המאהב: פרולוג

Boys Over Flawers 30/12/2014 597 צפיות תגובה אחת

"אתה!" הוא אמר בכעס ברגע בו הוא נכנס אל חדר עבודתי.
אני לא יכול להגיד שהייתי מופתע כאשר הוא הגיע, ידעתי שהוא יגלה בשלב מסוים, והוא יכעס מאוד לאחר שהוא יגלה, אך אם לומר את האמת הוא פחדן ואני לא פוחד ממנו במיוחד.
"אני?" אני שואל, כולי תמימות, בזמן שאני מסדר את חליפתי.
"איך אתה מעז?" הוא עומד ממש מאחורי כרגע, ואם הייתי צריך לפרט לכם איך הוא נראה, הייתי אומר שכמו שור זועם, מהסוג שיהרוג בן-אדם בלי לראות אותו בכלל.
"אני חושש שאם לא תפרט יותר, אני לא אוכל לעזור לך." אני אומר וזז הצידה, שנייה לפני שהוא תוקף, למזלי צפיתי זאת והדבר היחיד שנפגע, הוא גאוותו והמראה שלי.
"לפרט?" הוא שואל בזעם, ואני נשבע שאם הוא יכעס יותר, הווריד במצחו יתפוצץ.
"אתה רוצה שאני אפרט?" הווריד הזה מפחיד אותי יותר ממנו, בעיקר משום שאני לא רוצה את דמו על חליפתי החדשה.
"אתה שכבת עם אשתי!" הוא אומר עם תנועת ידיים רחבות, ואני דואג להתרחק ממנו בשביל לא להיפגע מנפנוף אקראי.
אני זוכר את אשתו, היא אישה בעלת רגליים מרשימות ועור רך כמשי, אם כי אני חייב להגיד כי פניה רגילים לחלוטין ושיערה משעמם להפליא, אך גופה מפצה על כך לחלוטין.
"אה, כן, היא הייתה נחמדה." אמרתי והתחלתי ללכת אל עבר הדלת, מרגיש שנמאס לי מהשיחה הזו, יודע שמחכה לי אתגר חדש ואשתו לא מעניינת אותי כל-כך כרגע או בכלל אם לומר את האמת.
"נחמדה?" הוא שאל קולו נשמע מוזר כאילו הוא מנסה לא להתפוצץ ואני יודע שאני עומד לאחר לפגישה עם הנערה ההיא, לרוב, זה לא היה מפריע לי כל-כך, אך אני צריך משהו ממנה, יותר משהייתי צריך מהאחרות ולכן, אני צריך להשאיר את הרושם הטוב ביותר שלי.
"תקשיב לי, ותקשיב לי טוב," אני אומר לו, וקולי רגוע, אני תמיד רגוע. "אם אתה לא רוצה שזה יקרה יותר, תדאג לספק את אשתך." אני אומר לו, קולי אדיש אך עיניו כמעט יוצאות ממקומן.
"משום שהיא לא מטומטמת, היא תלך למצוא במקום אחר את מה שהיא לא מקבלת ממך."
אני משאיר אותו שם ואני פשוט הולך, לא היה לי יותר מה לומר לו ולכן לא ראיתי סיבה להישאר.
גברים חושבים כי נשים נחותות מהם, ניתן לראות זאת בנושאים כמו אלו, זה לגמרי בסדר כי גבר ילך ויבגוד באשתו עם אישה אחרת, אך ברגע שאישה בוגדת בבעלה, זה לא מתקבל על הדעת ומישהו בטח פיתה אותן, משום שלנשים אין חשיבה משל עצמן, והן לא יכולות להחליט עבור עצמן, או כך לפחות מניחים.
אתם יודעים מה מבדיל אותי מהם? העובדה שלא אכפת לי, אני מחזר, והאישה בוחרת אם להיענות לי או לא ולאחר מכן, ובכן לאחר מכן לא אכפת לי, משום שזה לא ממש ענייני.


תגובות (1)

זה נשמע טוב..!!
תתחילי :)

31/12/2014 11:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך