מאקס כותב
מישהו קורא את זה בכלל?אני צריך לדעת מי קורא....
בפרק הבא:
האמת על רד מתגלה.היטושי וג'ייד מספרים הכל על רד.

היטושי פרק 16

מאקס כותב 14/08/2013 567 צפיות 2 תגובות
מישהו קורא את זה בכלל?אני צריך לדעת מי קורא....
בפרק הבא:
האמת על רד מתגלה.היטושי וג'ייד מספרים הכל על רד.

היטושי שכב על המיטה בחדרו,ונזכר במה שקרה הערב.
הוא עמד בחוץ,וראה את רד וקוקו עוברים על ידו.הוא הביט בהם ולשנייה אחת מבטו הצתלב עם מבטו של רד."אני מכיר אותך?" לחש לעברו היטושי.רד הנהן והמשיך ללכת עם אחותו,מבלי להביט אחורה.
"זה הוא.אני בטוח" הוא אמר."מי?" שאל ג'ייד מביט בו.
"ג'ייד-קון!" היטושי קרא מבהלה והתיישב על מיטתו."אף אחד" מלמל.
ג'ייד נאנח והתיישב על הכורסא."קאלי נרגעה?" שאל היטושי.ג'ייד חשב לרגע,והנהן.
"תוציא אותי מכאן!" צרחה קאלי שהייתה נעולה בתוך ארון בחדר האמבטיה.
"אז,אתה בטח רוצה הסברים" שאל ג'ייד.היטושי הנהן."אהההה,טוב התחיל" נאנח ג'ייד.
"זה התחיל באמריקה…." אמר ג'ייד.
(ארבע שנים קודם לכן,באמריקה):
ג'ייד בן ה-14 הלך במסדרון הגדול.הוא הביט בציורים ובתמונות על הקירות.
הוא עלה במדרגות.זה היה הבית הראשי של משפחת אינפיניטי.הוא הגיע לקומה השלישית,
ונכנס לחדרו.החדר היה מבולגן כרגיל."היי ג'ייד,אכפת לך אם אכנס?" שאלה אורין הצעירה יותר.
"מה את רוצה?" נאנח וקפץ אל מיטתו."שמעתי שהבוס מחפש אותך ו….הוא לא נשמע מרוצה" היא חייכה חיוך מרושע."כן כן,זה מעניין אותי" אמר ולקח שקית צ'יפס מהארון."אתה יודע,כדאי לך לסדר קצת" היא נרתעה אחורה."אני מוכנה גם לסדר.בתשלום כמובן" היא חייכה."אהא" אמר ואכל צ'יפס.
"מה הבוס רוצה?" שאל ולקח עשרה צ'יפסים גדולים בבת אחת.
"הוא רוצה לשלוח אותך לעוד משימה" היא אמרה והרימה חולצה עם המספר '14' עליה.
"עוד אחת?אבל לפני יומיים חזרתי ממשימה מתישה" התלונן ג'ייד ונשכב."כדאי לך ליהיות מעט יותר מסודר.
וגם פחות להתלונן אם אתה רוצה תפקיד חשוב במשפחה" אמרה אורין והתחילה לקפל את הבגדים.
"בחיים לא!אין שום סיכוי שאני אהפוך לאחד מהאנשים המפחידים האלה בקומה החמישית!" צעק.
"אולי כדאי לך להתאמן קצת.בקושי זבוב את יכולה להרוג" אמר וזלל עוד צ'יפס.
"כן,ממש.אתה יודע שאני מפחדת מקרבות" היא נבהלה מעט."טוב נו,אני אזוז לפני שהבוס יתעצבן" הוא זרק על הרצפה את שקית הצ'יפס הכמעט ריקה."50 דולר" הוא אמר לה."100 ואני מוכנה גם לשטוף רצפה" אמרה חזרה."הולך" הוא הסכים וירד לעבר הקומה השנייה.הוא הלך לקצה המסדרון,אל הדיוקן הגדול של הבוס הרביעי ז"ל.ליד הדיוקן נח לו עציץ.ג'ייד לקח אבן מהאגרטל,וזרק אל העין השמאלית של הבוס הרביעי.הדיוקן עלה למעלה,ומעבר נחשף בקיר.ג'ייד נכנס,והדיוקן חזר למקומו.
הוא הלך במעבר,והמסדרון התפצל.על דרך אחת היה סדר של ריבוע אדום,ריבוע ירוק וריבוע צהוב.
על דרך שנייה היה סדר של ריבוע צהוב,ריבוע אדום וריבוע ירוק.ג'ייד הלך בדרך השנייה,ודרך רק על הריבועים האדומים והירוקים.הוא הגיע לסוף,ופתח את הדלת.בפנים,היה חדר מואר שבו ישב בכיסא מפואר הבוס,לידו עומדים שומרים רבים.ליד הדלת עמדו שני שומרים שבחנו את ג'ייד.
ג'ייד השתחווה לפני הבוס.הבוס היה אדם גבוה,לבש חליפה רשמית,שיער אפור קצר מקריח,ועיניים שחורות שבחנו בזהירות כל אחד ואחד."ג'ייד האנקיר" אמר הבוס בקול מרשים.
ג'ייד הנהן."יש לי משימה בשבילך.כפי שידוע לך ולמעט מאוד אנשים,אני חולה במחלה קשה" הוא אמר.
ג'ייד הנהן שוב."ברגע זה,הוירוס מדביק את ידי השמאלית" הוא חשף יד שחורה.ג'ייד נבהל מעט.
עד עכשיו הוא רק שמע על המחלה."בעוד כמה שנים רוב גופי יהיה נתון תחת שליטת הוירוס.
לכן,אני רוצה שתצא ותאמן את מחליף המקום שלי" אמר."מה?!" ג'ייד קרא בהפתעה.
"אבל…למה אני?" נבהל ג'ייד."משום שמלבד השומרים האישיים שלי ויד ימיני,אני סומך אך ורק עליך" חייך."הבעיה היא," נעצר הבוס:"שיש לי שלושה אנשים שמתאימים לתפקיד.כולם נבחרו מלידה" אמר.
ג'ייד המבוהל המשיך להקשיב."אחד מהם באמריקה,השני בספרד,והשלישי ביפן.תתחיל מזה שבאמריקה" אמר הבוס."הוא למד כבר חלק מהדברים.תלמד אותו חצי שנה ותטוס לספרד.שם תלמד את המחליף שלי ארבע שנים,ותלך אל האחרון ביפן" סיים הבוס.הוא המשיך להסביר על כל הדברים שיצתרך לעשות,בזמן שג'ייד האזין בבהלה.
אחרי כמה שעות חזר ג'ייד לחדרו.החדר היה מסודר."הרשתי לעצמי לקחת 150 דולר מהארנק שלך,בכל זאת עשיתי עבודה טובה!" חייכה אורין."מה קרה?" שאלה כשראתה את ג'ייד מבוהל.
"אני צריך לעזוב" אמר בשקט."אני צריך ללכת וללמד את המחליפים העתידיים של הבוס" אמר ונפל על מיטתו.אורין חיכתה קצת,ואז אמרה:"טוב נו,אני סומכת עליך שתעשה עבודה טובה.
אל תדאג,אני אשגיח עליך אז כדאי שלא תעשה איתם שטויות" חייכה אורין.
(שבוע לאחר מכן):
ג'ייד דיבר עם אחד מאותם המחליפים של הבוס שנמצא באמריקה.הוא תירגל איתו כמה מהלכים,ואז יצא לטייל בעיר.העיר הייתה יחסית ריקה.הוא הרגיש שמישהו עוקב אחריו,והביט אחורה.
הציוד היה עליו,כעת נותר רק לגלות מי עוקב אחריו.הוא רץ להסתתר מאחוריי חנות,וראה מישהו עומד בסימטה החשוכה.הוא רץ במהירות לשם,ושלח סדרת אגרופים לאדם המיסתורי.
האדם חסם את כל האגרופים והפיל את ג'ייד."לא רע" צחקק קול נשי.נערה עם שיער לבן,ועיניים סגולות עמדה שם."ג'ייד האנקיר?" שאלה.ג'ייד הנהן."אני קאלי,אני אחת מהשומרות האישיות של הבוס.נחמד להכיר" היא חייכה.ג'ייד הסמיק,וקם ממקומו."אני כאן כדיי לפקח על היותך בתור מורה" היא אמרה בחיוך.
"לעזאזל איתך,אני לא צריך שיפקחו עליי!" הוא אמר בכעס."ולמה את מחייכת?"
"טוב הבוס שלח אותי.ולמה לא לחייך?" היא שאלה.
מאותו רגע,קאלי פיקחה על ג'ייד כל זמן שאימן את שני המחליפים הראשונים של הבוס.
אחרי שחזר מספרד,עזב מיד ליפן בלי להודיע לה.
(חזרה להווה):
"אז,ניהייתם חברים כשחזרתם לאמריקה?" שאל היטושי.
ג'ייד הנהן,וקם לעבר היציאה."לאן אתה הולך?" שאל היטושי."יש לי עיניינים" חייך ג'ייד.
גריי וריוגה שכבו במיטותיהם,מביטים בתיקרה.ג'ייד נכנס לחדר,והביט בהם."אני יודע מי עשה לכם את זה" אמר ברצינות.שניהם הביטו בו."תנו לי להציג את עצמי.אני ג'ייד,מתנקש" אמר בחיוך.
"נו ו?מה אתה רוצה?" שאל ריוגה בעצבנות."אתה בן הדוד של היטושי" הופתע גריי.
"למעשה לא.אני המורה שלו.ואני גם מוכן ליהיות שלכם,אני יכול לאמן אתכם לנצח את רד.אני יותר חזק ממנו" חייך ג'ייד."בתנאי,שתיהיו השומרים של היטושי".
"למה לנו להסכים?" שאל ריוגה בעצבנות."משום,שאתה רוצה לנקום ברד" חייך ג'ייד.
ריוגה שלט בעצמו,ולבסוף הנהן.גם גריי הנהן.


תגובות (2)

שג'ייד יסתום את הלוע!

14/08/2013 08:58

אניי קוראת ^.^

14/08/2013 09:31
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך