עדי צ'אן!!!
אחרי הרבה זמן של הפסקה החלטתי לחזור. שיניתי קצת את הכתיבה שלי. מקווה שתאהבו :)

הילדה עם קעקוע הדולפין-פרק ראשון

עדי צ'אן!!! 08/02/2012 942 צפיות 33 תגובות
אחרי הרבה זמן של הפסקה החלטתי לחזור. שיניתי קצת את הכתיבה שלי. מקווה שתאהבו :)

לא הצלחתי להירדם, גופי רעד, עיני נפקחו ונסגרו ללא שליטה וראשי התהפך מצד לצד. רק רציתי לישון באותו לילה זה כל מה שרציתי אך מה שאתה רוצה הוא לא מה שאתה צריך…

בלילה ההוא קמתי לפתע בפתאומיות. כאילו כמו קפיץ מתוח. קמתי לשתות מים וכל הזמן דימיינתי שאני רואה ילדה בגיל שלי די דומה לי עם קעקוע על חצי הפנים שלה בצורת דולפין עם פרח. היא הייתה יפה יותר ממני אך בכל זאת דומה לי כל כך. היא נראתה מבועתת. כאילו היא חשבה שאני מוזרה או משהו. גמעתי את המים וחזרתי למיטה. היה כל כך קר סופת טופת הייתה בחוץ. חשבתי לעצמי שזה לא הגיוני הרי אנחנו לא ברוסיה או משהו. לפתע הרגשתי צורך עז ללכת לשרותים. מין צורך כזה שפתאום בא לך קפה או שוקולד, סוג של רצון עז כאילו יש שם משהו מיוחד כל כך. אז נכנסתי והדלקתי את האור לחשתי "הלילה אני בטוח לא אחזור לישון", "נו ברור מה את חושבת?" קפצתי לקול הקופצני. הוא היה הקול שלי אך יותר ער ויותר מקפיץ. נשמתי עמוק והלכתי לכיור לשתוף פנים. אך שהסתכלתי במראה ראיתי את הילדה הזאת. לא הבנתי מה קורה לי. "את יודעת מה אני נכון? הרי חלמת על המוות שלי המוות הכי נורא שיכול להיות." עניתי לה "אבל איך אני קשורה אלייך? זאת אומרת אנחנו דומות אבל.." היא עצרה את המילים שלי כשהיא שמה אצבע על פי "את רואה אנחנו שני בני אדם פשוט דומות אבל שונות" לפתע ראיתי שלה יש דולפין וורוד ולי דולפין כחול. "רגע אז את טוענת שאנחנו אותו בנאדם אבל לא אותו בנאדם?" לפתע הייתי בתוך המיטה ונרדמתי כאילו כלום לא קרה. ואז הבנתי. הכול היה פשוט עוד חלום רע.

למחרת הרגשתי בחילה. כאילו משהו עומד לקרות. הלכתי לשירותים ואמרתי לעצמי "תודה לאל שיום שבת היום.." לקחתי את משחת השניים ומרחתי עליה משחה. רחצתי את שיניי ואז ראיתי את זה. את הקעקוע. רק שעכשיו הוא היה ורוד כחול. לפתע הרגשתי קור עז ואז היא הופיעה. ירקתי את המשחה מהפה וצרחתי בבהלה "מה את עושה פה תעזב.." היא סתמה לי את הפה. בדיוק כמו ביום האתמול.
היא צחקה ואמרה
"או אל תדאגי את עוד תתרגלי אליי" וצחקה צחוק מתגלגל


תגובות (33)

ואו! יפיפה! (המשך)

08/02/2012 12:12

בהחלט שיפרת את מה שכתבת. הפעם הוספת יותר תיאורים, הארכת וזה יצא לך הרבה יותר טוב מהקודמים. אל תשכחי לתאר כי תיאורים מוסיפים מאוד, והייתי שמח אם תתארי גם את הילדה. בהצלחה.

08/02/2012 20:55

אור אני לא צריכה שתמיד פנים שאתה מדבר איתי וחוץ מזה לך אין שום זכות לבקר את הסיפורים שלי כמו שאני לא מבקרת את שלך אז אל תגיב לי על הסיפור

08/02/2012 22:43

עדי, אני לא מעמיד פנים שאני מדבר איתך, אני מדבר איתך ישירות. יש לי את הזכות המלאה לבקר בסיפורים שלך כמו שיש לי זכות לקרוא את של כולם ויש לי אף זכות להגיב לך על הסיפור כמו שיש לכולם. מצידי תמלאי את הסיפורים שלי בתגובות נאצה שטוענות שהסיפורים שלי איומים. אני לא אעשה דווקא אז אני אפסיק להגיב על הסיפורים שלך, אבל רק שתדעי, שחבל שאפילו ביקורת חיובית את לא מוכנה לקבל.

09/02/2012 05:28

בגלל שאני ואור עדיין בקשר הוא סיפר לי עליך. את יודעת שאת צבועה? הוא טורח וכותב לך ביקורת ואת כותבת לו שלא יעמיד פנים? הוא היה יכול לכתוב לך דברים מגעילים מאוד אבל הוא לא. הוא לא מתעלם ממך ולא מעמיד פנים, את מעמידה פנים. הוא כתב לך מה שהוא באמת היה רוצה לכתוב, ואת זאת שמעמידה פנים שמאז ומתמיד שנאת אותו. אני ממש לא מבין למה הוא ממשיך לנסות לחזור להתידד איתך…

09/02/2012 05:42

אני לא יודעת מה הריבים שלכם קשורים לסיפור הזה, אבל בשביל זה המציאו סקייפ מסנג'ר ודברים כאלו, לא צריך לחפור על הסיפור!

09/02/2012 07:26

קרן,

אני מאוד מצטערת אם זה לא ממקומי, אבל אני לא חושבת שיש לך זכות להתערב פה. זה לא סיפור שלך שרבים עליו, ואין לך שום מקום לבוא ולהגיד לשני אנשים להפסיק לריב. זה עניינם האישי, ואם הם בחרו את המקום הלא מתאים לריב, תתני להם לריב בו בלי לתת את דעתך האישית.
יש דברים שלא צריך לבוא ולחנך אנשם לפיהם קרן, זה נקרא טקט.

ממני, בצער גדול, ליסה.

09/02/2012 07:33

אה זאת שהשם שלך ברוסית את לא יכולה להתערב ביני לבין אור את בכלל לא יודעת מה קרה וחוץ מזה מאיפה הזכות שלך להתערב? את לא מכירה אותי בכלל ואני לא יודעת מאיפה הבאת את זה פתאום וסליחה לכולם שכתבתי את זה כאן באמת התעצבנתי לרגע וזה היה רגע ממש מטומטם ובאמת זה לא המקום קרן אני באמת מתנצלת אבל אני רק הגבתי למה שאני חושבת על התגובה של אור זה לא המריבה חוץ מזה סליחה לכולם עם התעצבנתם

09/02/2012 08:39

עדי, אמנם נכון שדברים אישיים עדיף (דגש על העדיף) להשאיר בחוץ, אבל את לא צריכה להתנצל לדעתי. זה הסיפור שלך, תגיבי איך שבא לך.

ליסה.

09/02/2012 09:28

אוקיי אוקיי > __ <
למה לריב?
סיפור יפה דבר ראשון
אני יודעת (לפי מה שאחרים כתבו) שבאמת אין לי את הזכות להתערב, כמו שלקרן לא הייתה הזכות. אבל פשוט לא נעים לראות ריב שנגרר אחרי תגובה אחת..
אז אני רק רוצה לומר שלמרות שאין לי מושג, מה קרה בין עדי צ'אן!!! לEstonian,
בכל זאת אני חושבת שעדיף להפסיק את הריב..
-זה סיפור יפה, מאוד אהבתי אותו והכתיבה מעולה,-
ועדי צ'אן אני לא חושבת שצריך להתרגש מהביקורת של Estonian..
כל אחד באתר הזה יכול להעביר ביקורת אבל תלוי באיזו מידה כי אחרת זה באמת פוגע..
אני לא רוצה לצאת נגד אף אחד פה, אני רק אומרת לך, עדי, שיכולת לומר לEstonian שאת לא מעוניינת שיגיב לסיפורים שלך בצורה.. יותר יפה.. :S
בכל זאת אני לא מרגישה נוח להתערב אבל אני רק רוצה לנסות לישר את העניינים פה.. (למרות שזה לא מתפקידי >_<)
ואני אתן לך דוגמא? ונטוראס הגיבה לי על סיפור שכתבתי באנגלית והביקורת שלה הייתה לגמרי פוגעת (לפחות בשבילי..) וביקשתי שלא תגיב יותר לסיפורים שלי.
לא שהתחלתי ריב או משהו איתה רק ביקשתי שלא תגיב יותר כי הביקורות שלה פוגעות בי.
אז זה מה שאת יכולה לעשות..
זה סיפור יפה וחבל שחופרים עליו עם ריב >_<
אז אני עכשיו אגיד דבר הכי לא לעניין :) :
פיצה וערפדים שליטה, ואני מעוניינת בהמשך! XD
(לא שהערפדים והפיצה קשורים למשהו…. >_O )

09/02/2012 09:37

אחמממ'…..
טוב… אני לא אתערב, מה שרציתי לומר זה שהסיפור ממש יפה ואת לא צריכה לקחת ללב את מה שאומרים לך.
אם את חושבת שהסיפור שלך יפה ואת אוהבת אותו- זה הכי חשוב.
אני חושבת שהוא אדיר! הוא מתחיל בצורה מענינת ואני כבר מתה לקרוא את ההמשך
אז תמשיכי!! 0_o

09/02/2012 09:59

וואו! אל תכתבו שאני רבתי איתה! אני רק כתבתי לה שאני לא מעמיד פנים ושזה קצת מעליב שאני בא לקראתה ולהחמיא לה והיא מחזירה לי תגובה כזאת.
נ"ב – סתם כי אני חייב. זה איוון דוביץ', הוא מסרביה ואני מתכתב איתו. לא חשוב עכשיו.

09/02/2012 10:34

הסיפור ממש יפה,
אני ממש נהינתי מהקראה,
ואני ממש אשמח לקרוא את ההמשך…

נ.ב- ואני ממליצה לך לא להתיחס לתגובות כאלה,
וזה ישמע נורא מוזר שאני אומרת את זה בתור אחת שעזבה את האתר,
בגלל דברים כאלה.
אבל את לא צריכה להתיחס,
תמיד אהיה משהו, שיגיד משהו רע.
ואני שוב אומרת אני לגמרי מבינה אותך,
גם אני הייתי במצב הזה.
אבל מה שכן אני מצטערת שלא הצלחתי להשתמש בעצה הזו בזמן,
כי האתר הזה מדהים,
ואין מה לעשות תמיד אהיה משהו שיגיד משהוא רע.
בהצלחה… ואני מקווה שתמשיכי…

09/02/2012 11:20

טוב,דבר ראשון,(והכי חשוב ): אני ממש אהבתי את מה שקראתי,
ואת כותבת בצורה מאוד יפה וקולחת.
עכשיו,אני לא כ"כ אוהבת להתערב,אבל לא יכולתי שלא להתעצבן
כשראחתי את תגובה מספר 7,התגובה שלך-ליסה. את (ליסה) אומרת
שלא צריך להתערב..ו..מה את מאמי????? את התערבת כאן בייב!
ומה עם המשפט הזה: 'יש דברים שלא צריך לבוא ולחנך לפיהם'-רק בואי
נציין את העובדה שהתגובה שלך מכילה תוכן 'מחנך' לקרן,סבבה?????
סליחה ליסה,אבל את ממש אמ…איך לומר את זה בלשון נקיה..?????
מטומטמממממממממממממממממממממממממממממתתתתתתתתתתתתתתתתתת
כי את אח"כ משחקת לי אותה וכותבת : 'ממני,בצער גדול…' כאילו,הלואווווווווווווו,
את לא מושלמת,אז תפסיקי להיות עסוקה רק בלפגוע באנשים!!!!!!(במקרה הזה זו קרן שפגעת בה,סביר להניח שאת גם לא יודעת שאת פוגעת,כי את לא מפסיקה לעשות את זה)
בחיי,עלית לי על כל העצבים!!!!!!!!

ועדי,פשוט תמשיכי את הסיפור היפה הזה-ותשימי פס על כולםםםםםםםםםםםם.

09/02/2012 14:52

אפריל16, אני אחד מהאנשים ש"נפגעים בדרך קבע" מליסה, בגלל שהיא מתקנת אותי כל הזמן. אני פשוט יודע גם לקבל את התיקונים בחיוך ולתקן את מה שכתבתי בשביל שהשפה שלי תהיה נכונה. אנשים שלא מקבלים את זה, כמוך, הם אנשים לרוב שפשוט רוצים לקבל 100% תגובות חיוביות, ואלו אנשים שלא יודעים להתקדם.

10/02/2012 03:13

אפריל, מתוקתי הנהדרת – מה שלומך? מזמן לא דיברנו… את ואני.
מפני שלא רציתי לפתח ריב לא רצוי, החלטתי לבוא בגישה מעט שונה.
קודם כל: את מכירה אותי בכלל? האם אי פעם פגשת אותי? כי אילו פגשת אותי, היית רואה כמה (ושוב, אני מתנצלת בפני הכותבת על ההתנשאות שלי) אני חכמה. את מבינה, מאז ימי הגן למדתי שכשמישהו מקלל אותך במילה "מטומטם" זה לא באמת הופך אותך למטומטם.
נכנסתי לפרופיל שלך ולא האמנתי שאת בת שש-עשרה. באמת? בת שש-עשרה כותבת ככה? את התחרפנת לגמרי? בתור ילדה בגיל ההתבגרות הייתי מצפה לקצת יותר נימוס לאנשים שאת אינך מכירה.
דבר נוסף: לא באתי לפגוע באף אחד, ואפתיע אותך כשאומר שאני דווקא יודעת שישנם מספר אנשים בהם אני פוגעת בגלל תגובותיי, ובכל זאת, מה הכי הצחיק אותי בכל התגובה שלך, היה שאת באה ומטיפה לי על זה שאני פוגעת באנשים, ועל זה שאני לא מתנהגת יפה… אבל ראית את התגובה שלך? יש בה כל כך הרבה תוכן פוגעני, כל כך הרבה מילים גסות וכל כך הרבה קנאה מרוחה בה (את זה הוספתי עבורי, לא עבורך).
בכל מקרה, אילו רצית להגיד לי דברים לא נעימים, יכולת למצוא דברים הרבה יותר חכמים להגיד, כי להקליד את המילה מטומטמת עם כל כך הרבה שגיאות רק מבהיר עוד יותר מי המומטמת פה.

בברכה, ומקווה שלא אאלץ לקרוא את תגובותייך שנית, ליסה.

10/02/2012 03:15

טוב, דיי כבר חבורה של מפונקים!!! דיי עם הריב הזה!!
אור- לפי מה שהבנתי, עדי נעלבה כי לפי התגובה שלך, עד עכשיו היא כתבה גרוע תנסה לבקש סליחה.
עדי- התגובה שלך הייתה שחצנית ופוגעת, תנסי לבקש סליחה.
איוון- גם התגובה שלך היתה פוגעת ושחצנית, תנסה לבקש סליחה.
קרן- לאנשים האלה מותר להגיב איפה שהם רוצים, תנסי לבקש סליחה.
ליסה- לרן בסך הכל הפריע לראות הריב הענק הזה מול העיניים, לא צריך להתפרץ. תנסי לבקש סליחה.
אפריל- ליסה רק כתבה את דעתה, תנסי לבקש סליחה.
ועוד פעם ליסה- זה שנעלבת מהתגובה של אפריל, לא אומר שצריך לאבד עשתונות, תנסי לבקש סליחה.
אני מצטער עם התגובה הזאת פוגעת במישהו, פשוט ריב ענק שהתפתח על תגובה קטנה כול כך נראה דבילי לגמרי.

10/02/2012 03:35

טוב, קודם כל סתם בופאלו צודק!
מצטערת אם פגעתי במישהו, אבל פשוט אני מכירה את ההרגשה שיש לך מלא תגובות, אבל הן לא קשורות לסיפור שלך, ניסיתי לומר שעדיף להגיד דברים במקומות אחרים (כמו שציינתי קודם.)
לא רציתי שהסיפור יהיה "מטונף" בתגובות לא קשורות, אז ניסיתי לעזור. (כנראה שה"עזרה" שלי רק גרמה לעוד ריב.) אז, אני (שוב) מצטערת.

10/02/2012 03:40

מצחיק איך אני יוצאת אשמה גם עם הנימוס היחסי שלי.

10/02/2012 03:43

סתם בואפלו – אתה בעצמך מתערב, עדי כועסת עלי בגלל מריבה שהייתה בינינו בכיתה.

10/02/2012 03:48

אתם מכירים רק את הצד של עדי! אור רודף אחרי עדי כל הזמן בשביל לנסות לדבר איתה שתסלח לו, אז הוא שלח לה תגובה לסיפור והיא עונה לו ככה. הוא לא כתב את זה אבל הוא כתב לי שהוא פגוע, ואת האמת? אין לי מושג למה הוא ממשיך להילחם. לא אכפת לי שהוא ביקש ממני לא לכתוב עוד כלום, אני לא אתנצל לאספסוף זועם ומטורף כמו סתם בואפלו או אפריל16 או כל נערים/נערות מתבגרות שכנראה חושבים שלא לחשוב זה כייף.

10/02/2012 03:51

אור, מאיפה אני אנור לדעת למה עדי כועסת אליך? ואיוון, אספסוף זועם???? קצת נפגעתם, ואתם באים אליי עם לפידים!!! יש אנשים שכל החיים שלהם קיללו אותם וירקו להם בפרצוף, יש להם חיים ברחוב, והם מחטטים בפחים. ואתה, אני מבקש ממך לבקש סליחה, ואתה ממשיך לריב! האנשים האלה שזורקים אליהם לכלוך, אתה יודע איך הם קמים בבוקר? הם שרים 'הו איזה יום יפה…' אז אנשים מפונקים כמוך, שגרים בבתים גדולים בקומה חמישית, קצת נפגעים, ובאים ללכת מכות עם מי שהעליב אותם. ורק שתבינו, ניסיתי לישר תמריבה הזאת, אז שאף אחד אחר לא יבוא עליי בטענות. כי כמו שקרן התנצלה, תנסו גם אתם.

10/02/2012 04:09

ילדים כמוך, שחושבים שהם חכמים, טובים וככל הנראה גם מאוהבים קשות בעצמם, הם בדרך כלל אלו שיתערבו בלי לדעת וינסו להפסיק את הריב בכך שהם יגידו לאחרים להפסיק להתערב ולמעשה לצייר לעצמם כנפי זהב של מלאכים.
"סייג לחכמה שתיקה" בחור.

10/02/2012 04:13

חבר'ה, אני לא רוצה לצאת מלשנית, אבל אני תוהה אם לא עברנו את הגבול.
יצרתי קשר עם צוות האתר לגבי הסיפור הזה, ונראה אם הם יענו על בקשתי מהם.

אני מבקשת שכולם יפסקו להגיב כדי לא ליצור עומס.
ליסה.

10/02/2012 04:16

טוב, זה לא ענייני, אבל נראה לי שהגזמתם. בופאלו אנחנו לא מפונקים! אין לך זכות לקרוא לאנשים מפונקים, כשאתה לא יודע מה הם עושים, אולי אתה יותר מפונק מהם? אני מבקשת ממך, אל תקרא להם מפונקים, אני התנצלתי, כי זה נראה לי נכון, הם יעשו מה שהם רוצים.
נ.ב
לפידים? חחח הצחקת לפיד ממוחשב.
(שוב, מצטערת על התגובה הלא קשורה.

ממה שהבנתי, עדי ואור רבו בכיתה, ועדי בקשה מאור לא להגיב לה, בצורה לא נעימה, אני התערבתי, ואז ליסה העירה לי, ועוד אנשים באו להעיר אחד לשני, ובסוף זה ניהיה פורום חברתי ולא סיפור, אני חושבת, שעדיף שנכתוב את דעתינו במקומות אחרים, כי לדעתי זה נורא שיש 22 תגובות שקשורות לריב של עדי ואור. אני מצטערת כי רוב התגובות מעירות לי.

10/02/2012 04:21

אני לא איש חכם וטוב. אני לא גר ברחוב, אבל רק שתדע, אנשים יורקים עליי וצוחקים לי בפרצוף. אז שתקו. אתם, שיש לכם ציונים100 ואתם תצליחו בחיים, חושבים רק על עצמכם. אם לומר תאמת, מה שהרגע כתבת חוזר אליך. כשאתם תיהו מנהלים גדולים, אני הולך לשרת אנשים, ולהרים מקררים, או למלצר במסעדה. אז תנסו לישתוק ולחייך, כי אתם לא יודעים איזה חיים טובים יש לכם ועוד יהיו לכם. אולי אני אוהב תצמי. אז מה. לפחות אני לא מפונק כמוכם.

10/02/2012 04:31

ליסה וקרן, אל תתיחסו לתגובה שמעליי, היא הופנתה כלפי אור ואיוון

10/02/2012 04:33

אני חוזרת ואומרת: תתאפקו. לא להגיב יותר בבקשה.

10/02/2012 04:38

אני לא אגיב יותר, אך, ליסה, לא נראה לי כי את יכולה לבקש מאיתנו לא להגיב, הרי זהו לא סיפורך. את הרגע עשית בדיוק מה שאני עשיתי קודם לכן ועליו הערת לי.

10/02/2012 04:41

נכון. אבל אני חושבת שכולנו, וכשאני אומרת כולנו אני מתכוונת גם לתגובות שלי, יצאנו מכלל שליטה.

10/02/2012 04:43

ליסה,למרות שכבר עבר הרבה זמן,
וסביר להניח שלא תקראי את התגובה שלי בכלל…
אני רוצה להתנצל על זה שפגעתי בך וקראתי לך
' מטומטמת' , הייתי עצבנית קצת..
(רק ליידע הכללי שלך..אם נערים בגילנו לא משתמשים
ב-מטומטמת, אז הם משתמשים במילים הרבה יותר גרועות מאלה…)
את מנסה לסובב הכל כדי להראות שאת צודקת,אז עזבי,
ניתן לך לחיות באשליה שאת כזאת..
ואור,יש לי משהו להגיד לך,אני מעלה את הסיפורים שלי * רק כדי לקבל הערות
עם בקורת בונה * כי אני רוצה לדעת במה אני אוכל לשפר את הכתיבה שלי וכ'ו…
וזה שאמרתי שליסה נותנת הרגשה לא נעימה עם התגובות ה-יותר מידי שחורות שלה..
לא אומר שאני לא יודעת לקבל הערות,ברור?
מי אתה שתפתח ת'פה ותגיד לי שאני לא יודעת לקבל הערות…?????????.

11/02/2012 15:58

ואווו איזה מריבות בחיים לא ראיתי דבר כזה…
אחמ אממ נחזור לנושא עדי סיפור מתוקקק תמשיכייייייייייייי

20/02/2012 03:04

תקשיבו אנשים אני ואור חברים טובים עכשיו זה היה ריב מפגר שכל אחד מאיתנו קצת הגזים זהו זה אין צורך יותר להגיב תודה עדי : )

נ.ב
יש לנו עבודה במדעים להאכיל את הדג שלנו נמו סליחה על כל הבלאגן שגרמנו עדי ואור (אני אצלו…)

14/03/2012 10:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך