yarden10
מוקדש למי שקורא
מקווה ש-♥

היומן של נטע – פרק 13

yarden10 21/11/2011 560 צפיות 5 תגובות
מוקדש למי שקורא
מקווה ש-♥

19.30
האנשים, מי שלא יהיו, מצאו את החור אבל לא מצאו כל סימן לפתיחה. זה כנראה הדבר היחיד שעצר ביניהם לביני. המפתח הקטן שמצאתי במחברת שהפכה להיות היומן הזה.
עצרתי את הנשימה ולא יכולתי לזוז. פחדתי שכאם ישמעו אותי ידעו שיש דרך להיכנס פנימה.
קול צונן, מפחיד ועמוק דיבר ראשון, "אין פה כלום, זה בסך הכל חור מסכן בקיר"
"לא נראה לי, אדוני" ענה קול אחר, צייצני, קטן, כאילו פחד מהאיש בעל הקול העמוק. "משהו מסתתר פה. לא יכול להיות שרניבוביץ' הזקן היה מחביא את האוצר במקום אחר, אם האוצר עצמו לא פה אז רמז כלשהו חייב להיות פה"
חסמתי את פי בידי, האיש הזה וכנראה גם השני מכירים את סבא רבא של אבא שלי, יעקב. איך? ומי סיפר להם על האוצר?
"ומה אומר לך את זה?" שאל האיש בעל הקול העמוק והרגשתי במבטו על פני החדר הקטן של עליית הגג.
"רניבוביץ' היה בין המקימים של כפר בלום" אמר האיש בעל הקול הדק "אבל הוא לא רצה להישאר שם כיוון שהיו לו… תקלות עם אנשים אחרים. הוא עבר למקום דומה לכאן רק במקום אחר. בעיר אחרת. אבל המפתח לפתירת התעלומה היו האנשים שממשיכים את המורשת שלו…"
עכשיו התחלתי להקשיב ברצינות, האיש הזה, מי שהוא לא יהיה, יודע יותר ממני. וכל פיסת מידע תעזור לי.
"כוונתך?" שאל האיש בעל הקול העמוק אבל כשהאיש בעל הקול הדקיק לא השיב הוא הוסיף,"אלון, אם לא תדבר בקרוב..!"
"סליחה אדוני" אמר אלון "אבל יש לי הרגשה שאנחנו לא לבד כאן"
"מה זאת אומרת?" שאל האיש שלא ידעתי את שמו עדיין "מי יכול כבר להתחבא במקום הזה? ואיפה?"
שמעתי נקישות, כמה חפצים זזים ואז את מי שנקרא אלון מדבר שוב, "מה דעתך על זה?" שאל.
"מה זה המפתח הזה?" שאל האיש וכנראה בחן את המפתח כשהוסיף "מפתח קטן, אין לנו כל עניין ב…" הוא נעצר שהבין שאלון כנראה מצא משהו שעשוי לעזור להם.
חיפשתי בהיסטריה את המפתח שהיה על גופי עד לפני כמה דקות. הבהלה שלי גברה כשהבנתי שהוא לא עליי.
"בבקשה" אמרתי בשקט "אם מישהו יכול לעזור לי, אסור שהם יכנסו למקום הזה. אסור שהם ימצאו אותי…"
פתאום השתרר שקט מוחלט. אלון והאיש השני לא נשמעו, כאילו נעלמו.
ואז, מתוך החושך של החדר הקטן עיניים אדומות הביטו בי.
אבל אלו לא היו עיניה של הנערה מהציור.
העיניים האדומות מצמצו אליי ואז שיניים לבנות נחשפו בחיוך.


תגובות (5)

או מיי גאד את לא נורמלית איך את מסיימת פרק בכזה מתח? איך את מעיזה? תמשיכייייייייייייייייייייייייי מיייייייייייייייייייייייייייד

22/11/2011 07:37

רגע, את אומרת שאני צריכה להמשיך? ;)

22/11/2011 10:01

אני יכול לקבל תופים בבקשה?
אחלה סיפור

22/11/2011 10:05

רגעע… גם אני רוצה תופים. וחצוצרות. וגיטרות
תמשיכי!!!! D:

22/11/2011 10:08

עם כל הכלים תהיה לנו להקה בסוף D:

22/11/2011 10:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך