הים תמיד שקט- פרק 31

want to fly 26/02/2013 1054 צפיות תגובה אחת

" למה שילמת? לא אמרנו שעושים חצי חצי? " שאלתי.
" בזה את מתעסקת עכשיו? " הוא אמר בחיוך, " בואי. החלק הקשה רק מתחיל ".
" הוו, עכשיו נזכרת להיות דרמטי " אמרתי לו ושנינו הלכנו מחובקים לדלת האוטומטית של בית החולים גלבוע. ניגשנו אל הקבלה.
" היי, איפה זה הטיפול נמרץ? ".
" קומה שנייה " אמרה הפקידה , " את מי אתם מחפשים? ".
" ליעד.. מה השם משפחה שלו? זה לא עולה לי מרוב הלחץ ".
" ליעד עמרם, הוא עבר תאונת אופנוע וחבר טוב שלו התקשר אלינו. את יודעת מה קורה איתו? " שאל ירדן.
" האמת שלא ממש, פשוט תעלו לקומה השנייה ותשאלו ".
"אחלה תודה " אמרתי לה ופנינו למעלית. חיכינו 10 שניות שנראו כמו נצח עד שנפתחה דלת המעלית. נתנו לקבוצה של אנשים לצאת מתוך המעלית ורק אז נכנסו. ירדן לחץ על הכפתור שהראה את המספר 2. המשכתי להיות בתוך החיבוק שלו כדי לא לפרוץ בבכי.
המעלית עצרה ואנחנו יצאנו ממנה. פנינו אל הקבלה. אני הייתי כל כך מפוחדת, הכנתי את עצמי לרע ביותר. פחדתי לשלומו של ליעד פחדתי שקרה לו משהו בלתי הפיך, פחדתי שהוא אולי אפילו איבד את הזיכרון שלו… פחדתי שהוא לא יחזור להיות ליעד שאני מכירה.
" אנחנו מחפשים את ליעד עמרם " אמרתי.
" הוא בדיוק נכנס לחדר של טיפול נמרץ. המשפחה שלו יושבת שם " היא אמרה וכיוונה אותנו לכמה אנשים. הדבר הראשון שראיתי זה חולצה בצבע תכלת, זה מה שקרץ לי לעין. ירדן ואני התקדמנו לעבר המשפחה. מרחוק ראיתי את אמא שלו שכבר יצא לי להכיר אותה כשביקרתי אצל ליעד, היא הייתה נראית ממש מפוחדת.
" היי " אמרתי.
" היי יולי, מה קורה? " היא שאלה בקול מפוחד.
" מה הם אמרו? " שאלתי.
"כמה פגיעות לא קלות אבל הוא יצא מכלל סכנת חיים. הוא יהיה בסדר ".
" מה איתו עכשיו? " שאלתי, " הוא בקומה או משהו? ".
" מנסים לראות אם הוא שבר משהו או אם קרה לו משהו פנימי. מי הקפיץ אתכם לפה? " היא שאלה.
" אני " אמר קול מאחוריי, שיערתי שזה אמיר.
" אהלן, אני אמיר,נעים להכיר " הוא אמר והפנה את ידו אליי.
" אני יולי " אמרתי לו ולחצתי את ידו.
" את בסדר? את חיוורת לגמרי ".
" זה הפחד " אמרתי.
" בואי, קחי, שתי מים " הוא אמר בחיוך, " ומי כבודו? " הוא שאל ופנה לירדן.
" אני ירדן, נעים להכיר ".
" חברים חברים? " הוא שאל.
" כן, חברים חברים " הוא אמר בחיוך.
" סחתיין, דווקא זוג יפה ".
" רגע אז מה קורה עכשיו? עד מתי נשב פה בלי לדעת תשובה? ".
" אני חושב שבקרוב נדע " הוא אמר והסתכל למאחוריי. סובבתי את הראש וראיתי אחות מתקרבת לכיוונינו.


תגובות (1)

ואו המשיכיייייייי

26/02/2013 21:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך