בקי
צעדים קדחתיים לקראת החתונה מזל טוב מאד מאד ♥♥♥♥♥

המחלקה לטיפול נמרץ פרק חמישה עשר

בקי 27/09/2011 575 צפיות 2 תגובות
צעדים קדחתיים לקראת החתונה מזל טוב מאד מאד ♥♥♥♥♥

חלף חודש ימים מאז הצעת הנישואין של רון לשי – חדש מלבלב חדש מלא פגישות, חדש של שיחות לתוך הלילה, חדש שאיפשר לשניהם להכיר אחד את השנייה יותר מקרוב. אהבתם רק הלכה והעמיקה ,רון סיפר בשמחה לשי כי הזמין במלון שרתון בתל אביב את האולם המרכזי שיכול להכיל עד 500 מוזמנים והוא לוקח על עצמו את כל הסידורים המחייבים מהמצב. מאמי אמר לה:

"יש לך איזו בקשה מיוחדת ?" "יש לי בקשה אחת בלבד , "אוקיי" "אני מבקשת כי המפות, הסכו'ם, כל הצלחות והקערות, יהיו בצבע תכלת. איזו צנועה את! שי תקשיבי אני אטפל גם בתזמורת ועלייך רק לדאוג לשמלת כלה וכל הקשור בך. אנחנו צריכים להוציא הזמנות לאורחים כי החתונה תערך בעוד 3 שבועות מהיום.

"וואו זה מתחיל להיות אמיתי, התרגשות רבה עוברת עלי, "שי אהובתי מותר לך להתרגש מותר לך לבכות מותר לך להביע את כל מה שתוך לבך. זה אנושי מאד."אולי תקחי לך כמה ימי חופשה" אני אקח רק יומיים לפני החתונה מאחר וגם לי הפתעונת בשבילך" וואו זה כבר מרגש, מותר לך להתרגש זה אנושי חחחחח ובכן קניתי כרטיסי טיסה לניו יורק ל3 שבועות וכבר הסדרתי בבנק מי ימלא את מקומך הכל מסודר ♥♥♥♥.

וואו איך עשית את כל זאת מתוקה שלי, בדיוק כמו שעושים כל דבר אחר, מתכננים מהלכים ודואגים לישמם.

לאחר מס ' ימים יצאו לסיבוב שמלות כלה אמא של רון ודליה ושבו כלעומת שבאו רק עייפות מוות". ליום המחרת הסתובבה שי לבדה ו- בינגו – היא מצאה שמלה שבמבט ראשון בה התאהבה. שי ביקשה מבעלת החנות כי תשמור את השמלה עד מחר מאחר וחמותי וחברה קרובה הציעו את עצמן להסתובב אתי בקשר לשמלת כלה. אתמול הסתובבנו שלושתנו ללא הצלחה והן התעייפו מאד מאד. אוקיי הסכימה בעלת החנות וכמובן איחלה לשי מזל טוב ענק.

ליום המחרת שוב נפגשו 3 הנשים ושי הציעה באנה נתחיל מהצד ממול. הן חצו את הכביש ומיד נכנסו לחנות מאמש. כמובן הכל נעשה כאילו פעם ראשונה הן נכנסות לכאן ובעלת החנות אמרה לכלה המיועדת אנא תואילי להכנס לתא המדידה יש שם כמה שמלות שאחת מהן לבטח תרצי. שי נכנסה לתא המדידה וצחוק עלה על פניה, היא ביחד עם בעלת החנות לבשה את השמלה בצבע בצבע תכלת מהממת כששובל ארוך מאד מאד מטול צועד אחריה. שי יצאה מתא המדידה פשוט מהממת פשוט יפהפיה שתי המלוות נדהמו מהיופי של שי שמשתלב בשמלה.

מה דעתכן ? "אין לנו מלים, מהמם. דליה הוסיפה תודה לאל לא נמשיך בחיפושים יותר חחחח. שלושתן יצאו מהחנות ללא השמלה מאחר והייתה צריכה לעבור תיקונים קלים. שי שלמה בצ'ק ערבון וסוכם כי שי תצלצל בעוד יומים שלשה ומקווה שתקח את השמלה..

שלושתן נפרדו זו מזו אך לא לפני ששי הזמינה אותך לבית קפה ממש צמוד לחנות והן שתו קפה טעים עם כמה עוגיות ורק שי בחרה לה עוגת סברינה עם המון קצפת ודובדבן מעליה. את יכולה להרשות לעצמך מתוקה שלנו.

המשך יבוא


תגובות (2)

תמשיכי מהמם כרגיל :)
חג שמח ושנה טובה ומאושרת :)

28/09/2011 02:28

שנה טובה למתוקה שלי
חג שמח מכל הלב בקי♥♥♥♥♥

28/09/2011 02:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך