….

"יפתח! מה שלומך?!?!" אלה לי רצה וקפצה על עברו של יפתח.
"אני בסדר תודה איך את?"
"הכל קול, אתה יודע.."
ואחרי שנייה הם התנשקו, וכאילו, הזמן עמד מלכת.
כולם הסתכלו אל עברם …

ומאחוריהם היה….
דניאל.
עמד. פשוט עמד.

אחרי כמה שניות, דניאל המשיך ללכת, אחרי שהנשיקה הסתיימה.
ונטלי אמרה לו: ראית את זה? – איך אתה מרגיש?"
"בסדר… את יודעת…." – אמר דניאל בנאנחות.

ואז סופי אלונה ואיימי הגיעו…..

נטלי רצה ישר לסופי, אלונה יש למתי
ואיימי…. ישר עם האייפון….

ואז נשמע קריאה: "נוסעים יקרים – הטיסה ללונדון יוצאת בדיוק בעוד כ10 דקות נא להגיע למטוס יחד עם הכרטיסים."

"קדימה קוראים לנו!" – אמרה סופי בהתלהבות.
"אתה רוצה איתי שח באינטרנט בדרך בטיסה?" שאלה אלונה את מתי.
"אמממ… לא. אבל תודה… דינה יושבת לידי ואני מפחד מטיסות ועוד לשחק שח? זה קצת מפחיד…"
"אוקיי" אמרה אלונה בהתבאסות.

"קדימה, קדימה נו!! – אני מתרגשת! זו פעם ראשונה שלי על מטוס!" – אמרה דינה בהתרגשות..

ואז שכולם עלו המטוס…..


תגובות (19)

אמרתי לך כבר, זו העתקה! די להעלות את זה.

10/04/2014 09:40

    אני לא מכירה את הספר הזה אבל אם אתה מעתיק ממנו עלולים לתבוע אותך, אתה יכול לכתוב פאקאינק (או איך שלא כותבים את זה) שזה סיפור בהשראת הספר אבל לא להעתיק

    10/04/2014 09:49

    הוא העתיק את הפרק הראשון בדיוק מהספר, לגבי הפרק הזה אני לא כל כך בטוחה אם הכל מועתק מילה במילה, אבל זו נטו העתקה.

    10/04/2014 09:52

    לא מדויק… הוא יכול לשנות את העלילה (בצורה דרסטית כמובן ולא שינוים קוסמיטים קלים) ולהפוך את זה לסוג של סיפורי מעריצים….

    10/04/2014 10:00

    בינתיים הוא מעתיק את זה מילה במילה.

    10/04/2014 10:03

זה על אחריותו הבלעדית בלבד

10/04/2014 09:54

אני חושב שאפשר לתת הצצה לא? אבל זה נחשב כסוג של פירסום פירטי , הם עלולים ליתבוע אותך! וגם את האתר , מומלץ להפסיק כי כניראה שהאתר ימחק לך את החשבון או משהוא כזה , האחריות עליהם . אבל גם המישתמש מקבל אחריות חלקית בעניין , סיפורים מעניינים מאוד123 צודקת , אני ממליץ להפסיק .

10/04/2014 09:56

תקשיב , אם בא לך לשימור על המישתמש תפסיק!! זה לא בא נגדך , זה לטובתך , הצצות לספרים זה ניראה לי בסדר . אבל העתקות מביאות איתן תביעות . אני ממליץ להפסיק אלא אם כן יש לך רשות מהבעלים , אבל סביר להניח שאין לך .

10/04/2014 10:03

אתם יכולים לבדוק.
הספר החממה וגן העדן האבוד או החממה בעקבות המאיץ זה לא מילה במילה!
עובדה שבספר השני דניאל ויפתח לא היו בכלל! וזה בכלל לא נקרא שינוים קוסמיים אלא שינויים שמשנם את העלילה הספר והכל בעצם!…
אתם יכולים אפילו לבדוק!

10/04/2014 10:10

וגם בספר הראשון זה היה בכלל קשור למסיבת חנוכה! בלי טיסות בכלל – שהפרק הראשון עוסק בטיסה!?!?!….
הבנתם?!?!

10/04/2014 10:11

    זו עדיין העתקה…. אבל ממש.
    אם לא תשנה את זה בצורה יותר דרסטית זה עדיין יכול להיות העתקה.

    10/04/2014 10:14

אני רק המלצתי , בכל מיקרה זכותך לעשות מה שבא לך. אבל רק הזהרנו. שום דבר לא בא להעליב או ליפגוע . תעשה מה שבא לך כל עוד אני לא האחראי

10/04/2014 10:14

אני כן שיניתי אז תחכי לפרק 2!

10/04/2014 10:14

    אם כבר לפחות תשים את זה בסיפורים בהמשכים.

    10/04/2014 10:16

    סליחה, טעות שלי.
    לפחות תשים את זה בפאנפיקים, ותציין שלקחת חלק מהסיפור ממקום אחר.

    10/04/2014 10:17

זה לא ישנה אם זה יועתק ….

10/04/2014 10:18

    אבל אם הוא מתכוון לשנות את העלילה זה פאנפיק, סיפור מעריצים, זו כבר לא העתקה אפילו אם שני הפרקים הראשונים מועתקים.

    10/04/2014 10:20

תודה… בכל מקרה… אני אשנה לפרק הבא… תודה!

10/04/2014 15:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך