בקי
הסיפור שלי הגיע לסופו ומודה לכל מי שקרא אותו ומקווה שמצב חן בעיניו.
ממני בקי

המחלקה לטיפול נמרץ פרק חמישה עשר ואחרון

בקי 28/09/2011 704 צפיות 3 תגובות
הסיפור שלי הגיע לסופו ומודה לכל מי שקרא אותו ומקווה שמצב חן בעיניו.
ממני בקי

ה ח ת ו נ ה ♥♥♥♥♥♥♥

האולם המרכזי והגדול במלון שרתון בתל אביב היה מסודר בטוב טעם הכל בצבע תכלת נפלא, לבקשתה המיוחדת של הכלה הגב' שי. אט אט החלו זורמים ראשוני האורחים כשעל הבמה מנגנת התזמורת הידועה כאחת התזמורות הטובות ביותר באירועים מסוג זה , מנגנת ומנעימה את האורחים שזורמים פנימה לתוך האולם.

כעבור כמחצית השעה לחשו לתזמורת שהכלה עומדת להכנס לאולם ובנעימה מאד מרגשת "אשה יפה" היא נכנסה לאולם יפהפייה ברמות בלתי רגילות . בשמלה כלה תכלת המדגישה את גופה החטוב ויופיה המהמם כשמלוות אותה החמות וכן דליה רעייתו של הפרופ' רון אך , בזה לא תמו המלווים , אחרון חביב זה שהחזיק "ביראת כבוד" את השובל הארוך מאד מאד היה בנו המקסים של רון – ניר נאור.

לא עברה ולו דקה ובנגינת "קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה" צעד החתן היפהפה המרשים ממש כשאותו מלווים הפרופ' רון וכן עמית לעבודה מזה שנים רבות של רון :גבי נבות. הרב לאו הוא רבה הראשי של תל אביב יפו זה שיקדש אותם, ביקש מהכלה והחתן להכנס תחת החופה כשהוא מזמין את ארבעת המלווים וכמובן השושבין הקטן והמקסים לבוש בחליפה מהממת גם אותו הזמין הרב להכנס תחת החופה. הוא עלה ונצמד לשי בהתרגשות רבה.

הרב לאו החל בעריכת טקס הנישואין ובקולו הצלול ערך את הטקס כמו שרק הרב לאו מסוגל לערוך טקס כה אצילי, כה מקסים. רון החתן לא נמלט משבירת הכוס אקט ידוע במהלך הטקס , וכל האורחים קמו ממקומותיהם ומחאו כפיים אדירות . לסיומו של הטקס. עובדי המלון פינו את החופה מיד מהאולם והרב לאו ביקש מהזו הטרי לצאת מהאולים ולהכנס שוב כזו נשוי למהדרין.. הזוג הצעיר מילא אחר בקשת הרב, יצא מהאולם ולאחר דקות מעטות לצלילייה של התזמורת בהשמיעה את הולס הידוע "הדנובה הכחולה" מאת יוהן שטראוס מזמין את הזוג הצעיר להכנס פנימה וניר הקטן כמובן ממשיך להחזיק את השובל הארוך. וגם כעת קמו כל האורחים ובמחיאות כפיים סוערות קיבלו את הכלה והחתן. התזמורת פצחה בטנגו "נשיקת האש" והזוג רקד ברחבת הריקודים כאילו ריקודים זה המקצוע שלהם. התזמורת המשיכה בעוד טנגו והזמין גם את האורחים להצטרף לרחבת הריקודים.

המלצרים בלהיטות רבה המשיכו "להאכיל" את האורחים, כמובן בקבוקי שמפנייה , יינות מהמשובחים ביותר זרמו אליהם. הזוג ו ישב בשולחן הכבוד כשלידם דליה ופרופ' רון, האמא הלן וניר הצעיר שהיה בהתרוממות רוח ולא הירפה מידה של שי. הזמן עבר בריקודים, באכילה ובנועם רב מאד מאד . ההפתעה הייתה כשלפתע התזמורת החלה בניגון צועני משהו ואל האולם נכנסה רקדנית בטו ורקדה ברחבה לצלילי התזמורת ריקודים מהממים, האורחים לא הפסיקו למחוא לה כפיים. לאחר כ- 5 ריקודים ביקשה הרקדנית לומר משהו לכל האורחים: שי רון הגב' הלן פרופ' רון והגב' דליה . אני שמחה שהיה לי הכבוד והענג להופיעה בחתונה כה מדהימה, כה אצילה , וכמובן מאחלת אני לזוג הצעיר המון בהצלחה וחוו רק חוויות נעימות במהלך כל חייכים. אני הוזמנתי לרקוד בפניכם ע"י מנהל מלון שרתון זו מתנתו לזוג.

האורחים מחאו כפיים וביקשו הדרן אך לצערם לא נענו. הזמן חלף הריקודים ההגשה של הגורמה , השתייה המשובחת ביותר והשעה הגיעה כבר ל- 04.00 אשמורת הבקר. בטרם נפרדו ביקש רון לשאת כמה משפטים: אורחי היקרים ברוכים היו.. אני מבקש להודות לפרו' רון ורעייתו דליה שטוב ליבם מרקיע לשמיים, אני מבקש להודות לאמי היקרה והאצילה שעברה ימים קשים בטרם ידעה מה ארע לי, לבני המתוק אהבת חיי ניר החמוד :אבא אוהב אותך וגם שי כמובן אוהבת אותך מאד ומשולחן הכבוד כשהוא חצי ישן צעק גם אני אוהב את שי מאד מאד חחחח, לצביקה הגבר המקסים תודה צביקה

"ואחרונה חביבה אני מבקש להודות לרעייתי המקסימה, היא אהבת חיי והיא המלאך שלי זו שראתה אותי הראשונה כשהגעתי עם מד"א כשאני פצוע אנוש ותודות לה שידעה בדיוק מה לעשות בהקשר לפצוע קשה כמוני וכן עשתה לילות כימים לידי, וכמובן הזמינה גם את הרופא ממחלקת לב ריאה להביע את דעתו ולהורות מה צריך עוד לעשות אתי. "שי אני מאד מאד אוהב תוך" ומשהו נוסף אני מבקש להודיע, אורחי היקרים מודה לכם על הצ'קים שנתתם לנו לחתונתינו , ברשותכם אני מתכוון לתרום את הסכום שנתתם לנו ואוסיף ככל שיידרש כשבכוונתי לקנות מכשיר החייאה למחלקה לטיפול נמרץ, ומקווה ומייחל שהמכשיר ישאר מובטל והלוואי שיוותר תמיד חדש!!!! תודה רבה לכולכם ובקר טוב.

תם ונישלם מאחלת לזוג הצעיר מזל טוב, תרוו את עצמכם באהבה בנחת בבילויים והלוואי שבעוד שנה תזמינו את כולנו להשתתף בלידת בנכם הבכור ולחגוג את הבאתו בבריתו של אברהם אבינו ולחילופין
של התינוקת הבכורה שנחגוג לה את כניסתה בבריתה של שרה אמנ.

תודה לכולכם ♥♥♥


תגובות (3)

מדהים תמשכי ליכתוב סיפורים יפים כולכך על אהבה :)
חג שמח ושנה ניפלאה =)

28/09/2011 06:24

מדהים תמשכי ליכתוב סיפורים יפים כולכך על אהבה :)
חג שמח ושנה ניפלאה =)

28/09/2011 06:24

היי מירי המתוקה
שנה טובה שנה נעימה הלוואי שהשנה הזאת תצטרפי למחברים של האתר אמן!!!! את כותבת כל כך יפה אין לך מושג אז מקווה כי תתעשתי ותכתבי.
שנה טובה ונעימה שנה של שקט שלווה וכל מה שאת מייחלת לעצמך הלוואי ויתגשם !!!!
אמן ממני בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

28/09/2011 06:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך