ronit11997
כן...אני יודעת שההתחלה קצת דומה למאלך שטן..ואני לא התכוונתי שזה יצא ככהפשוט לוליק בחרה ת'שמות והיא בכלל לא ראתה את התוכנית המעלפת הזאת..ובכל זאת אני חוזרת...כל הקשר למצאיות מקרי בהחלט!

הכל בשבילך -פרק 6

ronit11997 28/10/2011 591 צפיות 2 תגובות
כן...אני יודעת שההתחלה קצת דומה למאלך שטן..ואני לא התכוונתי שזה יצא ככהפשוט לוליק בחרה ת'שמות והיא בכלל לא ראתה את התוכנית המעלפת הזאת..ובכל זאת אני חוזרת...כל הקשר למצאיות מקרי בהחלט!

בתאריך 6.6.60 נולד לו אנחל דיאבלו. תינוק יפה תאור בלונדיני,עייניים כחולות עמוקות,עמוקות. אנחל היה הילד הכי טוב,נדיב,אדיב,חכם,אוהב לעזור לזולת שהאנושות ראתה אי פעם. ההורים התגאו בו,המורים אהבו אותו והוא היה הילד הכי יפה בכל הית-ספר,הוא היה אהוב הבנות וכל הבנים קינאו בו. אנחל גדל בתור ילד עשיר מאוד ומעולם לא חסר לו דבר. יופ אחד הוא בא לבית-ספר כרגיל,הכל עבר פשוט מעולה ואז בשיעור מדעים,הכיתה שלו עשתה ניסויים עם חומצות. המורה נזהר מאוד ועזר לתלמידיו. הוא לא הרשה להם לנשום בלי שהוא ירשה קודם! לפתע כמה ילדים דחפו ילד אחד וכל החומצה נשפכה על אנחל.בקושי הצליחו להציל אותו. השיער שלו נעלם,עיניו הכחולות והמהממות הפכו לשחורות שחורות וצלקת ענקית לכל אורך פניו,איפה שפגע זרם החומצה. כולם ברחו ממנו. הוא הפך מילד מקובל לילד מנודה בפחות משנייה. וגם האופי שלו השתנה. מאנחל הטוב והנחמד שכולם אהבו הוא הפך לאנחל רע ומפלצתי שמחפש את אנה. הוא החליט להוריד את השם אנחל ולהקרא רק דיאבלו. הוא ברח מהבית,ברח מהארץ,ברח מכל העולם. הוא חיי באיטליה בסמטאות החשוכות שבהן איש אינו רואה אותו. במשך תקופה הוא התחבא בסמטאות וגנב…זאת הייתה העבודה שלו..לגנוב. הוא גנב בשביל המאפיונר ליאונרדו. הוא היה הגנב הכי טוב בעולם,מעולם לא תפסו אותו או את השלל בידיו. ליאונרדו שילם לו 1000000 דולר לכל גנבה כך שזה די השתלם לו בסופו של דבר. אבל כל הזמן הזה שהוא גנב,במשך כל הזמן הזה שהוא התחבא בסמטאות מטרתו האמיתי הייתה לנקום.לנקום באותו ילד ששפך עליו את החומצה ההיא,בילד שבגללו אנחל הפך מאנחל המלאך לדיאבלו המפלצתי והנקמן. כל הזמן הזה הוא חיפש עליו פרטים..על אותו ילד..על מייק. הוא רצה להשמיד כל זכר ממנו. כל צאצא שלא ישאר כלום! בהתחלה הוא רצה לשפוך עליו חומצה כמו שהוא שפך עליו. הוא רצה לקשור אותו לחבל וטבול אותו בחומצה,במיכל ענק של חומצה עד שהחבל יקרע. הוא חיפש את ההזדמנות המושלמת לתפוס אותו,לנקום. אנחל לא ידע שבעצם דחפו עליו את מייק..שהוא לא אשם כלל. הוא בא לביקור בארץ ובא לאותה מסיבה שמשפחת כהן..משפחתו של מייק הייתה בה. הוא ראה את מייק ושם על שמלתה של אנה מצלמה קטנה שבקושי ראו. הוא יצא מוקדם יותר וחיכה במכונית באיזה צומת דרכים.הוא ראה שהם יוצאים מהמסיבה ויצאה ליכוונם…כנגד כיוון התנועה. הכביש היה ריק והוא ראה את אורות המכונית באים לעברו וק]ץ מהאוטו שתי דק' לפני ההתנגשות והיה בטוח שכולם נהרגו. הוא ברח ליער שנמצא ליד הכביש ונעלם.אחחרי 5 שנים בערך הוא גילה שישי צאצאים,ששתי בנותיו של מייק שרדו. הנקמה שלו עדיין לא הושלמה. הוא בא אליהן הביתה אבל הן כבר היו ביער,הוא חיפש אותן בכל בית בעיר,בכל מוסד,בכל פפנימייה,בכל בית יתומים. בעצם….בכול מקום! הוא שלח מישהו שיעקוב אחריה,שיהיה החבר הכי טוב שלה,שתמיד יהיה לצידה כשהיא זקוקה לו. המישו' חיפש אותן בכל מקום עד שמצא את אנה. הוא סיפק לדיאבלו את המידע,הוא סיפר לו על הפיצוץ,על אילנה,על עמית..על הכל. הוא ידע. הוא ידע שאנה לא באמת בקומה…המודיעין שלו אמר לו שהיא חיה…ערה..


תגובות (2)

אהבתי חבל שאת לא באתר……

26/12/2011 07:44

אם באלך לדבר תשלחי לי הודעה למייל…

02/02/2012 00:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך