יוני
סליחה על העיקוב, הייתה לי בעיה עם הסיפור. אני מקווה שאהבתם את הפרק השביעי. אשמח לתיקונים והצעות :)

היצור הסגול (פרק שביעי)

יוני 13/04/2016 738 צפיות תגובה אחת
סליחה על העיקוב, הייתה לי בעיה עם הסיפור. אני מקווה שאהבתם את הפרק השביעי. אשמח לתיקונים והצעות :)

רצתי לקחת את היומן, תפסתי אותו והתחלתי לרוץ אל מייק, שהסתכל עלי בחיוך.

רצנו אל המסדרון, ראיתי בסוף המסדרון את המדרגות לחדר של ההורים, אבל לרוע מזלנו בזמן שרצנו אל המדרגות, יצור סגול עלה למעלה.

התחלנו לרוץ חזרה לחדר, נכנסנו, ונעלתי את הדלת.

סגרתי ונעלתי גם את החלון, וביקשתי ממייק שיעזור לדחוף את הארון אל החלון.

התיישבתי על המיטה התחלתי לקרוא מה שרשום ביומן "סוף סוף סיימנו לפתח את התרופה אבל לפני שאנחנו מתחילים למכור אותה אנחנו צריכים לנסות אותה על חיה ואז על בן אדם ורק אז להתחיל למכור.
אבל הבעיה האמיתית היא שהתוצאות לא יהיו טובות ואת זה אני כבר יודע, כי את אנחנו פיתחנו אותה בשביל להרוג את כולם, אם מישהו קורא את היומן הזה עכשיו תדעו שאני מצטער מאוד על מה שיקרה, הבוס שלי פשוט מחזיק אותי, ולא נותן לי לברוח, יש בתוכי שבב שאם אנסה לברוח הוא יתפוצץ בתוכי, הבוס שלי הוא מדען רשע, אם תמצאו אותו חיי אל תאמינו לשום מילה שלו, אבל אני די בטוח שאם כל מה שאני יודע באמת יקרה אז הוא בטוח ימות, כי אחרי שננסה את התרופה הזו סוף העולם בטח יגיע.
אני מקווה שמישהו יתקן את הטעות שעשיתי, ואני ממש כועס על עצמי שאני מסכן את כולם בגלל שאני פחדן.
נ.ב – התרופה נמצאת ב 1447."

אחרי שקראתי את מה שכתוב בראש לי עברה מחשבה "אבא ידע מה יקרה?"

צעקתי בכל כוחי "אני לא מאמינה!"

מייק חטף ממני את היומן והתחיל לקרוא, התחלתי לבכות כי ידעתי שזה הסוף חשבתי לעצמי "מה זה לעזאזל 1447? איפה זה, למה הוא משאיר רמזים כאלה אשף אחד לא מבין, למה הוא היה כל כך פחדן, אני לא מאמינה שבגלל שהוא פחד לאבד את החיים שלו הוא סיכן את כולם?"

כל כך כעסתי, הסתכלתי על מייק, הוא קרא את היומן והיה בשוק.

הזזנו את הארון וקפצנו מהחלון, צעקנו לילדים וללינדה לצאת החוצה, ראינו אותם עולים במדרגות, עזרנו להם לצאת מהחלון, והתחלנו לרוץ.

לא ידענו לאן אנחנו רצים, אבל ראיתי את הילדים מתחילים לבכות, והם נראו חסרי כוח, סימנתי למייק לעשות משהו בעיניין, הוא הביט אחורה, ועצר, מייק מיהר לתפוס את הילד והרים אותו על הגב.

מייק התחיל לרוץ עם הילד על הגב, ראינו איך מלא יצורים סגולים מתחילים לרדוף אחרינו.

שמענו מכונית מתקרבת, הבטתי אחורה וראיתי תנדר בצבע ירוק שמתקרב אלינו, ניסיתי לבדוק מי נוהג, והייא מופתעת טיפה אחרי שראיתי שמי שנוהג זה ג'סטין ולידו יושבת אחותי ורוניקה.

התנדר עקף וחסם את הדרך של היצורים, בלי לחשוב פעמיים פתחתי את הדלת ונכנסתי לתנדר, מיהרתי לעזור לכל השאר לעלות.

אחרי שמייק האחרון נכנס התחלנו לנסוע…

ההמשך יבוא…


תגובות (1)

אהבתי את הפרק,
*אף אחד.
מחכה להמשך :)

13/04/2016 17:51
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך