היטושי פרק 22 הקרבות מתחילים

מאקס כותב 19/08/2013 440 צפיות תגובה אחת

"מי מחפש אותו?" שאלה קאלי בדאגה.
ג'ייד נאנח,ולבסוף החליט לספר."לפני שאימנתי את היטושי,הייתי בספרד ואימנתי את ברסקו,זוכרת?"
"כן.הוא דיי מפחיד" נאנחה קאלי."לכן לא הסתכלת על האימונים" ג'ייד השפיל את ראשו.
"האנשים האלה הם…" ג'ייד בלע את רוקו."לא אנושיים בעליל".
"לא אנושיים בעליל?" נבהלה קאלי.
(למחרת):
היטושי קם בשעה חמש בבוקר."מצויין!סוף סוף קמת מוקדם!" צחק ג'ייד.
"יש לי ברירה?" שאל היטושי בעייפות.הוא נזכר בשבוע האחרון,בו ג'ייד העיר אותו על ידי שפיכת מים קפואים,בעיטות,אזעקות,חתול שורט,וגיצים של אש.
כולם התרכזו כמה שעות אחרי זה ביער ליד.
"מוכנים להתחיל?" חייך ג'ייד.כולם הנהנו בהסכמה.
"אנחנו מוכנים" מישהו צחק צחוק מטורף.כולם הביטו ימינה,וראו אדם עם שיער בלונדיני קצר שהסתיר עין אחת.הוא היה לבוש בחליפה שחורה קרועה."אנחנו מוכנים" הוא חזר על עצמו והמשיך לצחוק.
"סאטאן" לחש ג'ייד באימה.אחרי אותו איש,הלכו עוד חמישה."אני מחפש את היטושי" צעק אחד מהם.
"אותי?" שאל היטושי בחשש.
היטושי,גריי,ריוגה,טאריו,סנטו ואורין עמדו בשורה במרחק מה ממישה,מאז,הרס,סאטאן,גאד וברסקו.
"היטושי,אתה עומד להיות ראש משפחת אינפיניטי,אני צודק?" צעק לעברו ברסקו.
היטושי הנהן,ואז ברסקו צעק:"גם אני!"
כולם הופתעו מלבד ג'ייד."זה נכון!ואני לא יכול להרשות לך להנהיג את אינפיניטי אחרי כל האימונים האלו!" הוא צרח ושלף אקדח ארוך במיוחד עם כוונת עליו.
ג'ייד שלף את האקדח ועמד עם גבו להיטושי."ברסקו,בחיים לא תשתנה,אה?" חייך.
"זה בידיוק מה שהבוס רצה.שהנבחרים יילחמו על המנהיגות.רק החזק ביותר יעמוד בראש המשפחה".
ברסקו הניח את האקדח."על מה אתה מדבר?" שאל.
"הבוס ביקש ממני לאמן את כל המחליפים שלו.אף אחד לא היה אמור לדעת על זה,אבל מה לעשות.הייתם אמורים לגלות אחרי שהאימונים של היטושי יושלמו.אם אתה רוצה להלחם בו,תן לו להתאמן עוד קצת,אתה התאמנת ארבע שנים,תן לו שבוע לפחות" אמר ג'ייד בחיוך.
"שלושה ימים" אמר ברסקו והלך משם עם האחרים.
"מה?" קרא היטושי בהפתעה."אני עשיתי את כל האימונים האלה לחינם?"
"בכלל לא.ככה תוכל להלחם בברסקו והלוחמים שלו" אמר ג'ייד ברצינות רבה.
"אני לוקח את הבחור הגבוה" אמר ריוגה והלך משם."חכה ריוגה!יש שלושה ימים!צריך להתאמן!" אמר היטושי."אני לא אקשיב לך משום שאתה עדיין לא הבוס של אינפיניטי.אם תנצח את הברסקו הזה ותוכיח לי אחרת,אני אקשיב לך" אמר ריוגה והלך משם.
(כעבור שלושה ימים):
היטושי והאחרים חיכו ביער.ברסקו והלוחמים שלו הגיעו גם הם.
"הלוחם הראשון שלי שיילחם הוא…" אמר ברסקו.


תגובות (1)

נונונונו אני רוצה לפוצץ מישהו XD

19/08/2013 09:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך