הסיפור הוא סיפור בהמשכים כלומר כל כמה זמן יעלה עוד פרק, והסיפור ימשיך מאיפה שעצר והדמויות גם התבגרו במהלך הסיפור.

היומן האישי

20/10/2018 449 צפיות אין תגובות
הסיפור הוא סיפור בהמשכים כלומר כל כמה זמן יעלה עוד פרק, והסיפור ימשיך מאיפה שעצר והדמויות גם התבגרו במהלך הסיפור.

היומן האישי זהו סיפור שבעצם מדבר על חיים של ילדה קצת מוזרה ושונה ששמה ליאל. לסיפור קוראים יומן אישי מפני שהוא מספר על החיים של הילדה אבל כאילו היא כותבת אותו כלומר הכל יהיה בגוף ראשון (אני עשיתי לי קרה ולא קרה לו ואז הוא..) מקווה שתאהבו את הסיפור

פרק 1: קניתי יומן?
יומני היקר, היום קיבלתי אותך ובלי להעליב אני לא מבינה מה העניין בכתיבת יומן? זה לא שאתה יכול לענות, או לשפר את ההרגשה אז למה? טוב ובכל זאת בוא ננסה מה כבר יקרה? מחר אני עולה לכיתה ז' לחטיבה ומה אני מרגישה? טוב קצת נרגשת, מתרגשת ובעיקר מפחדת אבל מה אתה מבין אתה בכלל לא מכיר אותי, ואולי הגיעה הזמן שתכיר?, שמי ליאל ואני בת 13, אני אוהבת משחקי מחשב, כדורגל ואת הצבע הירוק ובגלל זה מרבים לזרוק לי שמות כמו הבוגבר טומבוי וכל מיני מילים מטופשות שכאלו. יש לי 2 אחיות אחת גדולה ו-1 קטנה, לגדולה קוראים טליה היא בת 15 והשנייה מאי היא בת 12. טוב, כבר מאוחר ואני צריכה ללכת לישון אספר לך מחר איך היה היום הראשון בחטיבה.

פרק 2: היום הראשון בחטיבה
יומני היקר, היום היה היום הראשון בכיתה ז', החטיבה כל כך שונה מהיסודי, ביסודי האינו יוצאים בהפסקות ונהנים ולא היו מלחיצים אותנו ומצפים ממנו ליותר מדי וכל הזמן אומרים לנו זה לא כמו היסודי!.
אתה בטח שואל איך היה? איך עבר היום הראשון בחטיבה? טוב די נחמד קמתי בבוקר התלבשתי הכל היה חדש החולצה, המכנסיים הגרביים והנעליים הגעתי לשער בית הספר וראיתי מחצית מחברי הישנים (מהיסודי) נכנסנו לשער וזהו מאז כבר לא היה כל כך נחמד חלקו מתנות, עטים… וטלו את הרשימת תלמידים לכיתה ומי איתי בכיתה? רק 2 חברים שלי וחברה שלי ליאן וכמו שספרתי לך רוב החברים שלי הם בנים וכמעט ולא הייתי עם ליאן ובכל זאת היא נחשבה החברה הכי טובה שלי, כי הייתה היחידה. הבעיה היא שבכיתה ז' הכיתה מתחלקת לשתיים חצי עם מחנך אחד והחצי אם מחנך אחר והיא הייתה עם מחנך אחר כך שהייתי לבד ביום הראשון מפני שהיא הייתה עם החצי השני וחברי האחרים אחרו נבהלתי מאוד והייתי שקטנה לא דברי ממש הייתי קצת מבוהלת שהאחרים הכירו אחד את השני ואני הייתי החדשה, המוזרה אבל אחרי שהחברים האחרים שלי הגיעו נרגעתי קצת. בהפסקה הסתובבתי עם ליאן בחופש הכרנו יותר והתקרבנו, כי הכרנו רק בכיתה ו' כמעט בסופה, בקיצור דיברנו על איך המורים ואיך הבית הספר אמרתי לה שלדעתי המורה שלי ממש נחמדה והיא אמרה לי שלה יש מורה שהיא לא בטוחה אם הוא נחמד או לא לדעתי המורה שלה נחמד אבל קצת מצפה ליותר מדי והבית ספר שנינו הסכמנו שהוא ענקי ממש וזה היה היום הראשון דיברו איתנו על מה יהיה ומה יש וואו מצפים ממנו להרבה כבר אמרתי לך כל הזמן שאמרנו הם אתם מצפים ממנו הלרבה או זה קשה הם אמרו לנו אין מה לעשות זה לא כמו היסודי. וזהו זה היה היום הראשון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך