מאקס כותב
מה יהיה הקרב הראשון?
1)ריוגה נגד גאד.
2)אורין נגד מאז.

היטושי פרק 21

מאקס כותב 18/08/2013 636 צפיות תגובה אחת
מה יהיה הקרב הראשון?
1)ריוגה נגד גאד.
2)אורין נגד מאז.

כולם קפצו והקיפו את היטושי.
"מאיפה זה הגיע?" שאל טאריו.
"נראה לי משם" אמר גריי.
"בכלל לא,זה הגיע מהצד השני" אמרה אורין.
עוד קול ירייה נשמע,וכדור עף לעברו על ריוגה.
"קיטו" צעק היטושי,אך ריוגה שלח בעיטה והעיף חזרה את הכדור.מישהו זז על גג הביניין.
"צאו!" קראה אורין ופתחה שלוש מבחנות,מתוכם יצאו שלושה יתושים שעפו במהירות לעבר גג הביניין.
האדם שעמד שם ירה שלוש פעמים והפיל את היתושים.
"הוא טוב" לחש גריי."חכה" חייכה אורין.היתושים קמו,והתחילו לעוף אליו.
"מה?!" שאלו כולם.ג'ייד חייך,ואורין הסבירה:"היתושים שלי מיוחדים מאוד.העוקץ שלהם מכיל תא רעל מסוכן ביותר.אצל כל יתוש מבנה תא הרעל שונה,בעוד שאר גופם מורכב מתאים שמשתכפלים במהירות רבה אם הם נפגעים".
היתושים הגיעו אל האדם שהוסתר על ידי גלימה שחורה.הוא החזיק סנייפר בידיו.
היתושים התחילו לעוף סביבו,אך הוא ירה בהם שוב.היתושים קמו,והמשיכו לעוף סביבו.
"ועכשיו להרוג אותו" אמרה אורין."עצרי" חייך ג'ייד.
כולם הביטו בו."סנטו,רד משם כבר" צעק ג'ייד אל האדם.הוא רץ במהירות,וירד במדרגות החיצוניות.
הוא הגיע אליהם,מתנשף.היה לו שיער חום כמו להיטושי,ועיניים ירוקות.הוא היה נמוך יותר מכולם.
"כולם,תכירו.זה סנטו יאמאגישי.הוא הלוחם החמישי" חייך ג'ייד.
"ניסית להרוג את היטושי?" צרחה עליו אורין.
"בכלל לא.הוא ירה במדוייק כפי שביקשתי ממנו" אמר ג'ייד.
"אני צלף מצויין.כיוונתי ארבעה סנטימטרים בידיוק מהבוס" חייך סנטו,אך קיבל אגרוף מאורין.
"פעם הבאה תודיע לנו שאתה מתכנן משהו כזה" רטנה בזעם.
"אם כך,כולם כאן!היטושי,ריוגה,גריי,טאריו,אורין וסנטו! עליכם להתאמן במשך השבועיים הבאים כמה שיותר!" קרא ג'ייד.
"למה?" שאל היטושי."תבין מאוחר יותר" אמר ג'ייד ושלף אקדח.
"אם אתה תירה בו,אתה מת" סיננה אורין.ג'ייד ירה בהיטושי,ורץ בכל כוחו משם.
היטושי חזר לעולם המתים.שוב הוא ראה את כל הדברים המפחידים.אבל הפעם זה היה שונה.
הוא ראה את הלוחמים שלו.כולם עמדו עם הגב אליו.הם עמדו והיו מוכנים לקרב.
ואז,התרחש פיצוץ.הם נפלו אחד אחרי השני."לא!!!" צרח היטושי.
ואז הופיע אדם גבוה עם גלימה אפורה מעליו,ומסכה לבנה מפלסטיק של חיוך מרושע עם ניבים.
הוא צחק,והניף את ידו באוויר.היטושי הרגיש כאב.הוא צרח.הייתה דממה.
הוא עמד לבדו,מוקף בחושך.הוא ראה בבירור את האיש בגלימה ובמסכה.
האיש התקדם,ושלח את ידו."תצתרף אליי" לחש האיש.
היטושי התעורר ברחוב איפה שהתאמנו.הרחוב היה נטוש.ג'ייד והאחרים היו סביבו.
"היית שם כמעט רבע שעה" נבהל ג'ייד:"זה לא היה טיול רגיל לעולם המתים.כמה זמן הרגשת שהיית שם?"
"כמה דקות" אמר היטושי."זה לא טוב" ג'ייד נלחץ.אורין בעטה בו,והוא נפל אחורה.
אחר כך היא ירתה עליו כדורים מתפוצצים.
(בטיסה מספרד ליפן):
ברסקו ישב על כיסא מפואר במטוס הפרטי.משרתים הביאו לו כל מה שביקש.
"תביאו סוכריה על מקל גדולה במיוחד בשביל הרס" פנה לשני משרתים.הם הנהנו,ורצו למלא את בקשתו.גאד התעורר משנתו,והלך לעבר ברסקו.הוא לחש לו משהו,וברסקו התחיל לצחוק.
"אז קוראים לו היטושי?טוב נו,תודה לך גאד" חייך ברסקו.
גאד הנהן,וחזר לשבת במקומו ליד סאטאן."סאטאן תרצה משהו?" שאל ברסקו.
"אנחנו רוצים קערת פירות" אמר סאטאן וחייך חיוך מרושע.
מאז ניגנה בחליל,ומשרת שעמד בצד התעלף.היא נבהלה,ואמרה:"מצטערת אדוני.לא התכוונתי" התנצלה.
"זה בסדר" אמר ברסקו ושלח את המשרתים.שני משרתים חזרו עם סוכריה ענקית על מקל והביאו אותה להרס.היא חייכה מהתרגשות והתחילה ללקק את הסוכריה.
"אמא,רוצה קצת?" פנתה הרס למאז."לא הרס,תהני" חייכה מאז.
מישה ישב בצד וזלל הרבה אוכל."עוד!עוד!" צרח מישה בפה מלא.
משרת אחד נכנס ולחש משהו לאוזנו של ברסקו.ברסקו נתן לו אגרוף לבטן,והמשרת נפל והתפתל מכאבים."חתיכת…" מלמל ברסקו לפני שהמטוס התפוצץ.
(ביפן):
עבר שבוע,וג'ייד המשיך לאמן את כולם.לילה אחד,הוא נשען על גדר הבית והביט בירח.
"ג'ייד?" שאלה קאלי.היא יצאה מהבית ושיפשפה את עיניה מעייפות."מישהו מסוכן בדרך לכאן" נאנח ג'ייד."הוא מחפש את היטושי".


תגובות (1)

2!
2!
2!

18/08/2013 18:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך