המורה הקוריאני שלי – פרק 10 – חלק ג'

ספיר56 11/11/2011 580 צפיות אין תגובות

הסתכלתי מהחלון ונשמתי עמוקות. הבן אדם המרגיז הזה, אפילו את החברות שלי הוא מסיט נגדי!
כשהגענו לספא הוא היה ענקי וכנראה שג'יי הון ביקש שיסגרו אותו רק לנו כיוון שלא היה שם אף אחד וכולם היו לרשותנו.
בכניסה חיכה לנו מדריך שלקח אותנו להתחיל את היום עם פדיקור ומדיקור. הבנות ישבו על הכיסא בהתלהבות ואני צחקתי כשראיתי כמה שהן מתלהבות מהרגע הזה.
אחרי שסיימנו , המדריך לקח אותנו לבחור את השמלה. היה שם חניות על גבי חניות של בגדים ותכשיטים והוא התחיל לשייך לנו לכל שמלה תכשיט שהתאים לגוון של השמלה.
אריאלה הלכה על שמלת שיפון סטרפלס כחולה ארוכה, ליסה קנתה שמלה קצרצרה וורודה ואני, אחרי לא מעט שמלות שמדדתי, לבסוף מצאתי שמלה בצבע כסוף כחול שמשכה את עיניי כבר מבובת הראווה.
לאחר מכן ליווה אותנו המדריך לכיוון המסג'. כמה שהייתי צריכה את המסג' הזה כדי לפרוק מתחים ולחצים.
יצאנו חדשות אחרי העיסוי והיינו כל כך רגועות ומחויכות. הרגשתי פשוט בעננים. אני בספא עם ליסה וארי, מה יכול להיות יותר טוב מזה?
המדריך המשיך להוביל אותנו למעצבי השיער והמאפרות שחיכו לנו בסוף היום ועבדו על השיער והפנים שלו כדי שנהיה זוהרות היום בערב, והן בהחלט עשו את עבודתן.
ארי וליסה נראו מדהים אחרי שהן התלבשו בשמלה שקנו ויצאו מאופרות ומסורקות.
"ואוו.." הן הסתכלו עליי פעורות פה כשיצאתי מתא ההלבשה עם התסרוקת, האיפור ושמלת הסאטן הכסופה כחולה.
"זה מרגיש לי לא בנוח.." שפשפתי את עייני והמאפרות קפצו עליי ומשכו מיד את ידי למטה "לא, לא! את תהרסי את האיפור!"
"מגי! אל תהרסי את האיפור, את מהממת." הן סובבו אותי ועשו לי סחרחורת.
"בסדר, בסדר..בואו נלך!" אמרתי להן ונפרדנו לשלום מכל האנשים שליוו אותנו כל היום העמוס הזה.
חזרנו עם הנהג לכיוון הבית ומתוך הרכב כבר שמעתי את המוסיקה וראיתי את כמות האנשים שהיו בתוך הבית.
עמדנו מחוץ לבית והרגשתי פיק ברכיים לפתע. פחדתי כל כך להיכנס לבפנים ולשמוע את החדשות המרעישות על הזוג החדש. מעולם לא הרגשתי ככה כלפי אף אחד, אפילו לא כלפי ג'ייק.
"למה עצרת?" אריאלה הסתכלה עליי בחשש.
"אני מפחדת.." הודיתי בפניה באודי משפילה את מבטי בעצב.
"ממה?" הן החזיקו בידיי כל אחת מצד אחר "קדימה, את יכולה לעשות את זה." הן משכו אותי לתוך ביתו העמוס באנשים.
נכנסנו והמוסיקה ברקע הרעידה את הרצפה. האורחים היו מכובדים ולבושים בבגדים מחויטים. הבנים לבשו חליפות, חולצות מכופתרות ונראו מכובדים והבנות לבשו שמלות שנראו של מעצבים. כל אחת הייתה יותר זוהרת מהשנייה.
"אתן יודעות, כשאני מסתכלת עליהן, אנחנו נראות ממש לא שייכות.." אריאלה הסתכל על השמלות הצנועות שלנו ונראתה מדוכאת.
"היי מגי.." ג'ון צ'אן הגיח מאחורי וטפח על כתפי. כשהסתובבתי לכיוונו עיניו נפערו לרווחה "ואוו!!" הוא חייך אליי את חיוכו השובבי "את מהממת!"
"תפסיק! אני ממילא מרגישה לא בנוח.." משכתי שוב את השמלה לכיוון מטה והוא החזיק את ידיי וגרם לי לעזוב את השמלה "את רוצה להיות בת הזוג שלי לערב?" הוא חייך אליי חיוך רחב.
הייתי נבוכה מהשאלה שלו והוא ראה שפניי הפכו סמוקים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך