בקי
וואו הפצוע הקשה שב להכרה אך זכרונו לפחות בשלב זה אבד לו לחלוטין.

המחלקה לטיפול נמרץ פרק שלישי

בקי 22/09/2011 485 צפיות אין תגובות
וואו הפצוע הקשה שב להכרה אך זכרונו לפחות בשלב זה אבד לו לחלוטין.

שי חשה מאד מאד עייפה וחן ביקשה ממנה שתחזור לביתה לישון שעות מספר, ולהגיע עם כוחות רעננים חזרה למחלקה. שי הודתה לה על הרעיון, אך היא לא תהיה מסוגלת להרדם בביתה ולכן היא תכנס לאחד החדרים הריקים במחלקה ושם תנסה לתפוס תנומה קלה, וכן ביקשה מחן באם יקרה משהו עם הפציינט שלי אנא הודיעי לי מיד.

לאחר שחן הבטיחה לה שאכן תודיעה על כל התפתחות עם הפצוע קשה בעקבות תאונת הדרכים
הקשה היא נכנסה לחדר ריק שבמחלקה וניסתה להרדם. הרהורים עלו בראשה על כל התנהלות חייה והיא נזכרה באהבה הענקית שחוותה עם נוי עד שגילתה בדרך עקיפה שהוא היה איש נשוי ואב לבת, הפרידה המיידית ממנו גבתה מחיר יקר, היא ממש הייתה בדיכאון וזאת בראש וראשונה שהוא רימה אותה ושנית כי אהבה אותו בלב ובנפש והיא נותרה לבדה.

מאז היא בודקת בפינציטה כל גבר שהיא יוצאת בחברתו ומשתדלת לא להתאהב עד שיגיע אותו אחד רווק, אמין, שישבה את לבה לעד. לשמחתה הצליחה שי להרדם ולפתע חשה שמישהו מנסה להעיר אותה, שי שי תתעוררי זו היתה חן כמובן

"שי יש לי בשורות נפלאות האיש התעורר"

"מההההההה ? ממש התעורר ? בואי., שתיהן מיהרו לעברו ומה שראתה הייתה שמחה מושלמת. הגבר פקח את עיניו ושאל בלחש היכן אני?

שלום לך אדוני היקר אמרה לו שי, אתה נמצא במחלקה טיפול נמרץ כשהובאתה לפני כ- 10 שעות ע"י מד"א, כשאתה פצוע מאד מאד קשה. עצם זה שהתעוררת זה הישג ענק.

"אתה זוכר משהו מאותה תאונה,.

"לא אינני זוכר מאומה," "ומה שמך," גם זאת אינני זוכר"

".אוקי נמציא לך שם ואתה לאט לאט תבריא ויתכן שגם הזכרון יחזור אליך, מה שהכי חשוב הוא שתישאר רגוע ככל יכולתך. אני מיד אקרא לפרופסור שלנו מנהל המחלקה הזו והוא ישמח בטוח ויתן לנו הוראות כיצד להמשיך לטפל בך." ומי את אני אחות ראשית במחלקה הזו , ובמהלך המשמרת שלי הגעת לכאן ומאז לא זזתי ממך וגם לא הלכתי הביתה. "

תגידי לי בקשה מה בחורה יפהפיה כמוך עושה במקום כא כואב ,במקום שרואים רק סבל ויסורים, במקום שאור השמש לא חודרת ולו לשנייה, במקום שרק הניאונים שולטים ביד רמה.

וואו אתה כנראה משורר , ויש לך זוג עינים כחולות שאפשר לטבוע בתוכן. הפרופסור הגיע וכולו אשר ושמחה: ברוך השב אדוני היקר, מה שלומך? כשאני מביט אל היפהפייה הזו שלומי מצויין. וואו שי פנה אליה הפרופסור ראית כיצד הצלחת להעיר גבר זה והוא כבר מאוהב בך? דע לך אדוני היקר שכל גבר המתאשפז במחלקה שלי כולם מאוהבים בשי , כך שאתה לא בודד במערכה זו.

"פרופסור אני לא זוכר איך קוראים לי אני לא זוכר כלל מה קרה לי האם יש מצב כל שהוא ולא קלוש ביותר שאי פעם אחוזר לעצמי?"

"ברור" ללא צל של ספק אך עליך להשמע לכל מה שהצוות הרפואי יורה לך לעשות והחשוב מכל הוא שלא תנסה לזכור כי עצם המאמץ עלול להחמיר את מצבך ואנו הלוא מעוניינים לשפר את מצבך, עד כאן הכל מובן?

"כן אדוני"

"שי בואי לרגע בקשה . מה דעתך שנקרא לו ניר ? אהה צחקה שי אתה זוכר את ניר שחזר לעצמו?

" ברור שאני זוכר ולכן החלטתי לכנות את הפציינט שלך בשם זה כדי שיחלים בדיוק כמו ניר הקודם.

ועכשיו ניר, שי צריכה להפרד ממך כי עליה לשוב לביתה לאחר 36 שעות שהייה במקום זה וכשתאגור את הכוחות ותאמין לי זה לא יקח זמן רב הוא תשוב לכאן היא תשוב אליך.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך