מאקס כותב
בפרק הבא:
מה הייתה המשימה שג'ייד קיבל באמריקה?
איך הוא הכיר את קאלי?מי הבוס הנוכחי של אינפיניטי?
וגם-ממי הבא שיצתרף לחבורה של היטושי?

היטושי פרק 15

מאקס כותב 13/08/2013 585 צפיות תגובה אחת
בפרק הבא:
מה הייתה המשימה שג'ייד קיבל באמריקה?
איך הוא הכיר את קאלי?מי הבוס הנוכחי של אינפיניטי?
וגם-ממי הבא שיצתרף לחבורה של היטושי?

היטושי המשיך להקיף את העיר בזמן שג'ייד נשען על גדר הבית.
היטושי עצר מתנשף ליד הבית."יפה.הפעם זה לקח רק 2 דקות" חייך ג'ייד.
השמש כבר שקעה,וג'ייד הלך לכיוון הכניסה:"בוא נמהר.
אמא שלך אמרה שהיום יהיו כדורי אורז!" אמר ג'ייד.
"בתיאבון!" אמרו שלושתם והתחילו לאכול.המקלות של ג'ייד נפלו,
ואמו של היטושי שאלה:"אם אתה רוצה,אני חושבת שיש כפות במטבח".
"סליחה.אני לא רגיל לאכול עם מקלות.זה תמיד כל כך קשה לי" חייך והניח אותם על השולחן.
"רגע,אתה לא מיפן?" שאל היטושי מופתע.
"לא.אני מגיע מאמריקה,למעשה זו הפעם השנייה שלי ביפן" חייך ג'ייד.
"אז פשוט עזבת את אמריקה ובאת לכאן?" שאל היטושי.
ג'ייד נבהל מעט,ואז ענה בחיוך:"כ-כן.בוא לא נדבר על זה" אמר בלחץ.
אחרי הארוחה היטושי עלה לחדר ונזרק על המיטה.
"מחר קמים ב-6 בבוקר לאימונים" אמר ג'ייד והתיישב על הכורסא בחדר.
"אבל….אבל חופש!" נאנח היטושי."עדיין אתה לא שולט ביותר מ-60 אחוז מהמהירות שלך.
בעיה שלך" צחק ג'ייד."ג'ייד!מישהי כאן מחכה לך!" קראה אמו של היטושי.
"מי זו יכולה ליהיות?" תהה ג'ייד,ואז נראה שנזכר במשהו.הוא נבהל וקפץ
אל מאחוריי הכורסא."זאת אורין?!" נבהל היטושי וכיסה את עצמו בשמיכה."יותר גרוע!"
צרח ג'ייד בבהלה.שניהם שמעו צעדים,וג'ייד הציץ לעבר הדלת.
הדלת נפתחה והיטושי קפץ אחורה בבהלה.בדלת עמדה נערה,שיער לבן ארוך,
עיניים סגולות,לבושה בבגדים שחורים ארוכים.על הגב היה לה קלשון כסוף וארוך.
היא הלכה בשקט בחדר,ונעצרה.היא הביטה בהיטושי,היה לה מבט מסכן.
"ממנה הוא מפחד?" חשב לעצמו היטושי.הוא הביט בנערה שעמדה מולו.
רד הלך לביתו.מאחוריו רצה ילדה עם שיער לבן ועיניים חומות,אותה ילדה שהיטושי הפיל
כשרץ לפני יומיים."אוני-צ'אן!" צרחה הנערה.רד נעצר,והנערה התנשפה.היא עשתה פרצןף חמוץ.
"קוקו!" חייך רד אך קיבל ממנה סתירה חזקה ללחי."הבטחת שתחכה לי!" צרחה עליו.
הוא הניח יד על הלחי האדומה שלו,וחזר להביט בה.הוא ראה דמעות בעיניה."מצטער!" הוא קד קידה,אך היא התעלמה ממנו והמשיכה ללכת."קוקו!בחייך!שכחתי נו!זה לא יקרה שוב!" הוא אמר בניסיון להתנצל בפניה.היא המשיכה להתעלם ממנו.הוא נאנח,ואז לחש עם ראשו מושפל:"אני אקנה לך שוקולד".
היא חייכה חיוך ניצחון ותפסה בידו."תודה,אוני-צ'אן!" היא אמרה וגררה אותו הבייתה.
הנערה שעמדה מול היטושי לא אמרה כלום.הייתה לה הבעה מסכנה."מי את?" שאל היטושי.
"קאלי" אמרה."אני היטושי,נעים להכיר" הוא שלח יד ללחיצה.היא התקדמה ולחצה את ידו.
"את מחפשת את ג'ייד?" שאל היטושי.היא הנהנה,והיטושי הצביע אל מאחוריי הכורסא.
"בוגד" סינן ג'ייד וקם.היא הביטה בג'ייד בעיניים דומעות,וקפצה עליו.היא חיבקה אותו חזק וצעקה:"אדיוט!אידיוט-טיפש-אדיוט-טיפש!" צעקה וחיבקה אותו,בוכה.
"אמרתי לך שאני במשימה!למה באת לפה בכלל?!" צעק.הוא תפס בידיה והצמיד אותן בחוזקה לגופה.
היא לא הראתה סימנים לזה שכאב לה,ורק בכתה.הוא מייד נאנח,וחיבק אותה חזרה.
"אני מצטער קאלי-סאן" אמר."אההה….ג'ייד?מי זאת?" שאל היטושי מבולבל.
"החברה שלי" נאנח ג'ייד."מה?!" קרא היטושי מופתע.
ריוגה וגריי שכבו במיטות שלהם,המומים.אורין נשענה על הקיר ליד החלון.
"מ-מה?" שאל ריוגה מבולבל.גריי תפס את ראשו בחוזקה."לא" לחש לעצמו.
אורין הלכה ממקומה,והתקדמה לעבר הדלת."את משקרת נכון?" צרח ריוגה.
היא נעצרה למשך כמה שניות,וצעדה לעבר הדלת.היא החזיקה בידית,אך ריוגה המשיך:"זה בשביל שנספר לך מי עשה את זה,נכון?!את משקרת!את לא רופאה!" צרח עליה."תשתוק" סינן גריי.
ריוגה הביט בו,עדיין בהלם."זה באמת נכון?" שאל גריי,והביט בה בחוסר אונים.
היא הנהנה,ויצאה מהחדר.ריוגה וגריי שכבו שם,בהלם טוטאלי."לא!!!" צרח ריוגה בחוזקה.
אחותו של רד המשיכה לגרור אותו.הם עצרו באחת החנויות,ורד קנה כמה חבילות שוקולד."הנה" אמר ונתן לה את החבילות.היא חייכה,והלכה בשקט הבייתה,רד אחריה.הם עברו ליד ביתו של היטושי.
היטושי יצא החוצה,כדי שלא לשמוע את קאלי צורחת על ג'ייד.הוא עמד בחוץ,וראה את רד וקוקו עוברים על ידו.הוא הביט בהם ולשנייה אחת מבטו הצתלב עם מבטו של רד."אני מכיר אותך?" לחש לעברו היטושי.רד הנהן והמשיך ללכת עם אחותו,מבלי להביט אחורה.
"זה הוא?" לחש לעצמו היטושי.


תגובות (1)

יאי אקשן D:

13/08/2013 07:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך