בקי
מה אפשר לומר על פרופ' רון ? הלוואי שיהיו אנשים כמותו, הלוואי שישכילו גם רופאים אחרים ללמוד ממנו ולהתייחס לחולים כאחד האדםאין הכוונה שיקחו מטופל זה או אחר לביתם , אך שיביטו אליכם בגובה העיניים כי בסופו של יום כולנו בשר ודם וגם הם עלולים להיות חסרי אונים ולשווע לחיוך ומלה טובה" זו דעתי בקי

המחלקה לטיפול נמרץ פרק שמיני

בקי 25/09/2011 530 צפיות אין תגובות
מה אפשר לומר על פרופ' רון ? הלוואי שיהיו אנשים כמותו, הלוואי שישכילו גם רופאים אחרים ללמוד ממנו ולהתייחס לחולים כאחד האדםאין הכוונה שיקחו מטופל זה או אחר לביתם , אך שיביטו אליכם בגובה העיניים כי בסופו של יום כולנו בשר ודם וגם הם עלולים להיות חסרי אונים ולשווע לחיוך ומלה טובה" זו דעתי בקי

שי נכנסה לחדר האחיות ושכבה על המיטה בתקווה כי תרגע ,וכל המחשבות שמתרוצצות בראשה יירגעו גם הן כדי להמשיך בתפקוד, .וכן כי היא צריכה לגשת לניר להראות לו את הכתובות שהעלתה דרך 144 וגם דרך הגלישה באינטרנט ,אבל היא זקוקה לזמן , היא זקוקה להשליט סדר במחשבותיה.. , שי המשיכה לשכב במיטה ולחדר נכנסה חן: "היי שי מה שלומך מאמי " אני כל כך בסערת רגשות " "אוקיי שי תקשיבי אלי ותקשיבי טוב, יש לך רגשות עזים כלפי ניר ואינני מאשימה אותך כלל כי הוא גבר יפה תאר, עדין נפש ואת היית הראשונה כשהוא הגיע לכאן ע"י מד"א ונקרא פצעו אנוש"

"אוקי חן הכל נכון אך למה אני צריכה תמיד לקבל סחרחורות רק מעצם המחשבה עליו, הרי יש לא עדיין קטעים לוקים בערפל בזכרון שלו , ואין לדעת אם בכלל , יש מצב כי יחזור אליו, אזי אני צריכה לתת לו להמשיך בדרכו ואם יש מצב שהוא באמת גם רוצה אותי, אזי הוא יודע היכן אני נמצאת" נקישה קלה בדלת נשמעה וחן רצה לפתוח אותה.

לא יאומן מה שניגלה בפני שתי האחיות חן ושי, בדלת היה ניר כשהוא לבוש עם ג'ינס חדש וחולצה תכלת מהממת "וואו אמרה חן וואו ניר זה אתה?

"אם אפשר לסמוך על מעט הזכרון ששב אלי אז נראה לי שזה אני" אני מבקש את סליחתכן אם הפרעתי לכן אך, פשוט רציתי לדרוש בשלומה של שי , ומקווה שאת בסדר" "היי ניר כן תודה על הדאגה אני מתאוששת "זה לך מזל שאת במחלקה לטיפול נמרץ" צחק ניר כשהוא חושף שיניים לבנות כמו פנינים ממש מושלם ממש מקסים. "חן אמרה לשניהם כי היא חייבת לחזור לעבודה ובינתיים אתם יכולים לשוחח על הכתובות או משהו כזה ששי סיפרה לי.

חן יצאה מהחדר וניר התקרב לשי, ישב לצידי המטה וסקר אותה עם עיני התכלת שאפשר לטבוע בתוכן הוא סקר אותה מכף רגל ועד הראש, "את יפהפייה, את פשוט מושלמת, לעולם לא אשכח אותך "חחחח טוב תלוי מה יהיה מצבו של הזכרון שלי" שי ירדה מהמיטה ולחשה לו: אני אוהבת אותך" אני רוצה להיות לצידך, אני רוצה אותך" ניר גם גם ולחש באזנה "אני מאד מאד מאד אוהב אותך ואינני מתכוון לאסיר תודה על כל הטיפול וכו' , אני פשוט מאוהב בך אני פשוט רוצה עכשיו לקבל את אישורך לתת לך נשיקה" שי התרוממה על בהונות רגליה ושפתיהם נפגשו ומיאנו להיפרד.

"ניר שאלה שי מה יהיה", לדעתי אין מצב יפה יותר מזה שאנחנו שנינו מצויים בו, מה שיהיה זה ממש לא משנה , העקר שאנחנו ביחד, אני אוהב אותך שי ולעולם אוהבך.

ניר יצא מהחדר ושב לכורסא שלו וגם ליבו פרפר ולגביו זה אסור בתכלית האיסור, הוא חייב להיות רגוע, אך כיצד הוא יכול להשאר רגוע כשליבו שזור בעוותות ברזל בליבה של שי, היפהפייה והמקסימה.

פרופ' רון נכנס לחדר וגם הוא לא האמין למראה עיניו "סליחה אדוני מי אתה" פרופסור רון היקר שלי, פינה חמה תשאר בלבי לגביך ולגבי שי וכל כל הצוות הנפלא הזה והיום אני רוצה להשתחרר מבית החולים כפי שגם צביקה אמר לי ! "צביקה בדק אותך שאל הפרופ" ? כן פרופסור רון והוא אישר בדיוק מה שכולכם אישרתם ללכת הביתה"

אוקיי ניר בוא כנס אלי לחדר ונשוחח מעט. אגב היכן שי" היא כבר הלכה לביתה"? לא היא "בחדר האחיות נחה מעט כי היא מסוחררת משהו" הפרופ' חייך חיוך של אבא טוב, של אדם שהרוע ממנו והלאה, כולו צפיחית בדבש"

הפרופ' נכנס לחדרו וניר אחריו. "שב ניר תתרווח לך על הכורסא הנוחה ואני ברשותך אשב גם"" ובכן פתח הפרופ' ואמר" "אני יודע שחלק ניכר מהזכרון שב אליך וזה נפלא זה פשוט פנטסטי, בכלל כל ההתאוששות שלך היא בלתי רגילה, כולנו משתאים, אל תתפלא אם נבקש ממך בעוד זמן מה להואיל לבוא לישיבת כל מנהלי המחלקות שאנו נוהגים להפגש מדי כמה שבועות ולספר מעט עליך".

פרופ' רון : אני בשבילך אלך באש ובמים – אך לצערי אין לי כתובת ואין לי מושג היכן תוכל לאתר אותי" או זאת בדיוק הנקודה, לאן אתה רוצה לחזור כשאתה אומר שאתה רוצה להשתחרר? אתה בהחלט אינך צריך לשהות כאן, אך אני לא מבין היכן אתה תוכל לגור, האם אתה זוכר משהו נניח על משפחה קרובה אליך"? "לא" אני רק יודע בבירור שרעייתי נפטרה, היא היית אהבת חיי אך לצערי היא איננה ואני בטוח שיש לי בן, אך לא זוכר לגביו כלום, אפילו את שמו אינני זוכר,

"אז תקשיב אלי ניר : יש לי הצעה נפלאה לגביך, מקווה שתסכים להענות לה..אני גר בדירה רחבת ידים, דירה ענקית וכל גוזלי עפו וכל אחד הלך לדרכו, רעייתי היא אשה מקסימה תזהר רק לא להתאהב בה, כי היא רק שלי ♥♥♥ חחח ואתה מוזמן להתארח בביתי, יש לנו קוטז' של שתי קומות, הקומה העליונה, ריקה והיא תוענק לך עם הרבה אהבה עד שהעניינים יסתדרו"

פרופ' רון מה אני צריך להשיב" ? אתה צריך לומר תודה ותמתין לי בסוף היום אקח אותך יחד עמי לדירה ונמשיך לשוחח בנחת עם כוס קפה ונראה כיצד אפשר לצאת מהפלונטר שאתה נמצא בו.
אגב, אתה נראה סופר חתיך חחחח ומנין יש לך את הבגדים החדשים הללו" בקשתי מצביקה שיואיל לקנות לי מכנסיים וחולצה וכמובן שאשלם לו מיד כשאדע מי אני ? האם יש לי חשבון בנק? האם אני עשיר או חלילה עני "?

"הפרופ' ענה לו אין זה חשוב כל כך מה מצב החשבון שלך בבנק "תן לפקידים שישברו את ראשם על כך, אתה ואני משלמים להן עמלות בסדר גודל ענק כך שאין זה חשוב מה שחשוב הוא :הלוואי הלוואי שתחזור כמה שיותר לזיכרון.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך