Music????
אז חתמנו את הפרק הזה. אוו אלין מאוהבת בג׳ונתן. הוא מאוהב בה בחזרה??? מתח... ;)

הייתי שונה פרק15 חלק ג׳

Music???? 25/02/2016 542 צפיות תגובה אחת
אז חתמנו את הפרק הזה. אוו אלין מאוהבת בג׳ונתן. הוא מאוהב בה בחזרה??? מתח... ;)

״אז…אלין,מי היה הילד הזה שנקעת בו״שאלתי את אלין בהפסקה.
״מיכל,אני ירצח אותך״היא השיבה ואני פשוט התפוצצתי מצחוק.
״וגם אין לי מושג איך קוראים לו…״הוסיפה.
״אז אנחנו הולכות לגלות״אמרתי לה וחייכתי חיוך ניצחון.
״את הולכת לגלות,אני ממש לא הולכת לדבר עם הבן אדם שהתנגשתי בו ביום הראשון של בבית ספר הזה״היא אמרה וגיחכה.
״בסדר בסדר,אני אחזור עם מידע מספק״ אמרתי לה שאני מתרחקת ממנה לעבר הנער שבדיוק יצא מכיתתו.
*אנגלית*
״היי,קוראים לי אם,אני חדשה פה,אפשר לשאול אותך שאלה קטנה?״פניתי לנער.
״בסדר..ודרך אגב קוראים לי ג׳ונתן,אבל כולם קוראים לי ג׳וני״הוא השיב והסתכל אל תוך עיני עם עיניו הירוקות.
״אני יודעת שזה נשמע מוזר,יש לכם מדשאות בבית ספר?,פשוט אני אוהבת לשבת במקומות האלה בשקט״שאלתי אותו והסתכלתי לעיניו שלעומת עיניי החומות הסתמיות היו מושלמות.
״אם את יוצאת מהדלת הראשית ופונה שמאלה יש שם מרחב ענק שכולו דשא״אמר וחייך.
״תודה״אמרתי לו וחייכתי גם אני.
למזלי הכיוון של הדלת הראשית היה בכיוון לעבר אלין.
*עברית*
״את מוזמנת להסתכל לעבר הנער בעל העיניים הירוקות ולהכיר את ג׳ונתן,אבל כולם קוראים לו ג׳וני״אמרתי לה בחיוך מנצח.
״אוו,אני אוהבת את השם יהונתן״אלין אמרה בקול חולמני שאי אפשר היה לעצור את הצחוק שלי.
״אז לכי ותדברי עם יהונתן על הסוס הלבן״אמרתי לה וגיחכתי למשמע החרוז שיצא מפי.


תגובות (1)

אהבתי.. חח על היום הראשון היא מתאהבת בילד מבית הספר??

25/02/2016 20:35
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך