yarden10
מי זה לדעתכם? רון? או אולי מישהו אחר?
ומה נטע ורון ימצאו בעליית הגג?
תגיבו בבקשה. מקווה ש-♥

היומן של נטע – פרק 5

yarden10 25/10/2011 546 צפיות אין תגובות
מי זה לדעתכם? רון? או אולי מישהו אחר?
ומה נטע ורון ימצאו בעליית הגג?
תגיבו בבקשה. מקווה ש-♥

19/5/11
8.05
תפסתי את רון לפני השיעור הראשון והודיתי לו על העזרה, היום בצהריים אני אלך לבדוק מה יש בעליית הגג, סיפרתי לו את מה ששמעתי, החלטתי שהוא צריך לדעת.
הוא שאל אם אני רוצה שיבוא גם, אמרתי שלא צריך.
הוא אמר שאם אצטרך עזרה אני יכולה לפנות אליו, חייכתי ופניתי לכיתה שלי.
אז פגשתי במבטה של עדי.

רק שתדעו, עדי היא החברה הכי טובה שלי, היא קטנה ממני בשבועיים ויש לה שיער חום באורך נורמאלי, יש לה עיניים חומות עמוקות והיא אוהבת להצחיק אותי, אבל הפעם היא נראתה רצינית. יכול להיות שהזכרתי אותה בעבר?
היא שאלה מה רציתי מרון ואמרתי שביקשתי עזרה במשהו. היא שאלה למה לא פניתי אליה.
"לא היית יכולה לעזור לי" עניתי, היא כנראה נעלבה כי היא הסתובבה בחדות ופנתה לכיתה.

10.30
נגמרה בדיוק עכשיו ההפסקה, אני ורון ישבנו בספרייה וחשבנו מה יכול להיות בעליית הגג. רון אמר שאני אחפש איזו תיבה או משהו שהמפתח יכול להיכנס בו. אני חשבתי קצת מורכב יותר, אולי המפתח הוא רק רמז והוא לא משמש לכלום?. רון אמר שאקח איתי את המפתח לכל מקרה. אם לא הסברתי, אני גרה בבניין ועליית הגג שייכת לכולם. אף אחד לא נכנס לשם כבר הרבה זמן. אני ורון החלטנו שבערך בשמונה הוא יבוא לבית שלי ויגיד שהוא יוצא איתי קצת, ככה נתחמק מאבא שלי, אז נעלה ביחד לעליית הגג ונראה מה יש שם.
כל אחד מאיתנו צריך להביא פנס וסוודר כי קר למעלה. אני צריכה להביא גם את המפתח וגם את היומן כדי שאוכל לכתוב כל מה שקרה.
רון צחק כששמע שאני כותבת יומן ומיד התנצל. הוא אמר שכדי לכתוב יומן צריך הרבה אומץ. לא ידעתי איך להגיב אז פשוט חייכתי.

17.54
רון יבוא בשמונה בערב, אז יש לי קצת זמן. חקרתי עוד קצת על סבא רבא-רבא שלי אבל לא מצאתי משהו שאבא כבר לא סיפר לי.
סבתא שלי, שסבא רבא-רבא שלי היה אבא שלה (עקבתם?) סיפרה לי שאבא שלה היה מספר לה שהוא החביא אוצר שעובר מדור לדור אבל אף אחד לא מצא אותו. בתור ילדה היא האמינה ואפילו ניסתה לחפש אותו, כשגדלה אביה אמר לה שזאת הייתה בדיחה, אגדה.
אבל היא אמרה לי שהיא שמעה אותו אומר שהיא כבר מבוגרת מדי, היא הייתה אז בת 15.
האם אני מבוגרת מדי בשביל למצוא את האוצר שסבא רבא-רבא שלי החביא לפני דורות?
והאם זה מה שאני ורון מחפשים אחריו?. כשגמרתי לדבר עם סבתא היא אמרה שהיא כמובן צחקה ושאני לא אקח את זה ברצינות כי זה סתם משהו שאמרו לה. היא אמרה לי שלא להאמין לזה. אבל אחרי שהיא סיפרה את זה, זה כבר יותר קשה לא להאמין.

19.30
רון יהיה פה עוד חצי שעה ככה, החלקתי את המפתח לכיס של הסוודר שלי ולבשתי נעליי ספורט. דחפתי את הפנס שלי בכיס האחורי של המכנסיים שלי וחיכיתי בחדר שלי.
אבא שלי קורא לי ואומר לי שיש לי אורח.
האם זה רון שהקדים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך