ספיר56
אז יש לכם מושג למה מגי וג'ייק נפרדו? ולא, הסיבה היא לא ג'סיקה! :)
מקווה שאהבתם את הפרק!
ממש חשובה לי הדעה שלכם!! אז תגידו לי מה אתם חושבים על ההמשך?? :)

המורה הקוריאני שלי – פרק 11 – חלק ה'

ספיר56 20/11/2011 794 צפיות 11 תגובות
אז יש לכם מושג למה מגי וג'ייק נפרדו? ולא, הסיבה היא לא ג'סיקה! :)
מקווה שאהבתם את הפרק!
ממש חשובה לי הדעה שלכם!! אז תגידו לי מה אתם חושבים על ההמשך?? :)

אמא הייתה עם דמעות בעיניה וקמה לעברי ממררת בבכי "מגיי!!" היא חיבקה אותי חזק כל כך ובכתה על כתפי.
"אמא.." חיבקתי אותה גם אני בזמן שאני מסתכלת על כל הפרצופים הכועסים שהסתכלו עליי בחזרה.
ג'יי הון דיבר עם השוטר והבנתי שהמשטרה הייתה כדי לאתר אותי. הוא לחץ את ידו של השוטר וזה חזר חזרה לניידת.
"את בסדר??" אמא ליטפה את פניי והסתכלה עליי בעיניה הדומעות, היא רעדה כשהחזיקה את פניי.
"אמא.." הורדתי את ידיה מפניי והסתכלתי עליה עצבנית "באמת חשבת שקרה לי משהו?" חייכתי והחזקתי אותה בשתי ידיי "אל לא מכירה את הבת שלך ויודעת שהיא מספיק חזקה?" חיבקתי אותה וליטפתי את שיערה "תירגעי, הכל בסדר!"
"הכל בסדר??? הכל נראה לך בסדר???" ג'יי הון צרח לפתע והסתכל עליי במבט עצבני.
"ג'יי הון.." הי ג'ין הניחה את ידה על כתיפו במטרה להרגיע אותו וזה ניער אותה מעליו "תעזבי!!" הוא צרח עלייה והסתכל עליי במבט עצבני מתמיד "יש לך מושג מה עשית??? כמה אנשים הדאגת???" הוא נעמד קרוב אליי ואל אימי ולא הפסיק לצרוח.
"האנשים היחידים שאני צריכה להסביר להם את הדברים הם אמא שלי, ארי וליסה!" הסתכלתי עליו עצבנית גם אני "אני מאמינה שלא דאגת לי בכלל, נכון?" חייכתי אליו כמנצחת ועדיין החזקתי את אימי בזרועותיי "בואו לחדר, אני יסביר הכל." הסתכלתי על ארי וליסה והן קמו מהספה והתקדמו לחדרי. אחזתי בידה של אימי וחייכתי אליה "בואי אמא, נעלה למעלה." הובלתי אותה אחריי והיא הסתכלה עליי במבט מאושר, זאת הפעם הראשונה שדיברתי אליה בנועם ולא בחוצפה מאז שהחליטה על המעבר לקוריאה.
ג'ונג צ'ה נפל על הספה באנחת הקלה, ג'ייק הסתכל עלינו במבט שבור כשעלינו למעלה וג'יי הון נשאר ליד הדלת והשפיל את ראשו בעצבנות.
"ג'ייק, בייב.." ג'סיקה ליטפה את פניו של ג'ייק וניסתה להרגיע אותו.
"ג'סיקה, תעזבי אותי.." הוא הוריד את ידיה מפניו והסתכל עליה עצבנית "את לא מבינה..הא? אף אחד מכם לא מבין מה היא מרגישה!" הוא שפשף את פניו והוא וג'יי הון החליפו ביניהם מבטים כועסים.
"ג'ייק, אני מרגישה מצויין.." ירדתי מלמעלה כדי להביא לאמא מים, היה לה קשה להירגע מהתקף הבכי שתקף אותה.
"מגי.." הוא הסתכל עלי במבט שבור ואני החזרתי לו חיוך ענקי. הסתכלתי על כל האנשים שישבו בסלון והסתכלו עליי עדיין במבטים כעוסים "תפסיקו לבהות בי כך, אני באמת בסדר." מזגתי את המים לתוך הכוס.
"לא איכפת לך מאף אחד חוץ מעצמך הא.." ג'יי הון סינן מבעד לשפתיו.
הנחתי את הכוס שלי בכעס על השיש והסתובבתי לעברו "ג'יי הון, אין לך מושג כמה איכפת לי מהאנשים שחשובים לי. מהאנשים שלא איכפת להם ממני, למה שלי יהיה איכפת מהם?"
"מאיפה את יודעת למי איכפת ממך ולמי לאא???" הוא הרים את קולו שוב והסתכל עליי במבטו הזועף.
"כי למי שאיכפת ממני דואג להראות לי את זה.." הסתכלתי על ג'ייק ולאחר מכן שוב על ג'יי הון "ולמי של איכפת," לקחתי את הכוס וחייכתי לג'יי הון "פשוט דואג לעצבן אותי רוב הזמן." התקדמתי לכיוון החדר בלי להסתכל לאחור ולהקשיב לדבריו יותר.
נכנסתי לחדר והגשתי לאמא את כוס המים. הסתכלתי עליה בחיוך וניגבתי את הדמעות מעיניה "תפסיקי לבכות, אני בסדר!"
הסתכלתי על ארי וליסה שנראו כעוסות גם הן אבל לא העזו לדבר "מה?" הסתכלתי על שלושתם ונאנחתי "תגידו לי מה שאתן רוצות להגיד.."
"הבעיה היא שאני לא יודעת מאיפה להתחיל.." אריאלה השפילה את ראשה.
"מה קרה מגי, למה ברחת?" אמא אמרה מבעד לקולה הרועד לאחר שלגמה מהמים.
"אמא, את מכירה אותי. בדרך כלל כשאני צריכה זמן לעצמי הייתי יוצאת וחוזרת אחרי כמה שעות. פשוט הייתי צריכה לסדר את המחשבות שלי וקצת זמן לעצמי." חייכתי אליה "אני לא מבינה גם אתכן בנות, הרי אתן מכירות אותי, בדרך כלל כשאני מרגישה חנוקה אני נעלמת לכמה שעות ואז חוזרת חדשה." חייכתי אליהן וקמתי על רגליי "השמלה המעצבנת הזאת!" ניסיתי לסדר אותה והן התחילו לצחוק כשראו את נעלי הספורט מאחורי השמלה האלגנטית שלי.
ישבנו למעלה שלושתנו וצחקנו. נזכרנו בזיכרונות ישנים של ארי וליסה ושלי מהגן.
"האמת שתמיד היית משוגעת.." ליסה צחקקה והסתכלה על אמא שלי "אני מצטערת, מארלן, אבל הילדה שלך באמת משוגעת!" היא חייכה אליי ואני החזרתי לה חיוך.
"אני יודעת! אני מכירה אותה כבר 20 שנה." אמא חייכה אליי ונראה היה שהיא נרגעה קצת.


תגובות (11)

המשך דחוףף סיפור מדהים :) ולי אין מוסג למה ג'ייק ומגי ניפרדו חחח

20/11/2011 09:08

אני פשוט מתתתתה על הסיפור הזה!!!!! תמשיכי מהר, אין סבלנות לחכות חח….

21/11/2011 06:08

תמשיכייי מהר מהר! זה סיפור מדהים ואת מותחת אותי ומבלבלת אותי עם כל המערכות יחסים האלה! מי בסוף יהיה איתה? ואת מי היא אוהבת ?

21/11/2011 12:40

מקסים, כמו תמיד!
תמשיכי, זה כל כך מהנה לקרוא את הסיפור הזה!
זה אחד הסיפורים הכי יפים באתר הזה, ממש מקסים!

נועה♥

21/11/2011 12:46

ואווו איזה כיף לשמוע!! אתן פשוט מקסימות, תודה לכולכן! :)
ו cutycuty אל תדאגי את כבר תביני בהמשך..חחח שמחה שזה מותח אותך :P ככה יש למה לצפות D:

22/11/2011 05:11

אהלן ספיר אהבתי מאד מאד ומבקשת המשך דחוף ביותר ממני בקי ♥♥♥

22/11/2011 09:07

בקי היקרה, תודה רבה לך! אמשיך בקרוב :)

22/11/2011 12:18

מושלםםםםםםםםםםםםם אחד מהפרקים הכי טובים שיצאו לך!!! D:
תמשיכיי בדחיפווות!
ותזכרי שתמיד זה טוב להשאיר טעם לעוד (;
חחחח מתגעגעת! ♥

22/11/2011 12:22

חחחח עדןןןן..נשמה קטנה את תאמיני לי!!!
כן, את צודקת! באמת זה טוב להשאיר תמיד טעם של עוד D:
עכשיו שיש לך זמן תחזרי לכתובב :P
אוהבת ומתגעגעת ♥

22/11/2011 14:21

בקר אור ספיר ברכות לרגל 40 הסיפורים שפורסמו על ידך הרבה בהצלחה בהמשך ממני ☺☺ בקי

29/11/2011 01:07

אני מודה לך מאוד בקי! :)

30/11/2011 03:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך