היטושי פרק 10-פרק מיוחד! אורין מצטרפת לחבורה.

מאקס כותב 02/08/2013 486 צפיות תגובה אחת

היטושי פקח את עיניו לאט.הוא שכב במיטתו.
"מה…קרה…לי?" שאל בעייפות."יהיה בסדר" חייכה אליו מישהי.
הייתה הייתה גבוהה,שיער שחור ארוך חלק.היו לה עיניים אדומות ויפות.
היא נראתה צעירה."מי…את?" שאל היטושי מסמיק.
"אני דוקטור אורין מיידן" חייכה אליו."היא לא נראת כמו דוקטור" חשב לעצמו היטושי.
היתה לה חולצה שחורה ארוכה ומכנסיים חומים רחבים.למכנסיים היו קשורים שני אקדחים.
"אז מה שלום התלמיד שלי?" חייך ג'ייד ונכנס.אורין כיווצה את פניה בעצבנות,ונשכה את השפה.
"הו דוקטור אורין,נראית טוב כתמיד" חייך."לעזאזל איתך,ככה אתה מתנהג לתלמידים שלך?!" צרחה ובעטה בו בראש.הוא עף אחורה והתנגש בארון הבגדים.
"הכל בסדר?" שאל באימה.אורין חייכה חיוך רחב,ואמרה:"כמובן.שכב לנוח,אני אמצא משחה מיוחדת לראש".
"מה איתו?" שאל היטושי,והצביע על ג'ייד."מה איתו?" שאלה במבט כועס.
"תסלח לי היטושי.ביני ובין אורין יש…הממ…חילוקי דעות" אמר ונזהר בדברים שלו.
"בכלל לא!" צרחה ובעטה שוב בראשו.הוא התנגש שוב בארון,והפעם הוא נפל עליו.
ג'ייד נאבק מנסה להרים ממנו את הארון.
"6 טון משקולות הוא מרים,אבל ארון מעץ הוא לא יכול להרים" אמר במבט מבולבל.
"טוב! אני ארד לבדוק אם התה המיוחד שלי מוכן,ואחזור לפה" אמרה ויצאה מהחדר.
כשהדלת נסגרה,שאל ג'ייד:"היא הלכה?"
"כן" אמר היטושי."יופי" אמר ג'ייד,ובעט בארון.הארון עף לתקרה ונשבר.
"מה?!?!" שאל היטושי מבוהל."כן אני יודע.הבחורה הזאת מפחידה.אם הייתי יוצא,היא עוד הייתה יורה בי" אמר בחיוך והתיישב על הכיסא הפנוי,מתעלם מהעובדה שהרס כרגע את הארון של היטושי.
"תסלח לי.תיד היא מתלוננת על השיטה שלי ללימוד נערים.היא מתלוננת על כך ש'אסור לירות בהם.הם התלמידים שלך.תדאג להם' וכל מיני כאלה" חייך ג'ייד:"אבל אני ואתה יודעים שזה לא עובד ככה,אנחנו יודעים את השיטה נכון?"
"למעשה,אני לא יודע שום שיטה בכלל" אמר היטושי.
"אל תדאג.יש לה בעיות,אבל היא המרפאה הטובה ביותר שיש" אמר בהבעה רצינית.
"במלחמה בין משפחות המאפיה,היא טיפלה וריפאה מעל ל-300 אנשים בפחות משעה.הם מכנים אותה:'הדוקטור מהאבדון'" אמר.
"מה הקטע של הכינויים המפחידים שלכם?"שאל היטושי באימה.
"רגע,זה אפשרי 300 אנשים בפחות משעה? היו לה עוזרים או משהו?"
"לא.היא הייתה לבד.היא טיפלה גם במקרים שבהם לאנשים היו חסרים איברים.היא הדוקטור הטובה ביותר שקרובה למשפחות המאפיה.והיא קשורה למשפחת אינפיניטי".
"איזו משפחה זאת?" שאל היטושי.
"המשפחה שיום אחד תיהיה הבוס שלה" אמר ג'ייד.
"מה?!?!" צעק.
אורין פתחה במהירות את הדלת."אתה" אמרה בזעם.היא שלפה אקדח,וירתה בג'ייד.
הכדור הגיע אל מול פניו,והכדור התפוצץ.הפיצוץ העיף את ג'ייד מהחלון.
"עכשיו תשב ותירגע" חייכה וסגרה את החלון.
"מה הבעיות שלה?" שאל היטושי באימה.


תגובות (1)

יאייי!!
חלום חיי זה לירות\לבעוט בג'ייד ^-^

02/08/2013 13:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך