יש לי עוד מה להוסיף לסיפור אבל קודם רציתי לקבל על זה פידבק.
תודה.

הטיסה בגן עדן! (אין לי שם טוב יותר..)

20/02/2013 688 צפיות 4 תגובות
יש לי עוד מה להוסיף לסיפור אבל קודם רציתי לקבל על זה פידבק.
תודה.

הסיפור:

דינג דונג..דינג דונג!
זה היה הקול ששמעתי בזמן שעפתי בשמי גן עדן. הרגשתי רוח קרה ונעימה שעברה על גופי, תחושה ממש משמחת אני חייב לציין. בעת מעופי, לפתע הבחנתי בקבוצת מלאכים שהתקרבה לעברי, פחדתי שהם מהסוג הרע. הרי בגן עדן יש קבוצת מלאכים שמתנהגת בצורה מאוד בריונית. הם תמיד מחרבנים על יצורים מסכנים שעוברים מתחתיהם, ממש כמו היונים בכדור הארץ. למה לעזעזל הם עושים את זה? את זה אף פעם לא נדע. כולם יודעים שאלוהים משלם להם בשביל שהם יעשו את זה, שאלתי אותו פעם באחד הביקורים שלי אצלו מה ההיגיון, אבל התשובה היחידה שקיבלתי ממנו הייתה שהוא פועל בדרכים נסתרות ושאני יכול ללכת להזדיין. טיפוס מאוד מוזר אני חייב להגיד.
לענייננו, קבוצת המלאכים כבר הייתה מטרים ספורים ממני. המלאך שהנהיג את הקבוצה התקרב אליי בצורה מהירה וצעק לי באוזן כאילו השטן שורר בו: "דינג דונג!! דינג דונג!!!"
אני מיד קפצתי אחורה, ניסיתי להבין את פשר הצרחות של אותו מלאך, כנראה מעורער בנפשו, אבל באמת שלא הצלחתי. לפתע המלאכים השמיעו קולות זעקה עזים, ואלה בדיוק הקולות שלא רציתי לשמוע. לפתע בלי לתת לי אפשרות לברוח הם קרעו את מכנסיהם והרימו גושי צואה שנזרקו מן הסתם עליי. למה לעזעזל הם עשו את זה, למה אני צריך לסבול יחס כזה? את זה ניסיתי להבין במשרדו של כל היכול הנודע, אלוהים, בכבודו ובעצמו. ידעתי אמנם שהוא יגיד לי שנסתרות דרכיו, אבל לפחות חשבתי שהוא יפצה אותי בכמה בתולות שהוא ייקח מאיזה מוסלמי, הרי להם יש 72, למה לא להביא לי כמה? בכלל, תמיד עניין אותי מאיפה הם משיגים את הבתולות. כמה משלמים לבתולות האלה?
הן יפות לפחות? אך אלה שאלות שכנראה לא אקבל עליהן תשובה. התגובה של אלוהים לתלונותיי הייתה מאוד מוזרה, מאוד משפילה. הוא קרב אליי וצרח לי באוזן "דינג דונג!!!!! דינג! דונג!" ברגע זה מרוב בהלה פשוט התעלפתי.
קרני אור מאירים דרך עיניי, אני מרגיש מוזר, כאילו אני צף. לא ידעתי אם עיניי פתוחות או סגורות, אז חשבתי לעצמי למה שאני לא איעזר באלוהים ואשאל אותו איפה אני נמצא(לצערי שכחתי את מה שהוא עשה לי) והצטערתי גם אחר כך כי החצוף, בשיא חוצפתו המשיך לצרוח לי באוזן את המנגינה המחורבנת ששמעתי יותר מדי פעמים.
פתאום הבנתי איפה אני, פתאום הבנתי מי זה הבן זונה שמציק לי. השטן! ללא ספק, השעון המעורר.
השעון המעורר..בלי היסוס אני יכול לומר שזה המכשיר הכי מעצבן שהומצא בהיסטוריה. האדם החולם בדמיונו, שוחה בחלומותיו האידאלים ולפתע שעון מעצבן מעיר אותו ומחזיר אותו למציאות. לכל הפחדים, האהבות, הכעסים, לשיחות הקטנות שצריך לעשות עם אנשים, לעצבנות, מן הסתם שגם לחרמנות..


תגובות (4)

חחחחחחחחחחחחחחחחחח(:
יפה יפה לך(;
הסיפור יפה, השפה מצויינת, התיאורים משעשעים ביותר,
אזז נו?!
תמשיך/כי (:

20/02/2013 22:15

הקטע הזה ממש יפה ומגניב.
נהניתי לקרוא אותו.
אתה כותב יפה מאוד ובצורה מגניבה ביותר!
תמשיך לכתוב קטעים כאלה :)

10/03/2013 04:49

אני רק בודק אם התגובה הזאת תקפיץ לי את הסיפור למעלה יש לי עוד קטע להוסיף לסיפור ואני חושב שזה יהיה סתם אם אני אפרסם עוד אשכול חדש.

10/03/2013 05:05

כתיבה מעניינת ומושכת שכיף לקרוא את הסיפור. תמשיך לכתוב
והיי ברוך הבא לאתר. :)

10/03/2013 05:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך