בקי
וואו איזה יופי ניר בריא לחלוטין וואו נפלא אוקיי נמשיך לעקוב ולראות מה ילד יום???? ♥♥♥ נקווה רק בשורות טובות

המחלקה לטיפול נמרץ פרק שביעי

בקי 24/09/2011 506 צפיות 2 תגובות
וואו איזה יופי ניר בריא לחלוטין וואו נפלא אוקיי נמשיך לעקוב ולראות מה ילד יום???? ♥♥♥ נקווה רק בשורות טובות

בעקבות הטלפון של שי למחלקה האורתופדית לבקש לשלוח אליהם פיזיוטרפיסט , לא עבר זמן רב ואכן הוא הגיע למחלקה. היי שיי התגעגעת אלי, "ברור" יופי עכשיו אני פנוי לעבודה."צביקה אמרה לו שי יש לנו במחלקה אדם שנפצע אנושות בתאונת דרכים קשה, ולשמחת כולנו הוא התאושש מאד מאד מהר רק הזכרון נקטע ממנו אך גם בשטח הזה יש התקדמות יוצאת מהכלל. ולמה הפרופסור רון ביקש שתגיע, מאחר וניר רק היום בבקר הוקם מהמיטה והושיבו אותו על הכורסא שעד עכשיו הוא יושב בה. הפרופוסור רון מבקש שתביע את דעתך בענין ההליכה שלו כמובן זה יהיה בהדרגה ושלא יסבול מסחרחורות ותחליט האם יש צורך (וזאת אני אומרת על דעת עצמי – חייכה שי) להעבירו למחלקה האורתופדית הכל בהתאם לשיקול דעתך.

שי הגיעה עם צביקה לניר והיא הציגה אותו בפניו "ניר זה צביקה הוא יעשה לך מספר תירגולים כדי לוודא מה מצבך בעקבות זאת שכבר ימים מספר לא ירדת מהמיטה. אתה יכול לסמוך עליו חייכה שי גם אני הייתי נתונה לידיו ולידע העצום שלו לפני כמה שנים, והנה עיניך הרואות אני חיה. חחחחח.תודה שי הודה לה צביקה על הרזומה הכל כך מקצועי שאת מסבירה לגבי.

אוקיי אשאיר אתכם לבד ואמשיך בעבודתי.

" שי קרא לה צביקה "רציתי לומר לך שיופייך רק משתבח מיום ליום , את יודעת את ממש יפהפייה , וואו ומה זה כל התלבושת היפהפייה , שלא נדבר על התלתלים שנתת להם דרור ולא העלמת אותם עם סיכות וכאלה" יפה לך מאד. נשאל אדם ניאוטרלי מה דעתך ניר ? "כל מלה סלע" מקסימה שבמקסימות ואני חייב לה את חיי, היא קיבלה אותי באמצע הלילה ולא משה ממני למעלה מיומים וחצי, וזו ההזדמנות לומר לך :שי אני מודה לך מאד ומקווה שיגיע יום ואוכל לגמול לך כגמולך והכוונה רק בשמחות כמובן.

שי סמוקת לחיים מיהרה ללכת משם וליבה פעם בחזקה שאין לתאר. !♥♥♥ ! וואו אז גם ניר חושב שאני יפהפהייה ואמר זאת עכשיו בפרהסייה, כמה הוא חתיך, כמה הוא עדין נפש, אבל די כעסה על עצמה, צריך לתת לזמן לעשות את שלו.

שי עברה עם ההוראות של הרופאים ודאגה שכל אחד ואחד מהחולים יקבל במדוייק את התרופה את המינון שהחליטו הרופאים ולפתע ביקשה מחן לגשת אליה לשנייה.

"חן אני מרגישה קצת סחרחורת את תוכלי בבקשה להחליף אותי? "ודאי שי,

"אך מה קרה לך את רוצה שנמדוד לחץ דם? לא שטויות, תוך כמה דקות הכל יהיה מאחורי, אז תקשיבי כנסי לחדר שלנו, תשכבי על הספה ותנוחי והחשוב מכל תירגעי.

שי לא הספיקה להגיעה לחדר וצביקה קרא לה "שי אני איש בשורות: הגבר בריא לחלוטין" הוא הולך יפה מאד, שיווי המשקל שלו מעולה ומבחינתי הוא יכול כבר ללכת לנשף ולרקוד ללא סוף. וואו צביקה זו בשורה מהממת, מברוק ניר אלה בשורות מהממות.. "שמחתי לעזור ואני ברשותך חוזר למחלקה" "תודה רבה רבה צביקה" ואגב תמיד תבואי כזו שאפה אני עוד עשוי להתאהב בך , אתה שב בשקט בלול ומיד תחזור לרעייתך המתוקה ולתאומות המתוקות והמהממות שלך". צודקת, ביי.

ניר התיישב על מיטתו ושאל את שי: את מרגישה טוב? האמת לא כל כך רציתי להכנס לחדר שלנו ולנוח מעט, אני חשה פעימות לב מואצות וקצת סחרחורת".

"הכל בגללי שי הכל בגללי, הסתמכתי עלייך יתר על המידה, ואת כזאת מקסימה ופשוט התביישת לא להענות לבקשותי. ניר , תקשיב טוב אני מאד רוצה שתחזור לביתך ותאתר את הבן שלך וזאת אני עושה מכל הלב, כולנו בסך הכל בשר ודם וגם לי מותר קצת להתפנק ♥, לאחר שאנוח אביא את הכתובות שהצלחתי לקבל ממודיעין 144 וגם מהאינטרנט ואולי אחת מהן תהיה אכן נכונה, ובינתיים אל תתאמץ יתר על המידה, תלך כמה פסיעות ותחזור לכורסא וחוזר חלילה.

המשך יבוא


תגובות (2)

אני מקווה שרק בשורות טובות :)
שנה טובה לך בקי
ותמשיכי את כותבת מדהים :)

25/09/2011 07:14

היי מתוקה
רותם למה את לא כותבת פליז פליז פליז תכתבי משהו קצר לכבוד השנה החדשה פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
את לא כועסת עלי נכון ?

♥♥♥♥♥♥ באהבה בקי

25/09/2011 08:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך