היטושי פרק 6

מאקס כותב 02/08/2013 516 צפיות אין תגובות

היטושי הלך אל בית הספר.
"עוד פעם אני מאחר" אמר והביט בשעונו."היי,היטושי הלוזר" שמע קול.
הוא הזיז את מבטו מהשעון,וראה שני ילדים מהכיתה שלו.
"עוד פעם מאחר?" צחק הראשון."כן,אנחנו רק מחכים להסעה" צחק השני.
מכונית חנתה ליד,והם נכנסו פנימה ונסעו."אני באמת מאחר!" אמר ונפל על ברכיו.
"אז תשתמש ביכולות שלך" הוא שמע קול מוכר.הוא הסתובב,וראה את ג'ייד מחייך ומושיט לו את הציוד.
"מה אתה עושה פה?!" נבהל היטושי."מביא לך את הציוד.אתה יודע,מספיק שתנעל את המגפיים ותוכל לרוץ במהירות" אמר בחיוך.
"למה הציוד חשוב כל כך?" שאל היטושי."משום שללא הציוד,אתה עלול לאבד שלטה על היכולות שלך".
"שיהיה" אמר,נעל את המגפיים ואת שאר הציוד הכניס לתיק.
העיניים שלו התכהו והיו ללא הבעה,וגם הפנים היו ללא הבעה.הוא התחיל לרוץ,והרגיש מהיר.
הוא עקף את המכונית של אותם ילדים,והשאיר כל כך הרבה אבק,שהנהג בטעות התנגש בעמוד.
"ווא-ווא-וו" צעק היטושי.הוא עשה את זה.הוא עמד מול בית הספר,ויש עוד 10 דקות.
כל מי שהיה שם,בהה בו בתדהמה.הם בחיים לא ראו מישהו מהיר כל כך.
ג'ייד ישב על גג בית הספר,וחייך.ריוגה הביט מהחלון,ונדהם גם הוא.
"היטושי הלוזר,מה זה היה?" נדהם אחד התלמידים."השם שלי זה לא היטושי הלוזר" אמר וצעד קדימה.
הוא נכנס אל המבנה,ועצר אותו מישהו.היטושי הביט בו,ופניו ועיניו חזרו להראות הבעה.
"זה היה מדהים היטושי.לא ידעתי שאתה ספורטאי" חייך גריי.
"טוב אני לא…" התחיל היטושי,אך גריי אמר:"חייבים להודות שאתה לא נראה כזה.גם אתה משחק כדורעף?" שאל בחיוך.
"אני לא…" אמר היטושי,אך מישהו אמר:"ברור"."מה?!" נדהם היטושי וראה את ג'ייד עומד שם.
"ואתה?" שאל גריי."בן דוד של היטושי.לא טוב כמוהו בספורט" אמר בחיוך.
"טוב היטושי,אני רוצה לבחון אותך.תפגוש אותי באולם הספורט בסוף הלימודים" אמר ונפנף לשלום.
"מה אתה עושה פה?ולמה עשית את זה?" שאל אותו היטושי בכעס.
"טוב,בתור ראש המאפיה עליך תמיד להחזיק במשפחה קרובה.וכמו שאומרים,על המגרש,השחקנים הם משפחה" חייך ג'ייד."אני די בטוח שרק אתה אומר את זה!" צעק היטושי.
"תרגע.בסוף היום תראה מה יש לך הודות לכח החדש שלך" חייך ג'ייד.
"רק רגע.כל זה בשביל האימונים?" שאל בהפתעה.
"כן,נלך עם זה" חייך ג'ייד והלך משם.
הצלצול לסוף היום הגיע.היטושי נשם נשימה עמוקה,ונכנס אל האולם.
גריי עמד שם,מול רשת הכדורעף."תתחיל" חייך גריי והנחיט אליו כדור.
היטושי לבש את הכפפות והמגפיים.פניו ועיניו איבדו את ההבעה.
גריי התחיל,ובמהירות היטושי הנחיט את הכדור חזרה."וואוו,זה היה טוב!" אמר גריי בהפתעה.
היטושי לבש כפפות רגילות כדי להסתיר את שלו.
"עבודה טובה" חייך ג'ייד מסוף האולם."הוא בהחלט יתאים ליהיות ראש המאפיה" חייך ג'ייד וצפה באימון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך