הכל בשבילך-פרק 8

ronit11997 07/02/2012 717 צפיות אין תגובות

נכנסתי למקלחת,זרם המים היה כ"כ נעים ומוכר אחרי היום המוזר שעבר עליי. יצאתי ופתחתי את הארון אני עוד לא בטוחה ממה אני יותר בשוק מכמות הגדים או מגודל הארון. 'הוא לא אמר קצת?!' זה מאוד מוזר הארון היה מלא כמעט עד הסוף וזה ממש לא ארון..זה חדר שהפך לארון. "ריו!!!!" "מה?מה קרה?!" "כלום אני רק רציתי לדעת…אתה בטוח שאמרת קצת?" והצבעתי על הארון. "בשביל אחותי זה קצת..כבר אמרתי לך מלא פעמים..כסף זה לא בעיה אצלנו." כל הזמן הזה הוא הסתכל על הרצפה ולא העז להסתכל עלי ואז קלטתי שאני עדיין במגבת "אה..ריו..אני צריכה ל.." "אהה כן בטח כמובן.. הנה אני יוצא..אם את רעבה יש אוכל למטה טוב? אני יורד" "טוב" כל הבגדים בארון היו בגדי מעצבים עם תוויות 'איך זה יכול להיות? איך היא לא לבקשה כלום?" מצאתי איזה ג'נס שנראה פשוט אבל הוא לא וחולצה עם ציור של מיני מאוס וירדתי למטה. הייתי די עייפה והתישבתי על אחת הספות בסלון עם ריו וצפינו בסרט שהוקרן בטלויזיה. באופן מפתיע זה היה הסרט האהוב עליי אז הייתי מקריאה את התסריט בע"פ. "ואז האריה התאהב בטלה..איזה טלה מטופש! איזה אריה מזוכיסט ו.." "תגידי מה גרם לך לראות את הסרט הזה כ"כ הרבה פעמים שאת זוכרת אותו בע"פ?" שאל פתאום ריו, "אני חושבת שזה בגלל שאני מרגישה שאני רוצה תסריט כזה לחיים שלי ולא מה שקרה לי אני די בטוחה שאם הייתי במקומה הייתי ושה הכל היתר פזיזות,אבל בעצם אני חושבת שציתי שאלו יהיו חיי.." ריו הקשיב לי ואז חיבק אותי והשעין אותי עליו את שאר הסרט ראינו כשאני שעונה עליו והוא מחזיק אותי כדי שאני לא אברח…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך