yarden10
מוקדש לתומר שרצה שאני אקדיש לו משהו :)
מוחעחעחעחע

היומן של נטע – פרק 2

yarden10 22/10/2011 542 צפיות 5 תגובות
מוקדש לתומר שרצה שאני אקדיש לו משהו :)
מוחעחעחעחע

15/5/11
3 לפנות בוקר
אין לי מושג למה אני כותבת עכשיו, אני קצת רוצה להרחיב על מה שכתבתי בפעם הקודמת.
יוכל להיות שתחשיבו אותי כאדישה, אבל אני לא חושבת ככה.
העובדה שאני סובלת מדיסלקציה? טוב אני מודה, עבדתי עליכם. כי רציתי יחס. משהו שאני לא מקבלת הרבה בזמן האחרון מאבא שלי.
העובדה השנייה היא שנדב לא מדבר איתי, מסתבר שזה היה בכלל כי לא ישבתי לידו בארוחת הבוקר, השלמנו אתמול בבת מצווה, אל תשאלו.
העובדה השלישית? טוב, ידעתי שזה יקרה. לפרט? טוב…
בדיוק כשהביאו את הוגה אבא שלי הציע שאני אחתוך אותה, אבל כשהתקדמתי לעבר העוגה החלקתי על סרט שהיה על הרצפה ופניי נתקלו בחתיכות הקרם של העוגה, נהדר.
ישבתי בערך חצי שעה בשירותים כשדודה שלי מנקה אותי ובינתיים הביאו לי שמלה אחרת.
אז לכל מי שחשב שאני מגזימה עם המבוכה, מה יש לכם לומר עכשיו?
לגבי מה שכתבתי על אמא שלי, היא מתה כשהייתי בת 3, אני לא בדיוק זוכרת אותה.
אם אני מצטערת? אני לא יודעת, לא יצא לי מעולם ל…
אבא שלי אמר לי לכבות את האור, מצטערת.

16/5/17
10.30 בבוקר
אני כותבת בשולחן שלי בכיתה, מעיין, החברה הכי טובה שלי, יושבת לידי ואוכלת כריך עם שוקולד, אמרתי אלף פעם שתפסיק לאכול את זה כי זה לא בריא, היא רק הסתכלה עליי ונאנחה. אני רק מקווה שהיא לא תשאל אותי מה אני כותבת.
ליתר ביטחון, אני יוצאת לספרייה, היא אף פעם לא באה לשם.
כמעט אף אחד לא בא לשם.
טוב, אז אולי קצת טעיתי. חוץ מהספרנית ישב שם עוד ילד מכיתה ו' 2 לדעתי. (אם לא ציינתי, אני לומדת בכיתה ו' 4 )
היה לו שיער שחור קצוץ וחולצה לבנה עם סמל בית הספר, הוא לבש מכנסיי ג'ינס שחורים ונשען על ארון הספרים, עיניו חיפשו אחרי ספר כלשהו, אני חושבת שקוראים לו רון.
לרגע הוא הרים את עיניו והביט בי, העיניים הכחולות שלו בהקו באופן מיוחד והוא חייך.
השבתי לו חיוך והתיישבתי ליד אחת השולחנות.
אז עכשיו אני כותבת פה ואני רואה שהוא מציץ לעברי, רק שלא יבוא לשאול מה אני עושה! בבקשה, בבקשה, הכל רק לא זה.

10 בלילה
אז מסתבר שלא מקבלים את התפילות שלי בשמיים.
הילד הזה, שבאמת קוראים לו רון, פנה אליי ושאל מה אני עושה.
"כלום" אמרתי ומיהרתי לסגור את היומן. הוא שאל אם זה יומן ועניתי שלא, הוא ביקש להסתכל ואמרתי לו שזה לא עניינו ויצאתי מהר מהספרייה.
אז יצאתי גם מגעילה וגם לא יצא לכתוב שוב במשך כל היום, נהדר לא?
התפתחות בנושא המפתח שמצאתי לפני שלושה ימים, מסתבר שזה לא פותח כלום בחדר שלי אבל אני חושבת שזה פותח משהו בעליית הגג, אני בודקת מחר.
נ.ב. מחר יש לי מבחן בחשבון ולא למדתי כלום, נהדר.


תגובות (5)

מעולה, רק שבפרק הקודם אמרת שהאמא מתה לפני יומיים ופה רשמת שהיא מתה כשנטע הייתה בת 3 וזה XD אז זה קצת סותר אחד את השני ^^
ובהתחלה היא כאילו מדברת אלינו, שזה מוזר, כי היא אמורה לדבר ליומן ^.^
חוצמזה העלילה הייתה מעוולה D:

23/10/2011 08:49

אני אתקן את זה :) תודה!!
נ.ב. זה בכוונה שהיא מדברת אלינו, ככה היא כותבת …
תודה רבה

23/10/2011 08:59

אופסס… למעלה התכוונתי תחפשי "תאומים בדם- פרק 1" מהו מגניב תגיבי =]

23/10/2011 11:10

המשךךךך ודחוף!!

23/10/2011 12:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך