מאקס כותב
בפרק הבא:
ג'ייד מבוהל אחרי הקרב האחרון.
קרב חדש מתחיל,ובמהלך הקרב דבר מפתיע קורה,והיטושי
מחליט לקחת את העיניים לידיים.

היטושי פרק 24

מאקס כותב 20/08/2013 557 צפיות 5 תגובות
בפרק הבא:
ג'ייד מבוהל אחרי הקרב האחרון.
קרב חדש מתחיל,ובמהלך הקרב דבר מפתיע קורה,והיטושי
מחליט לקחת את העיניים לידיים.

הקריאה של הרס הגיעה לאוזני כולם.מאז נעצרה בבת אחת.היא הפסיקה לזוז.
אורין יכלה לנשום שוב,והתנשפה בכבדות."מצטערת היטושי" היא לחשה
ואיבדה את ההכרה."אורין!" כולם קראו ורצו אליה."היא הייתה ללא חמצן במשך קצת
יותר משתי דקות,אבל היא תיהיה בסדר אני מניח" אמר ג'ייד,והרים
אותה מהאדמה.
מאז הסתובבה אל הרס הבוכה.היא מצמצה מעט,ואז חזרה לעמוד ישר.
היה לה מבט מסכן בעיניים,והיא לא נראתה מטורפת יותר.שיערה השחור עדיין היה פזור.
"בת מתוקה שלי" לחשה מאז ונפלה על ברכיה."אני מצטערת שהדאגתי אותך.בואי
אליי" היא לחשה ושלחה ידיים לחיבוק."אמא!" קראה הרס באושר,עדיין עם דמעות.
היא רצה אליה,פורסת ידיים קדימה.בדיוק שנייה לפני שהתחבקו,נשמעה
ירייה וכדור פגע בחזה של מאז."אמא!!!" צרחה הרס."ביתי" לחשה מאז ונפלה אחורה.
"מה?" קראו היטושי,סנטו,טאריו,ריוגה,גריי וג'ייד בבהלה.
ברסקו החזיר את האקדח לכיס."אם היא הייתה הורגת את המרפאה מהאבדון,דבר כזה לא היה קורה" הוא אמר בזעם.סאטאן ומישה חייכו.גאד נשאר אדיש.
"אמא!" צרחה הרס וישבה ליד הגופה של מאז.
היטושי התחיל לרוץ לעברה,אבל משהו תפס בכתפו.הוא הסתובב,וגריי עמד שם ועצר אותו.
הוא נד עם ראשו לשלילה."אבל.." התחיל היטושי."זה משהו ביניהם" מחה גריי וניסה שלא לרוץ בעצמו.
"גריי-סאמה" לחש היטושי וחזר להביט בגופה של מאז.
"יורה בלוחמים שלו אם לא הרגו את יריבהם.זה ברסקו" אמר ג'ייד בזעם.
"הוא אדם קר,חסר לב ורגשות.הוא יעשה הכל בשביל להשיג עוד כח.לא יכולתי להמשיך לאמן אותו,משום שלא יכולתי להמשיך לראות אותו שופך את דמם של רבים" אמר והלך עם אורין.
"בואו.שהם יטפלו בזה" אמר וסגר את עיניו.הוא כעס."אמא!!!" בכתה הרס יותר ויותר.
גריי וריוגה הלכו גם הם.הם לא יכלו לסבול עוד מהמראה הזה.גם טאריו הלך.
"בוס" לחש סנטו."כן" אמר היטושי,ושניהם הלכו משם."אמא!!!!" השישה שמעו את הרס בוכה.
היא צרחה חזק."אמא!!!!"
(כמה שעות מאוחר יותר):
אורין שכבה בבית החולים,מחוסרת הכרה.היטושי הטיח את אגרופו בקיר,וכולם הביטו בו.
"לא!לא יכול להיות שזה קורה!" הוא קרא בזעם.כולם חזרו להשפיל את מבטם.
גם קאלי הייתה שם."כשהתאמנו לקרבות,הייתי בטוח שזה יהיה קרב רגיל.אבל טעיתי.
לא חשבתי שזה אומר לסכן את החיים של החברים שלי.הייתי טיפש!" הוא הטיח את אגרופו בקיר,שוב.
"תקשיבו!לא משנה מה חייבים לנצח בקרבות הבאים!" הוא קרא לכולם.
"כן בוס!" קרא סנטו."כן!" קראו גם ריוגה וגריי.טאריו הנהן.
"קיטו" היטושי פנה אליו."הלילה זה תורך להלחם!" הוא אמר.
"קאלי,בבקשה ממך תשמרי על אורין" ביקש ממנה היטושי.היא הנהנה,וכל השאר יצאו מהחדר.
כולם חזרו ליער,לאזור המת.ברסקו ישב בכיסא המפואר שלו,סאטאן ומישה עומדים לידו.
גאד ישב בצד.לא היה זכר למאז או להרס.
"הפעם אני בוחר מי יעלה" אמר היטושי.ברסקו הנהן לחיוב.
"קיטו.תקרע את הבחור במסכה!" קרא לעברו היטושי.ריוגה חייך,ואמר:"גם בלעדיך אני יודע מה לעשות" הוא אמר והתקדם."טוב נו,אם כל כך בא לך למות" חייך ברסקו.
גאד קם,והלך לעבר זירת הקרב."אתה מת" הכריז גאד.
"הו אתה תחטוף!" קרא ריוגה."שהקרב יתחיל!" קרא ג'ייד.
ריוגה רץ במהירות,ובעט בגאד.גאד התכופף,וחמק מהבעיטה.ריוגה המשיך לבעוט בגאד,אך גאד
התחמק מכל מכה ומכה."גאד באנגלית זה אלוהים.גאד שלנו קיבל כוחות נסתרים מאלוהים,
ובעזרתם הוא יכול להפיל את כל אויביו!" ברסקו צחק צחוק קולני.
"ג'ייד-קון,זה נכון?" שאל היטושי.ג'ייד לא ענה,ועמד שם מבוהל.
ריוגה המשיך לבעוט בגאד,כל בעיטה חזקה יותר מהקודמת.גאד המשיך להתחמק מהבעיטות.
"חתיכת…" קרא ריוגה,אך לפני שהספיק לסיים,הוא נפל על הרצפה.
"קיטו!" קראו היטושי וגריי.ריוגה שכב שם,מחוסר הכרה."זה היה מהיר" אמר גאד.
"אני לא אהרוג אותך" הוא אמר ופנה לברסקו:"אני רוצה שיתחזק עוד,כדי שבפעם הבאה יהיה יותר
מעניין להרוג אותו".ברסקו חייך והנהן:"כמובן!זה לא כיף להרוג אנשים מהר מידי!" הוא צחק.
"היטושי.הפסדת כבר בשני קרבות.עוד שניים,והסיפור נגמר!" הוא צחק.
"קיטו" לחש היטושי בבהלה.


תגובות (5)

אני רוצה לנקום במאז ובהרס הזו***

20/08/2013 09:40

על מה?
היא גם ככה מסכנה!עוד לנקום בה?
חחחחח שתדעי,כל פרק שאני כותב במחשב,אני שולח לחברים שלי בסקייפ הרבה לפני שאני מעלה,וחבר שלי שמח על שהפסדת חחחח

20/08/2013 09:43

קדימה ששלושתייהם ימותו (שתיי הזו*** וחבר שלך)

20/08/2013 09:45

חחחחחח הוא נתן לי את התיאור של ג'ייד,וג'ייד הדמות האהובה עליו.
ולא,הן לא ימותו!

20/08/2013 09:46

אז שהם ימותו~

20/08/2013 09:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך