מאקס כותב
בפרק הבא:
ג'ייד מגלה מה הבשורות הרעות של גריי וריוגה.
מישהו מתכנן לטוס ליפן.מי זה?

היטושי פרק 17

מאקס כותב 15/08/2013 496 צפיות 4 תגובות
בפרק הבא:
ג'ייד מגלה מה הבשורות הרעות של גריי וריוגה.
מישהו מתכנן לטוס ליפן.מי זה?

ג'ייד חייך כשראה שגריי וריוגה מסכימים.
"אבל איך אתה יודע על רד?" שאל גריי."כן.איך אתה יודע?" שאלה אורין ונכנסה
לחדר."אוי שיט" מלמל ג'ייד."תירגע.הפעם באתי להקשיב" אמרה אורין וישבה
על אחד הכיסאות.
"תודה לך היטושי" חייכה קאלי והתיישבה על הכורסא.
"אני בסך הכל רציתי לקחת מגבת" אמר במבוכה.אחרי שהתלכלך מקטשופ הוא הלך
לקחת מגבת מהארון באמבטיה וראה את קאלי שם."בכל זאת תודה" חייכה.
הוא ישב על המיטה וחשב."הכל בסדר?" שאלה סורקת אותו בעיניה.
"לא.פשוט…היום ראיתי מישהו" הוא נלחץ."את מי?" שאלה מניחה את רגליה על הכורסא ומחבקת
אותם."מישהו שלא ראיתי הרבה זמן" הוא אמר."אני מקשיבה" חייכה.
אורין ישבה על כיסא בין המיטות של גריי וריוגה.
"אז מאיפה להתחיל?" שאל ג'ייד ונשען על הקיר."מההתחלה.מי זה?" שאלה אורין בעצבנות.
"טוב נו.רד מייג'ור.נער בן 18 עם יכולות פיזיות חזקות.לפני 8 שנים,הוא גר באמריקה.
ממה ששמעתי,הוא האדם שאחראי לנפילתן של שתי משפחות מאפיה" אמר והשפיל את מבטו.
"אתם ידעתם את זה?" שאלה אורין את גריי וריוגה.שניהם הנהנו לאט.
"זה התחיל כשמשפחת המאפיה,גאוורה,הייתה במלחמה עם משפחת מאפיה אחרת,משפחת דרייס.
לשתי המשפחות היה סיכוי שווה לנצח.עד שמשפחת גאוורה שלחה אדם חזק.הוא היה מתנקש,שלמד להרוג כבר כשנולד.לימדו אותו כבר מלידה להשתמש באקדחים וחרבות.קראו לו:'מתנקש האפוקליפסה'.
משפחת גאוורה שלחה אותו לזירת קרב,היכן שהיו מעל לאלף רוצחים ממשפחת דרייס" ג'ייד בלע את רוקו.
היה קשה לו להמשיך."הוא הרג את כולם".אורין קפאה במקומה.
גריי וריוגה המשיכו להקשיב למרות שידעו איך הסיפור נגמר."הוא הלך אל הבית הראשי של משפחת דרייס,והרג את כולם.לא נשאר אף אחד בחיים.אחרי זה,הוא יצא להרוג את המשפחות שלהם.
אמהות,תינוקות-כולם.נשאר רק ילד אחד בחיים.הבן של אחד מהרוצחים".
ג'ייד נעצר והביט בריוגה."הילד הזה הוא אתה נכון?" שאל אותו.ריוגה הנהן."אתה היחיד שנשארת.
היית אז בן 9.אמך החביאה אותך,ודרשה שתברח.משפחת מאפיה שלחה אותך ליפן ומדי פעם
שלחה לך כסף.למה לא אמרת כלום?" שאל ג'ייד.
"אני ניסיתי לשכוח.אני לא רוצה שום קשר לזה" אמר והביט הצידה.
ג'ייד נשם נשימה עמוקה,והמשיך:"אחרי הסיפור הזה,המתנקש יצא להרוג גם את משפחת גאוורה.
הוא הרג את כולם,וגם את המשפחות.נשארה משפחה אחת.האב-יד ימינו של הבוס,האם והבן.
הם ברחו מאמריקה.הם הגיעו ליפן,והשאירו את הילד.הם חזרו לאמריקה לאסוף דברים אך רד רצח
אותם.אותה משפחת מאפיה שעזרה לריוגה,עזרה גם לילד הזה.זה אתה גריי?" שאל ג'ייד.
גריי הנהן."המשפחה שעזרה לכן…..היא משפחת אינפיניטי" אמר בשקט.
"אני יודע" סינן ריוגה."לא ידעתי את זה" הופתע גריי.
היטושי ישב על מיטתו."זה קרה לפני 4 שנים" הוא נזכר.
"הלכתי לבית הספר היסודי,ועברתי ליד אחד הפאבים.כמה אנשים שיכורים יצאו
עם סכינים והקיפו אותי.הם התקרבו וצמצמו לאט לאט את המעגל.רצתי מבין הרגליים של אחד מהם,
והמשכתי לרוץ.הם רדפו אחריי.נפלתי מאיזו אבן.הם התקדמו וקירבו אליי סכינים.
לפתע,נער אחד עם שיער אדום קפץ והתחיל להכות בהם עם הרגליים שלו.הם נפלו אחד אחד.
הוא הביט בי,וראיתי את עיניים הכתומות שלו.היה לו מבט מפחיד שהקפיא אותי במקום.
הוא שלח יד לעזור לי לקום.אחרי שקמתי,עוד נערה עם שיער לבן הגיעה.
הוא שאל אותי אם אני בסדר,והציע ללוות אותי.הוא היה דיי מוזר ומפחיד,אבל נחמד" אמר היטושי.
"לא חשבתי שאני אראה אותו עוד פעם".
"לא חשבתי שאני אי פעם אפגוש אותו" אמר ג'ייד והתיישב על הכיסא.
"ריוגה,גריי.אני מאמן כרגע את המחליף לעתיד של משפחת אינפיניטי" אמר ג'ייד והביט בהם.
שניהם הסתכלו עליו,מופתעים."אותו אחד שאני מאמן.קוראים לו:היטושי קאבארו".
"היטושי?" שאלו שניהם בהפתעה.


תגובות (4)

תמשיךךך
חוח איזה קטע הסיפור הבא שלך יהיה סיפור ה-69 XD

15/08/2013 05:22

תודה רבה שהמשכת באמת!

15/08/2013 06:13

חחחחח העלתי אתמול,אני מעלה כל יום פרק,מה לעשות.

15/08/2013 06:18

מישהו מישהו XD

15/08/2013 07:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך