yarden10
מוקדש לחברה מאד טובה שלי שנמצאת אצלי ברגעים אלו :)
תמר!!
מקווה ש-♥

היומן של נטע – פרק 7

yarden10 26/10/2011 568 צפיות 9 תגובות
מוקדש לחברה מאד טובה שלי שנמצאת אצלי ברגעים אלו :)
תמר!!
מקווה ש-♥

20/5/11
7.35
הגעתי לבית הספר, אני עוברת על פני הלוקרים של שכבה ו' ומחפשת את רון. הוא תמיד מגיע מוקדם. חבל שהוא לא פה.
מבטי לוכד מישהו שמתרחק מהרחבה הגדולה של בית הספר, החלטתי לעקוב אחריו, כמו בכל מיני סרטים. סתם לכיף.
עקבתי אחריו עד שהגיע לאולם הספורט אבל במקום לפתוח את הדלת עם מפתח קרה דבר מוזר, הוא הוציא מכיסו משהו שלא זיהיתי ומלמל משהו. הוא הסתובב ובדק אם מישהו רואה אותו ואני התחבאתי.
אבק עלה מכל עבר והדבר הבא שראיתי זה שהוא נעלם, לא ממש נעלם. אבל פשוט…. הוא לא היה שם. מי שזה לא יהיה, הוא לא נראה לי מהחבר'ה הטובים.
אני סוגרת את היומן, תמידים באים. גם על זה אני צריכה לדבר עם עדי ורון בהפסקה.

10.08 (לפי השעון המאחר של עדי)
סיפרתי לעדי בכיתה מה קרה ועכשיו אנחנו נספר לרון. מעניין מי זה יכול להיות.
"הוא לא נראה לי מהחבר'ה הטובים" אמרתי בסוף אחרי שהסברתי מה קרה גם לרון.
הוא אמר שגם לו לא נראה האיש הזה וצריך ללכת לבדוק מה הוא חיפש באולם הספורט.
עדי אמרה שבשבילנו זאת לא בעיה כי יש לנו בשיעור הבא ספורט, נוכל לסרוק את האולם ולבדוק אם יש משהו חשוד.
רון אמר שהוא ינסה להתחמק מהשיעור ולעזור לנו, אני אמרתי שלא יבוא. זה יהיה חשוד מדי. שאלתי אותם מה הם גם חושבים על הרמז שמאצנו אתמול.
'פתחו את השער'.
אבל איזה שער? והאם המפתח עדיין קשור?
רון כל הזמן אמר לעצמו את המילים באסטונית ואני צחקתי. שאלתי אותו שוב איך הוא דובר אסטונית והוא לא ענה. אתמול קראתי שלאסטונים יש שיער בהיר ועיניים כחולות בדרך כלל. אני חושבת שזה תואם את המראה שב רון. האם רון הוא אסטוני?
רציתי לשאול אותו אבל לא לפני עדי, אני אדבר איתו כשעדי תצא מהספרייה ואני והוא נשאר קצת ללמוד עוד על אסטוניה.
לא שבאמת צריך. רון ידע כבר כל מה שכתוב למעט תאריכים כי הוא התבלבל.
הוא אפילו ידע את ההמנון של אסטוניה בעל פה. הוא כל הזמן זימר:

מולדתי שמחתי,
כמה יפה את!
אני לעולם לא אמצא כזו
בעולם רחב זה
שתהיה כה יקרה לי
כמוך, מולדתי!

הוא אמר לי שזה הבית הראשון בהמנון שלהם.
טוב, לא מצאנו היום שום חומר מעניין


תגובות (9)

n

אוסטניה?!
אור-תפסיק להשפיע עליה לרעה….

27/10/2011 06:51

אני מסכימה איתך תומר…
אור וסהר משנים את ירדן!
אהבתי את הקודמת!!

27/10/2011 07:44

היי! אני לא שיכנעתי אותה לכתוב על אסטוניה!!! היא שאלה אותי לגבי מידע על אסטוניה! אני יכול לסרב לאנשים שרוצים ללמוד על מדינה שאני אוהב?!

27/10/2011 07:48

אני לא יודעת מה אם תומר אבל לדעתי ירדן השתנתה בעוד דברים בגללכם.
אבל זה לא יפה לדבר ככה אליה מאחורי הגב!!!
(אני אשאל אותה אם היא יכולה להיכנס)

27/10/2011 07:50

שירן, ירדן מספרת לי שאת מאיימת להרוג אותה! איזו מין חברה מנסה להרוג חברה שלה?! האם את שמוזל או משהו? וחוץ מזה, אני לא יודע עד כמה אני משפיע עליה, אני פשוט זורם עם מה שהיא כותבת, ואני חושב שמעכשיו עדיף שהתגובות לא יהיו צ'אט, זה מפריע לשאר חברי האתר.

27/10/2011 07:56

1. אני מאמינה שירדן לא תרצה שתדע למה… אז אני לא אדבר אל זה!!
2. שמוזל?
3. אני יכולה להגיד שאותי זה מעצבן. אתם כותבים תגובה ונעלמים… בוא נירא אם את תהנה ככה.

27/10/2011 07:58

שירן, איך את מחוברת אם לא הסתיים לכם הבית ספר?! מבריזנית? (אני אלשין, מוחעחעחעחעחעחעחעחע)

27/10/2011 08:07

אני… הברזתי?
אם אחת החברות שלי ישמעו מה שאמרת הם יתחילו לצחוק.
למה אתה חושב שהברזתי?
אתה בכלל יודע מתי אני גומרת?

27/10/2011 08:09

אתם פשוט חופרים ברמות. אפילו יותר ממני XD
anyway, פרק נחמדמד כזה.. D: תמשיייייכיי!

27/10/2011 12:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך