היטושי פרק 5

מאקס כותב 01/08/2013 499 צפיות תגובה אחת

היטושי ראה שוב את כל אותם הדברים המפחידים.
הוא נרתע מעט.הוא שמע צרחות מקפיאות דם,סכינים,חרבות וקלשונים היו בכל מקום.
הוא שמע גם קולות של יריות האקדח.הוא ראה דם בכל מקום.
הכל היה אדום מדם.
עוד חרב עפה לה באוויר.שדים,רוחות ומפלצות קופצות מול עיניו.
הוא צרח,אך הצרחה לא נשמעה בגלל הצרחות של האחרים וגם קולות יריות האקדח.
הוא הרגיש שברו כבר שבועיים בגיהינום הזה,אך למעשה עברו שתי דקות.
עוד ועוד,הוא הרגיש שהוא רוצה למות.עברה כבר שנה מאז שהגיע למקום הזה.
הוא פקח עיניים,וקם על רגליו."הייתי שם שנה" צרח מרוב אימה.
"היית שם רק 4 דקות" חייך ג'ייד.היטושי הרגיש שהראש שלו מסתחרר.כאב לו בכל מקום.
הוא נזכר בכל המראות האלו."אבל כן הרגשת שעברה שנה" אמר ג'ייד.
"הודות לזה,אתה בילית שנה בקרב אותם דברים שיחזקו אותך" חייך ומסר לו כפפות שחורות.
אלה לא היו סתם כפפות,היה עליהן ברזלים.ברגע שהיטושי לבש את הכפפות,הברזלים לא הורגשו.
"שים גם את אלו" אמר ונתן לו נעליים שחורות,גם עליהם ברזלים.
הוא שם לו אוזניות מהסוג הגדול."עכשיו,תעלה אל החדר שלך,ותחזור לכאן בריצה" אמר ג'ייד.
היטושי התחיל לרוץ,והרגיש שתוך שנייה הוא חזר למטבח אך הפעם הביט לכיוון הנגדי.
"מעולה" חייך ג'ייד."מה זה היה?" שאל התדהמה.הוא הרגיש איך עיניו מתכהות.כעת,הן היו חומות ושום הבעה לא היתה עליהן.גם על פניו לא הייתה הבעה בכלל.הוא נראה כמו זומבי חסר נשמה.
"מעכשיו היטושי,אני מכריז עליך בתור לוחם באופן רשמי" חייך ג'ייד.
"זה היה השלב הראשון,להעביר אותך לעולם המתים,כך שתרגיש שהיית שם שנה.הנפש שלך התחזקה וגדלה בשנה,בעוד הגוף שלך לא השתנה כלל.הפער שנוצר בין הנפש לגוף גדול,וזה נותן לגוף שלך לפתח אפשרויות נוספות.אתן לך דוגמא:ילד בן 5 יכול לבלות 3 שנים בעולם המתים,כך שהגוף יהיה בן 5 והנפש בת 8.הגוף שלו יכול לפתח אופציות רבות,כך שהוא יהיה הרבה יותר מהיר,ואולי יוכל גם לרחף באוויר.זה הנשק שדיברתי איתך עליו" חייך ג'ייד."ככה יכולת להרים את המשקולות הלו" אמר היטושי.
"נכון.הגוף שלי בן 18,אך הנפש בת 30" חייך ג'ייד."אז למה לא להגדיל אותה?" שאל היטושי.
ג'ייד עבר להבעה רצינית,והסביר:"כשהנפש שלך לא תואמת לגוף,היא מפסיקה לגדול עד שהגוף מצמצם פערים.במקרה הזה,הנפש עלולה להיתקע על אותו מצב הרבה זמן.הדבר הזה יחליש את הכוחות שלך ככל שהגוף יצמצם פערים.בנוסף,הנפש עלולה לקרוס בסופו של דבר מחוסר גדילה.זה סיכון רב.הנפש שלך גדלה אך ורק בשנה.זה מינימלי,ואני כעת אאמן אותך ביכולות החדשות.עם הזמן,נפתח עוד את הנפש שלך,עד שתיהיה חזק מספיק כדי לשלוט בפערים.אז,עכשיו אתה מוכן?" חייך ג'ייד בסוף.
"כן" הנהן היטושי.


תגובות (1)

אני מכורה *_*

01/08/2013 15:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך