יוני
אני מקווה שאהבתם את הפרק הרביעי! בבקשה תתנו ביקורת , תיקונים והצעות!

היצור הסגול (פרק רביעי)

יוני 25/03/2016 790 צפיות 4 תגובות
אני מקווה שאהבתם את הפרק הרביעי! בבקשה תתנו ביקורת , תיקונים והצעות!

בדלת עמדו 2 ילדים קטנים, ילדה אחת עם שיער די ארוך, ומאוד חמודה, ולצידה עמד ילד, קטן וחמוד.

הילדה מיהרה להגיד "מהר מהר, תעזרו לאמא שלי!"

אחותי מיהרה לעזור, הבטתי מהחלון לראות איפה אחותי ומה היא עושה.

ג'סטין בינתיים הכניס את הילדים הביתה.

ראיתי בחוץ מלא אנשים עם עור סגול, אחותי ניסתה להרים את אמא שלהם על הגב אבל לשווא, ראיתי איך היצורים האלו מתקרבים אליה, צעקתי אליה "בואי מהר", אחותי הסתכלה סביב, ושוב פעם ניסתה להרים אותה אבל ללא הצלחה.

ראיתי איך אחד היצורים בא לתקוף אותה, וצעקתי "עזבי אותה ובואי", אחותי הסתכלה עלי במבט כועס.

ראיתי איך אותו יצור קפץ על אחותי, ראיתי את הפרצוף האומלל של אחותי, ידעתי שהיא זקוקה לעזרה, יצאתי מהדלת כשבידי סכין מטבח.

התחלתי לרוץ אל אחותי, זרקתי את הסכין ופגעתי בדיוק ביצור.

היצור נשכב על הרצפה, אבל זה לא היה זמן לשמוח כי באו עוד כאלו, עזרתי לאחותי להרים את האמא והבנו אותה הביתה, השכבנו אותה על הספה, אחותי הלכה להביא ערכת עזרה ראשונה.

בינתיים הלכתי לדבר עם הילדים למעלה בחדר שלי, שאלתי את הילדה ואת הילד בני כמה הם, הילדה ענתה "שתיים עשרה" והילד ענה "שמונה", התאמצתי לחייך.

לפתע שמעתי מלמטה רעשים חזקים, כאילו שוברים את הדלת.

ירדתי למטה לבדוק, ובדיוק שירדתי הדלת נשברה, מחוץ לדלת חיכו לנו היצורים הסגולים, הם פרצו לבית והתחילו לתקוף אותנו.

ג'סטין מיהר לה וציא את הרובה מהתיק אבל לשווא, אחד מהיצורים הסגולים הספיק לקפוץ עליו, ולתקוף אותו.

רציתי לעזור לאחותי, אבל היא צעקה עלי לעלות למעלה ולשמור על הילדים, ואם מתחילים לשבור את הדלת, לברוח מהר.

עליתי מהר למעלה, נכנסתי לחדר ונעלתי את הדלת, הבטתי על הילדים, ראיתי את הפרצופים האומללים שלהם.

ואז מישהו התחיל לשבור את הדלת, לא ידענו לאן לברוח.

לפתע הדלת נשברה, אבל מחוץ לדלת עמד…


תגובות (4)

מלחיץץץ. תמשיך ומהר.

25/03/2016 14:34

מתי תמשיך

25/03/2016 14:34

    יש מצב אני ימשיך היום בערב

    25/03/2016 16:02

    ואני שמח שאהבת את הסיפור:)

    25/03/2016 16:02
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך