הילדה המסכנה פרק 3:

אושרת963 01/10/2013 561 צפיות 3 תגובות

בס"ד
פרק 3:
אליס קפצה מהחלון ישרה לתוך מזרון קרוע ושכל הספוג יצא ממנו.
היא נחתה על הרצפה והתחילה לזחול במהירות עד הכביש הבא של רחוב גדושוהתעלפה, המון אנשים רצו ונהיו סביבה.
שולה ירדה הכי מהר שיכלה היא נגעה בראש של אליס וכול היד שלה הייתה מלאה דם נקי.
אחרי 3 שניות הגיעו משוטרה ואמבולנס, החובשים שמו את אליס על המיטה וששדולה לידה והתחילו לנסוע לבית אחרי חולים ושכבר בבית חולים מחכים לה משפחתה אחרי 5 שעות של בדיקות הודיעו ברמקול למשפחתה שאליס מתה.
"אני מצטערת מאד אמא היא החליטה לעצמה כי היא הייתה מאד עצובה והחליטה לקפוץ."
אמרה שולה לאמה שדמעותיה זולגות לה בלי הפסקה.
"אל תאשימי את עצמך" אמרה יערה אמה והמשיכה:
"זו לא אשמתך היא החליטה לעשות את זה לא את."
באמצע שום מקום שולה מרגישה שמישהו נוגע לה ביד, כשהיא הסתכלה לידה היא ראתה את היד של אליס מושטת ושאליס מתחילה להתעורר, אליס התחילה לאט לאט לשבת על המיטה ושהתיישבה היא אמרה:
"אמא אבא, אין עליכם מצאתי תרופה למחלה אך זה מאד מסוכן."
"באמת" לפתע אמרו הרופאים.
ואליס התחילה לספר מה היא ראתה שהתעלפה:
"אמא שהתעלפתי בא בחלומי זקן עם זקן לבן וחולצה מכופתרת ומכנסיים שחורות והוא אמר לי:" שיש תרופה למחלה אך זה נמצא במאורת הזאבים שנמצאת 3 יבשות מביתו של המכשף" ועד אמר לי שאני צריכה להיזהר מהמכשף הוא אכזרי לכול מי שחולה במחלה זו ושהשיקוי הוא נמצא בתוך תחבה בצבע חום בבקבוק צר."
"אז למה מחכים." אמרה שולה.
"לא!!!" אמרה יערה.
"יאלה לכי ותמותי"
אמרה יוכבד.
שולה שמעה את זה היא רצה ליוכבד ונתנה לה סתירה.
שולה קמה והכינה תיק ויצאה אל אליס לחפש את השיקוי וכול האנשים ניסו לעצור אותה אך היא ברחה משם ונעלמה.


תגובות (3)

את כותבת בצורה יפה, אבל מומלץ שתחשבי על שמות טובים יותר לסיפורים.

01/10/2013 09:08

ממש אין לי מילים את כותבת פשוט מדהים
אהבתי:)

01/10/2013 09:48

תודה רבה לכם!!!!
פשוט אין לי שמות,אני מאלתרת,עם יהיה לכם רעיונות לשמות תאמרו לי אני מיד ישנה!!!
תודה על התגובה היא נתנה לי את היכולת להמשיך….

01/10/2013 10:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך