מאקס כותב
כנראה זה הפרק האחרון שאני אעלה של הסיפור הזה,רק רציתי להיפתר מהפרק האחרון שהיה על המחשב שלי.
בכל מקרה:מגיע לי מזל טוב,לא?

היטושי פרק 26-הסיפור ה-100 שלי!!

מאקס כותב 28/08/2013 559 צפיות תגובה אחת
כנראה זה הפרק האחרון שאני אעלה של הסיפור הזה,רק רציתי להיפתר מהפרק האחרון שהיה על המחשב שלי.
בכל מקרה:מגיע לי מזל טוב,לא?

ריוגה,אורין,מאז והרס שכבו חסרי הכרה על
מיטות בית החולים.קאלי השגיחה עליהם,
בזמן שגריי,טאריו סנטו,הטושי וג'ייד הלכו לכיוון היער.
הם הגיעו לזירת הקרב,שם ברסקו ישב בכיסא שלו,כרגיל בעוד גאד ומישה עומדים לידו.
סאטאן עמד בזירה,מחייך חיוך מרושע.
"זה תורי לבחור ראשון" אמר היטושי.
"לא משנה את מי תבחר,אני מעלה את סאטאן" ברסקו חייך.
"טוב.טאריו-סאן,אתה מוכן?" שאל היטושי.טאריו הנהן,והלך לכיוון הזירה.
"שהקרב יתחיל!" קרא ג'ייד.טאריו שלף חרב,ורץ אל סאטאן.סאטאן הוציא לשון,והיא הייתה כמו של נחשים.הוא שלח קדימה את הלשון,והיא התנגשה בלהב החרב.
"זה…ממש…חזק" טאריו התקשה להלחם בזה.הלשון של סאטאן הייתה חדה.
טאריו הלך אחורה עם החרב,ורץ שוב.הוא הניף את החרב במהירות,אך סאטאן התחמק.
"עוד לא" לחש טאריו.הוא תפס את החרב ביד השנייה והניף שוב מכה.
החרב חתכה את הפוני שהסתיר את עינו הימנית.
"מה?" נרתע טאריו.עינו הימנית של סאטאן הייתה שחורה.טאריו הביט בה,והרגיש שלא יכל לזוז.
"העין השחורה של סאטאן" נרתע גם ג'ייד."ג'ייד-קון,מה זה?" שאל היטושי.
"שמעתי שמועות,שבאינפיניטי בעבר עשו כל מיני ניסויים.אחד מהם,היה לשלב סוגים שונים של DNA בעזרת כח מעולם המוות.סאטאן השתתף בניסוי כשהיה בן שנה.החדירו לתוכו DNA של נחש.
סאטאן היה היחיד שעבר את הניסוי,כשבתוכו DNA של נחש,וכח המוות התרכז בעינו הימנית.
העין השחורה יכולה לקחת אנשים לעולם המוות במבט אחד".
"אז טאריו מת?!" קרא סנטו."לא.אם הוא יצליח להתנגד לפני שיחלפו ארבע דקות,הוא ישרוד".
סאטאן צחק.טאריו עדיין לא יכל לזוז.הוא ראה את מראה המוות.הוא ראה גופות,דם,שדים.
הוא ראה הכל.הוא שמע קולות מלחמה וצרחות.הוא הרגיש שהוא מתפצל לשתיים.הוא שלח צרחה,אך היא לא נשמעה בין שאר הצרחות הצורמות.החרב עדיין הייתה בידו.הוא ניסה להתרכז,
הוא לקח את החרב,וחתך את כל מה שראה.הוא יכל לזוז שוב.
"הוא הצליח להתנגד?" הופתעו כולם מלבד ג'ייד.רק ג'ייד חייך.
"הוא בחור קשוח" צחק ג'ייד.טאריו רץ והניף שוב את החרב.היא שוב נחסמה על ידי הלשון של סאטאן.
"אך ברחת מהעין שלנו?" הופתע סאטאן."אתה חלש" חייך טאריו.
"אנחנו חזקים!אנחנו לא נפסיד לך!" קרא סאטאן.על הידיים שלו הופיעו קשקשים ירוקים.
היד שלו הייתה מלאה בהם.הוא נתן אגרוף,אך הוא נחסם על ידי החרב של טאריו.
"לא יעזור לך.החרב שלי חזקה יותר מכל חומר אחר.אפילו יותר מברזל" חייך טאריו.
"איזה מן סגנון חרבות זה שיכול לקרוע את מראה המתים?" הופתע סאטאן.
"סגנון חרבות האדס!" קרא טאריו.החרב שלו גברה על האגרוף של סאטאן,וסאטאן עף אחורה.
"סגנון חרבות האדס.מכת השאול" קרא טאריו.הוא העמיד את החרב ישר,ואז סובב אותה שמאלה עד שהייתה מאחורי גבו.הוא רץ,ובזריזות רבה הניף את החרב כך שהלהב היה מופנה קדימה.
הוא פגע,ורץ עוד קצת עד שהיה מאחוריי סאטאן."מכה יפה" חייך סאטאן.
דם נשפך מהבטן ומהחזה שלו."אבל לנצח אותנו לא יהיה קל כל כך" הוא צחק.
טאריו הסתובב,וראה את סאטאן,כל גופו היה מלא בקשקשים ירוקים.רק ראשו נשאר רגיל.
טאריו הניף קדימה את החרב.סאטאן רץ,ושלח שני אגרופים אל טאריו.
טאריו החזיר חזרה את החרב ורק עמד שם."נכנע?!" צחק סאטאן.
ברסקו ומישה חייכו.היטושי,גריי וסנטו היו מודאגים.ג'ייד רק הביט בסקרנות.
"מצטער" אמר טאריו:"אבל מכת השאול היא מתקפה יותר חזקה ממה שאתה חושב".
"מה?" קרא סאטאן ונעצר כשארופיו ממש מול פניו של טאריו.
כולם הופתעו.טאריו הלך משם לעבר היטושי."חתיכת זבל…אנחנו עוד ננקום בך" לחש סאטאן,ודם רב יצא מהבטן והחזה של סאטאן.גופו חזר להיות נורמאלי,והוא נפל קדימה.
"סאטאן הפסיד?" הופתע מישה.ברסקו הביט בו,לא מאמין למראה עיניו.
"עשית את זה!" קרא היטושי."כל הכבוד!"קרא גריי."עבודה טובה!" חייך סנטו.
"בחיי.בחיים שלי לא ראיתי מכה כזאת.אבל איך?" שאל ג'ייד."מכת השאול" הסביר טאריו:"היא מכה שתוקפת יותר מפעם אחת.אחרי המכה הראשונה,כוח מצתבר באזור הנחתך.
אם יריב ינסה לצבור כח,המכה תכה שוב פי 2 חזק יותר" חייך טאריו.
"אז ניצחנו בעוד סיבוב!מחר בבוקר יהיה הקרב שלי,ואני אנצח בשבילך בוס!" קרא סנטו.
"כן!" הנהן היטושי.הוא שמח שחבריו בסדר אחרי הקרבות של היום.
רק שהוא עדיין לא ידע,מה מצפה לו.


תגובות (1)

מזל טוב שניצל אוטאקואי D:

29/08/2013 04:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך