2 תגובות ממשיכה (תגובות בונות יתקבלו בשמחה)

הייתי שונה – פרק ג'

19/05/2012 531 צפיות 2 תגובות
2 תגובות ממשיכה (תגובות בונות יתקבלו בשמחה)

כאשר חזרתי הביתה לא רציתי לדבר עם אף אחד רציתי להסתגר בחדר ולהיות לבד.
כמובן שבכיתי ובזמן הזה ניסיתי לחשוב למה היא עושה לי את זה ?!
חשבתי שאולי זה בגלל שאני קצת יותר חכמה ממנה ? או אולי שהיא מאוהבת בידיד הכי טוב שלי רון ?
לא הבנתי למה אז … התקשרתי אל רון לספר לו על כך וכמובן שהוא היה מופתע כמו תמיד.
"מה היא השתגעה ?! איך היא יכולה לעשות את זה ? והיא עוד החברה הכי טובה שלך ! " אמר רון
"כן , אני יודעת ניסיתי לחשוב למה היא עושה לי את זה אבל לא הצלחתי כאילו נכנס בה שד או משהו כזה ! " אמרתי לו שנינו צחקנו … הוא אמר שניפגש בפארק ונדבר .
לא שמתי לב וכבר נהיה ממש מאוחר אמרתי לו שאני חייבת לחזור הביתה , הלכנו ביחד ונפרדנו כל אחד לבית שלו .
~ יום אחר – כך ~
כרגיל קמתי מהמיטה ולא רציתי ללכת לבית ספר ….
אבל אז נזכרתי מהשיחה של אתמול הוא אמר לי לא משנה מה לא להראות לה שאת נפגעת ממה שהיא עושה או אומרת לך . זה נתן לי כוח ללכת לבית ספר.
הפעם ראיתי את דין הילד שאני אוהבת בא אלי ואומר לי אם נפגעתי מאתמול , לא ידעתי מה להגיד . מה הוא יודע שאני אוהבת אותו ?! חשבתי … אמרתי לו שאני לא נפגעתי למה שאני יפגע ? הוא אמר לי שהוא לא יודע פשוט הוא ראה אותי רצה לשירותים . זאת הייתה הקלה כי הרי זה הסוד שלי ושל רון.
שאלתי אותו אם הוא ושירן חברים והוא אמר שכן . באותו רגע רציתי למות !!


תגובות (2)

היי שרונה החביבה אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד מאד ומה כל כך מציק לך שאין תגובות את כתבת עד עתה 3 סיפורים מהממים ואני אם זה מנחם אותך למרות מה שנאמר "צרת רבים נחמה טיפשית או משהו כזה" אני כתבתי עד עתה 1603 סיפורים ותגובות קיבלתי כמו גשמים בשנת בצורת והנה אני חיה תודה לאל ואפילו ממשיכה לכתוב אז מה הבעייה תמשיכי שרונה ואני מבטיחה לך להגיב ממני בברכת שבוע טוב בקי ♥

19/05/2012 13:05

זה ממש חמוד הסיפור אבל עדיף ארוך…..

20/05/2012 07:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך