מאקס כותב
עצלנית,אני אוסיף אותך בפרק הבא.

היטושי פרק 9

מאקס כותב 02/08/2013 532 צפיות תגובה אחת
עצלנית,אני אוסיף אותך בפרק הבא.

היטושי רץ במהירות אדירה,ונתן בעיטה לג'ייד.ג'ייד חסם עם היד,אך היטושי בעט בו ברגל השנייה.
"לא ציפיתי לזה" חייך ג'ייד.
היטושי רץ שוב,ושלח אגרוף אך החמיץ.ג'ייד נעלם,והופיע מאחוריי היטושי.
"צפוי" אמר היטושי ושלח בעיטה אחורה.הבעיטה פגעה בחזה של ג'ייד והוא נפל אחורה.
היטושי רץ לעבר ג'ייד.ג'ייד קם,ושלח סדרת אגרופים מהירים לעבר היטושי.
היטושי חסם אותם אחד אחרי השני,ולבסוף לא הצליח וחטף כמה אגרופים,ונפל אחורה.
"סיימנו?" שאל ג'ייד.הוא הרגיש לפתע כאב,והתנדנד מצד לצד,עד שעצר את עצמו,ורגל אחת לא עמדה ישר."זה כאב" הוא אמר.
היטושי קם,ורץ לעבר ג'ייד,אך נפל."לעז…זא…זל!" קרא היטושי.כל הגוף שלו רעד מפציעות.
טאריו קם,וצעד לעבר ג'ייד.ג'ייד הסתובב אליו,ונתן לו אגרוף בבטן,שוב.
עוד טיפות דם נפלטו מפיו של טאריו.
"לא…לא..לא!" לחש היטושי.הוא לא יכל להרים את קולו.
הגוף שלו רעד מפציעות."למה אני לא יכול…" הוא לחש.
הוא הרגיש אנרגיה ממלאת את גופו.הוא לא ידע איך להסביר את ההרגשה הזאת,אבל אנרגיה מוזרה מילאה את גופו.
"לא יכול ליהיות….הוא לא…" לחש ג'ייד.
"להגן על החברים שלי??????" צרח היטושי.להבה צהובה-כתומה הייתה על הכפפות שלו,על המגפיים שלו ועל מצחו.הוא נעלם והפיע מול ג'ייד,ונתן לו אגרוף לבטן.ג'ייד עף אחורה,ונפל.
"הם מהירים כל כך שזה נראה כאילו הם כל הזמן נעלמים ומשתגרים" אמר טאריו.
ג'ייד קם,ולהבה כחולה-תכלת הופיעה על הכפפות שלו,על המגפיים שלו ועל מצחו.
"מה?" שאל היטושי.עיניו ופניו היו ללא הבעה,כך גם לג'ייד.
"טוב,זמן להלחם ברצינות,נכון?" שאל ג'ייד.שניהם רצו אחד לעבר השני,ושלחו אגרופים מהירים.
הם שלחו עוד ועוד אגרופים עד ששניהם נעצרו.
שניהם התנשפו בכבדות.טאריו צפה בשניהם,עד שלבסוף היטושי התמוטט על הרצפה.
הלהבות של ג'ייד והיטושי נעלמו."מה אתה הולך לעשות איתו?" שאל טאריו.
"לטפל בו.הוא התלמיד שלי.לך הבייתה ילד" הוא הרים את היטושי,וצעד לעבר ביתו של היטושי.
"אתה דיי חזק.אני בטוח שהוא ימצא בך כחלק מהמשפה" חייך ג'ייד לעבר טאריו.


תגובות (1)

יאי!!
אני כותבת בוורד,זה יעלה מקסימום עוד עשרים דקות

02/08/2013 11:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך