מאקס כותב
בפרק הבא:
אחרי שהפסיד למכונה,היטושי מבקש מג'ייד שיאמן אותו להשתמש בכוחות שלו.
במקביל,גריי וריוגה מחליטים להלחם זה בזה כדי לקבוע מי הלוחם החזק ביותר בבית הספר,עד שמגיע הלוחם האמיתי החזק של בית הספר......

היטושי פרק 12

מאקס כותב 04/08/2013 510 צפיות 2 תגובות
בפרק הבא:
אחרי שהפסיד למכונה,היטושי מבקש מג'ייד שיאמן אותו להשתמש בכוחות שלו.
במקביל,גריי וריוגה מחליטים להלחם זה בזה כדי לקבוע מי הלוחם החזק ביותר בבית הספר,עד שמגיע הלוחם האמיתי החזק של בית הספר......

היטושי רץ במהירות ונתן אגרוף לרובוט,אך הוא חסם את האגרוף.
ריוגה וגריי רצו גם הם ובעטו בבטן של הרובוט,אך הרובוט העיף אותם אחורה.
העין שלו זהרה יותר,וטילים קטנים יצאו מאצבעות ידיו.
היטושי בעט בטילים והם עפו למעלה,אך בתוך כמה שניות כוונו שוב לריוגה וגריי.
ריוגה התחמק אך גריי נפגע על ידי הטילים.
"גריי!" קרא ריוגה."גריי-סאמה!" קרא היטושי.
"bitch please" קרא גריי ובמהירות רץ ובעט במכונה.המכונה זזה מעט אחורה,והיטושי גם הוא שלח סדרת אגרופים למכונה.ניצוצות יצאו מהמכונה,וריוגה רץ ונתן ברך לצוואר של המכונה.
המכונה זזה מעט מוזר,ניצוצות יצאו מגופה ועיניה הבהבו במשך כמה שניות.
לפתע,המכונה עצרה,הניצוצות נעלמו,עיניה הפסיקו להבהב.המכונה נעלמה,והופיעה מול השלושה.
הם ניסו להתחמק אחורה,אך לא הספיקו.מהפה של המכונה יצאה קרן לייזר אדומה גדולה.
כמה תלמידים צרחו,וגריי,ריוגה והיטושי מצאו את עצמם מחוסרי הכרה רחוק מזירת הקרב.
"לעזאזל" קרא ג'ייד."מה קרה?" שאלה אורין בזעם,ידה על הדק האקדח.
"הם הכניסו את מכונת ההרג למצב עומס יתר,במצב הזה אין להם שום סיכוי לנצח!"
אורין ירתה באקדח,אך ג'ייד הזיז את ראשו ימינה והכדור לא פגע."איטי מדי" אמר ונעלם.
הוא הופיע מאחורי אורין,ובעט בה בגב.היא נפלה קדימה,עם הפנים לרצפה.
המכונה התחילה ללכת לעבר שלושתם.לפתע,להבות הופיעו על הכפפות והמגפיים של היטושי.
הוא קם,ועמד מול המכונה.המכונה תכננה לשגר עוד קרן לייזר כזאת,אך היטושי נעלם והופיע מול הפנים של המכונה.הוא נתן אגרוף אל הפנים של המכונה,והמכונה עפה אחורה.
"מה זה?" לחש ג'ייד מהגג,סוחב את אורין על גבו."זו אותה להבה מאתמול.יש לו קאטון?"
היטושי רץ שוב אל המכונה,ובעט בה בחוזקה.המכונה רעדה שוב,עיניה הבהבו וניצוצות יצאו ממנה.
היא שיגרה טילים קטנים מכל מקום,וכולם כוונו אל היטושי.היטושי התחמק מהם אחד אחד,אך כשהיה באוויר,טיל אחד כמעט פגע בו."תיזהר" קרא גריי וקפץ מול היטושי."גריי-סאמה" לחש היטושי.
הטיל פגע בו,וגריי נפל למטה.היטושי נחט על רגליו,מביט באותו אדם שהציל אותו.
המכונה התקדמה לעבר היטושי,ושלחה קרן לייזר אדומה נוספת.היטושי שלח קדימה את ידו,והלהבה שינתה צורה למעין עיגול אחד ענק.קרן הלייזר התנגשה בעיגול,והעיגול שימש כמגן.
אחרי שקרן הלייזר נעלמה,היטושי רץ לעבר המכונה.
המכונה עצרה את היטושי,והתפוצצה.אחרי שכל העשן משם נעלם,היה אפשר לראות מה קרה שם.
היטושי שכב על האדמה,מחוסר הכרה.הלהבות נעלמו.
"היטושי" לחש ג'ייד מהגג.


תגובות (2)

תעשה כבר שאני יהרוג את ג'ייד וזהו ><"

04/08/2013 04:30

תמשיך

04/08/2013 06:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך