זאת עם המשקפיים P:
אני יותר מאשמח עם תגיבו :)

הכי קרוב לשמש העלה שנייה ^_^

אני יותר מאשמח עם תגיבו :)

פתח דבר –

באותו רגע דרו ישבה על אחד מאותם צינורות שנחו מעל תעלות שבהם זרמו מיי שתייה שזרמו אל העיר . השלטון התקין אותם כדי להקל על חייהם של התושבים החשובים של האימפריה .
דרו הביטה בהשתקפות של השמיים על פני המים שזרמו בתעלה ושאלה את עצמה פעם נוספת למה ישנם אנשים שרואים את העולם בדרך שונה מזו שלה ?
למה היא מסוגלת לראות את כל הטוב והיופי ויש אנשים שרואים בדיוק את ההפך ?
דרו נאנחה , היא ידעה שהיום הוא היום .
במרחק היא שמעה את הקרן שהודיעה על בואה של ההסעה שאמורה לקחת אותה על מקום רחוק מהמקום המדהים ביופיו שבו היא גרה . דרו ידעה שהם צריכים להגיע . היא ידעה את זה כי הם באו לפני כמה ימים ,לבושים כולם בחליפות שחורות , ואמרו שהם יבואו בקרוב לאסוף אותה ,שהיא תצטרך להתייצב למפקד .
היא התרוממה וניערה את מכנסייה מהאבק שהייה עליהם . לאחר שהביטה פעם אחת אחרונה התעלה היא רצה על המערה הקטנה והחמימה שלה .
דרו חצתה את הכביש הריק בקלילות ועברה אותו . היא הביטה בהרים הגבוהים שהתנשאו מעליה והצלו את הכניסה למערתה .
פנים המערה לא היה משהו מיוחד , בסך הכול ערמת קש ששימשה כמיטה , כמה בדים תפורים יחד שהיו השמיכה שלה והתיק שאותו ארזה אתמול .
מכיוון הכביש נשמע צופר עמוק .
דרו הרימה את התיק תוצרת הבית שלה ויצאה מהמערה אל אוטובוס צהוב וגדול .
הדלת נפתחה ובמושב הנהג ישב חייל לבוש במדים שחורים שסמל השלטון רקום על כתפו בחוטי זהב . הוא לא הביט בה אבל ידע מתי היא התיישבה על מושב ריק ליד החלון .
דרו הביטה בנוף שנשקף מבעד לחלון , היע ידעה שיעבור זמן רב עד שתשוב לכאן ,עם בכלל .
איך היא ידעה את זה ?
כי הרוח סיפרה לה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך