היטושי פרק 3

מאקס כותב 01/08/2013 594 צפיות 8 תגובות

"מצחיק מאוד" אמר היטושי,ושתה מהמיץ.
"כמובן שלא תאמין לי ישר" חייך ג'ייד,ושלף אקדח.הוא כיוון אל ראשו של היטושי.
"לא אפול בפח הזה" אמר היטושי.ג'ייד ירה,והכדור פגע בראשו.
דם יצא מראשו,והוא נפל אחורה."אז ככה…אני אמות?" חשב היטושי.
הוא נפל על הרצפה,עיניו עצומות.ג'ייד חזר לשתות מהתה שלו.
עברה שעה,וג'ייד בדק את האקדח שלו."אל תגידו לי שהוא חושב שהוא מת" אמר ג'ייד וגלגל עיניים.
"תקום כבר" בעט בו ג'ייד.היטושי פקח עיניים,והרגיש איך אנרגיה ממלאת את הגוף שלו.
"אני…חי?" שאל התדהמה.
"ברור שכן" חייך ג'ייד,והושיט לו יד.היטושי תפס ביד,וקם.
"בחיים לא הייתי הורג את התלמידים שלי" אמר ג'ייד והלך לכיוון חדר המדרגות.
"שנעלה לחדר שלך?" שאל ג'ייד והתחיל לעלות.היטושי רץ במדרגות לעבר חדרו.
החדר היה מבולגן מאוד."סליחה על הבאלגן.אני אנקה" אמר היטושי במבוכה.
ג'ייד התיישב על המיטה,והביט במבחן במתמטיקה שבו קיבל היטושי 2(מתוך 100).
היטושי החליק ונפל עם פניו על קופסאת הראמן הריקה."אוי ואבוי.ואותך אני צריך לאמן" צחק ג'ייד.
"לאמן במה?" שאל היטושי במבוכה.
"להיות ראש המאפיה" חייך ג'ייד."ראש מאפיה?" שאל היטושי בבלבול.
הוא דימיין את עצמו,הולך בחליפה שחורה,עם אקדח ביד.שומרים הולכים לצידו,מבהילים תושבים.
היטושי חייך חיוך מרושע,והתחיל לירות בילדה."לא!" צרחה אמה.
היטושי נענע את ראשו במהירות,ואמר:"לא!אני לא מתכוון ליהיות במאפיה!"
"אתה לא הבנת? אתה לא יכול להגיד 'לא'.אני אאמן אותך בכל מקרה".
"אז אני לא אסכים לשום דבר שתגיד!" התנגד היטושי.
"אם כך" שלף ג'ייד את האקדח בשנית.היטושי נפל אחורה,מבוהל.
ג'ייד כיוון אל היטושי,והניח אצבע אל ההדק.
"בבקשה לא" אמר היטושי ברחמים.
"אל תדאג.לא תמות" חייך ג'ייד,וירה שוב.הכדור פגע במצחו של היטושי.ראשו נפל אחורה,ועיניו עצומות.
הוא הרגיש לאט לאט איך אנרגיה ממלאת אותו,שוב.הוא ראה מפלצות,שדים והרבה דברים מפחידים.
הוא פקח עיניים,מתנשף."ראית את זה?" שאל ג'ייד.היטושי הנהן.
"זה היה 'מראה המוות'.אם אתה מפחד,אתה מת.אבל,הודות לכדור המיוחד שיריתי בך,הפחד הוא מה שגורם לך לחיות במקום למות.במילים אחרות,אם לא היית מפחד,היית מת עכשיו" חייך ג'ייד.
"משפחות המאפיה הגדולות ביותר משתמשת בדברים שראית,בתור נשק.כל הפחד הזה,מניע את לוחמי המאפיה החזקים ביותר.אני כאן,כדי לאמן אותך לשלוט בהם כדי להיות חזק מספיק כדי לעמוד בראש המאפיה".
"למה דווקא אני?" שאל היטושי בפחד."משום שאתה נולדת כדי לעמוד בראש המשפחה הזאת" חייך ג'ייד.
"אז…נולדתי ככה?" שאל היטושי.
"כן.עכשיו הגעתי הנה,כדי שאוכל ללמד אותך כל מה שתצתרך לדעת בתור ראש המשפחה.עד שתקבל את התפקיד באופן רשמי,אני אעמוד לצידך ואאמן אותך.אז,שנתחיל?"


תגובות (8)

אקדחים , דם , נפילות
איזה חוכמה

01/08/2013 04:50

תמשיךךך *~*
ומתי אתה ממשיך את האור האחרון ? :<

01/08/2013 10:23

יש לי בעיה בזיכרון של המחשב ונעלם לי הקובץ עם הפרקים אז חבר שלי יבוא ביום שבת לבדוק את זה,אז אולי בראשון אני אעלה פרקים בתקווה שהוא יצליח לעזור.
למזלי את הסיפור הזה יש לי בתיקיה אחרת חחחחחח

01/08/2013 10:27

מההההה אבל יום ראשון אני לא פה !><
ובאמת יש לך מזל הייתי הורגת אותך =.=

01/08/2013 10:30

חחחחח סורי חבר שלי לא פה,רק בשבת,וגם אז אני מאמלל את המסכן לקח לי יומיים לשכנע אותו…..

01/08/2013 10:36

תירה לו בראש XD
אגב , התכוונת לשם של הבת בסיפור שלי? XD

01/08/2013 10:38

א'-אם אני ארה לו בראש,אני אבוד כי הוא היחיד שאני מכיר שיכול לתקן לי ת'מחשב.
ב'-לזה התכוונתי.

01/08/2013 10:44

זה סתם שם אקראי שצץ לי במוח XD
נ.ב לגבי הכינוי שלה – לא קוראים לה ריוגה , זה שם משפחה XD

01/08/2013 10:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך