מאקס כותב
בפרק הבא:
רד המיסתורי מחליט ללמד את ריוגה וגריי לקח,והיטושי עובר לשלב הבא של האימונים.
וגם,למה אורין לא סובלת את ריוגה??

היטושי פרק 13

מאקס כותב 04/08/2013 577 צפיות 9 תגובות
בפרק הבא:
רד המיסתורי מחליט ללמד את ריוגה וגריי לקח,והיטושי עובר לשלב הבא של האימונים.
וגם,למה אורין לא סובלת את ריוגה??

היטושי שכב בחדרו,בזמן שג'ייד נשען על החלון.
היטושי פקח עיניים לאט,והרגיש שכל הגוף שלו כואב.
"מה קרה?" הוא שאל."היית מחוסר הכרה במשך 24 שעות.איך אתה מרגיש?" שאל ג'ייד וצעד לעבר המיטה.
"שכל הגוף כואב,ושאני לא יכול לזוז" אמר היטושי,כמעט בלחישה.
"ככה חשבתי" אמר ג'ייד והתיישב."מה הדבר האחרון שאתה זוכר?" שאל.
"אני רק זוכר שרובוט ירה קרן לייזר ואז נפלתי" ענה היטושי.
"אתה זוכר מה קרה אחר כך? אולי אתה זוכר שהרובוט התפוצץ?" שאל במבט מתעניין.
"לא.שום דבר דומה לזה" אמר היטושי.
"ביום ההוא שאימנתי אותך,והנער הגן עליך,מה היה הדבר האחרון שאתה זוכר שקרה?" שאל ג'ייד.
"רצתי לתת מכה אך נפלתי,ואז הנער ההוא ניסה לעזור ונתת לו אגרוף" אמר היטושי.
"אתה לא זוכר שאחרי זה השתמשתי בלהבה כחולה?" תחקר אותו ג'ייד.
"לא,למה זה קרה בכלל?" שאל היטושי מבולבל.
"אם כך אתה מאבד את הזיכרון בכל פעם שאתה משתמש בקאטון" אמר ג'ייד וקם מהכיסא.
"קאטון זה לא 'אש' ביפנית?" שאל היטושי,מתקשה לקום.לא רק שזה היה קשה,זה היה בלתי אפשרי בשבילו לקום.
"כן.זה אחד מהכוחות החזקים ביותר של משפחות המאפיה.ואתה מחזיק בו" אמר ג'ייד.הוא לא חייך בשיחה הזאת.
"אחד מהכוחות החזקים?" שאל היטושי מביט בידו.אם רק היה חזק יותר,היה יכול לעצור את המכונה ההיא…
"ואני יכול לשלוט בזה?" שאל לפתע.
ג'ייד חייך,ושאל:"אתה רוצה לשלוט בזה?"
"אם זה יהפוך אותי לחזק יותר,אז כן" הוא אמר,והשתמש בכל הכח שנשאר לו כדי לקמץ את ידו לאגרוף:"אני רוצה שנתחיל כבר באימונים" אמר.
"חשבתי כבר שלא תבקש" אמר ג'ייד בחיוך:"נתחיל מחר בבוקר.עד אז,תן לגוף שלך לנוח".
גריי וריוגה עמדו ליד בית הספר."קיטו, מה נראה לך שאתה עושה?" שאל גריי בזעם.
"מה שאני אמור לעשות" חייך ריוגה ושלף אקדח,הפעם זה היה אמיתי.
"אתה כבר עולה לי על העצבים קיטו.עד עכשיו התעלמתי מכל האי-סדר שעשית בבית הספר,אבל עכשיו זה נמאס!" קרא גריי והתקדם לעבר ריוגה.
"בחייך גריי,מעולם לא ניצחת אותי בקרב" צחק ריוגה צחוק מטורף.
"אתה יודע,לכל דבר יש פעם ראשונה" אמר וחטף את האקדח,והשליך אותו הצידה.
ריוגה נתן אגרוף אך גריי חסם אותו בעזרת היד."תן לי סיבה אחת טובה למה לא להרביץ לך עד המוות?" שאל גריי בזעם.
ריוגה בעט בבטן של גריי,והוא הלך מעט אחורה מהכאב.
"סיבה אחת? טוב,אז היא שאתה לא לגמריי במצב לקרב" הוא צחק את אותו צחוק מטורף.
"לך לגיהינום" סינן גריי ונפל על הברך.
"מיד אחריך" צחק ריוגה.הוא שלף אקדח נוסף,וכיוון אל ראשו של גריי.
"אם אתה חושב שאתה חזק יותר,תוכיח את זה בקרב!" קרא גריי לפתע.
ריוגה הופתע,והחזיר את האקדח לכיס."תסביר" דרש.
"מחר בבוקר נערוך קרב.אם תנצח,אני לא אפקפק בך ואתן לך לעשות מה שתרצה.אם אני אנצח,אתה תפסיק לעשות את האי-סדר שלך ותתחיל להקשיב לי" אמר גריי.
"אוקיי.אבל זה לא מספיק לי,אם אני אנצח…אתה תהיה המשרת שלי" חייך חיוך זדוני.
"מסכים" אמר גריי.
למחרת בבוקר,היה יום שבת.ג'ייד והיטושי עמדו מחוץ לבית."נתחיל בזה שתלמד לשלוט במהירות שלך.עד עכשיו השתמשת במחצית מהמהירות המירבית שלך.אם תלבש את כל הציוד תוכל לחשוף יותר מהירות.עכשיו צא ותקיף את הבית כמה שיותר פעמים בדקה" אמר ג'ייד ולחץ על הטיימר.זה היה נראה כאילו יש רק אבק מרוב המהירות של היטושי.
"עליך לרוץ מהר יותר,תתמזג עם המהירות!" צעק ג'ייד.
ליד בית הספר,עמדו ריוגה וגריי.גריי רץ ובעט בריוגה,וריוגה עף אחורה.הוא בלם את עצמו באדמה,ורץ אל גריי.הוא התכוון לתת אגרוף,אך האגרוף נחסם.מי שחסם אותו היה עם שיער אדום קצר,עיניים כתומות וחליפת בית הספר שלו הייתה מעט קרועה.
"אוי לא" חשב לעצמו גריי."מה הוא עושה פה?" חשב לעצמו ריוגה.
"גריי,ריוגה.מה אתם עושים?" שאל האדם כשעמד בין שניהם.
"מה רד עושה פה?" חשבו שניהם.


תגובות (9)

המשך!!
אני עומדת לירות לו בגב, כן? ^-^

04/08/2013 08:00

לא את לא.

04/08/2013 08:12

אופ

04/08/2013 08:13

דבר ראשון-אולי את לא מבינה אל ג'ייד יכול להרוג אותך אם הוא רוצה
דבר שני-למה את שונאת אותו כל כך?! הוא מאמן את היטושי!!
דבר שלישי-למה שינית את השם שלך?ואיך עושים את זה?

04/08/2013 08:19

דבר ראשון-הלו, אני מבינה אבל גם אני יכולה
דבר שני-כי לעזאזל הוא יורה בתלמיד שלו?! הוא חולה נפש!!
דבר שלישי-כי כולם טועים וכותבים צירונו, ופניתי אליהם בצור קשר

04/08/2013 08:24

הוא מאמן אותו,כשהוא יורה בו ושולח אותו לעולם המתים הנפש שלו גדלה והיטושי נהיה חזק יותר!הוא לא חולה נפש!הרי גם בו ירו כשאימנו אותו!

04/08/2013 08:27

נתת לי רעיון
אני אעלה קרב בייני ובין ג'ייד החולה נפש!!
נ.ב נראה אותך מקבל שניי כדורים לראש

04/08/2013 08:28

דבר ראשון-זה זכויות יוצרים את צריכה לקבל אישור ממני.(אני מאשר בתנאי שאת לא מוציאה שם רע לג'ייד)
דבר שני-אני אמות,אבל אם אלה כדורים מיוחדים אני אעבור לעולם המתים,אתחזק ואחזור לחיים.

04/08/2013 08:31

אני גם רוצה קטעי אקשן XD

04/08/2013 08:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך