תמייהמאמייי
סקיי היי: http://www.toddlertrails.com/holidays-sky-high-sports/ http://www.sundancebeach.com/accessories/jansport-superbreak-backpack-12.html- התיק מקווה שאהבתם! המשך יעלה בעז״ה מחר!

המילה האחרונה -פרק שני-

תמייהמאמייי 22/04/2014 744 צפיות 3 תגובות
סקיי היי: http://www.toddlertrails.com/holidays-sky-high-sports/ http://www.sundancebeach.com/accessories/jansport-superbreak-backpack-12.html- התיק מקווה שאהבתם! המשך יעלה בעז״ה מחר!

נקודת מבט ג׳וליאן:
עוד יומיים מתחיל בצפר,אני מתחילה כיתה י׳, ובגלל שאני גדילה (ההפך של קטינה) היה לי כבר יומולדת בחופש.. מה שאומר שאני בת 16 ושבועיים…
ביומולדת שלי, בגלל שלא היו לי חברות לחגוג איתן, ההורים שלי אירגנו לי מסיבת הפתעה. הם גררו אותי ליום כיף, סה״כ היה כיף אבל הייתי די בודדה.
הם לקחו אותי בהתחלה למניקור-פדיקור, אחר כך המשכנו לסקיי היי (sky high שזה מקום שהכל בו טרמפולינות,כולל הקירות והרצפה, ויש שם מלא הפעלות ומשחקים קיצר,מושלםם!)
משם, נסענו למסעדה, אכלתי סושי (סושי זה אהבהההה) ולסיום, הלכנו לקולנוע לראות סרט.
חזרתי הביתה מותשת, אחרי יום ארוך וכיף, ומאז לא ממש עשיתי הרבה בחופש… הלכתי כמה פעמים לים עם ההורים שלי ובת דודה שלי,ופעם אחת או שתיים לגלידה. את שאר הזמן, ״ביליתי״ באינסטגרם במיטה או בבריכה שלנו בבית.

עוד לא החלטתי מה אני עושה בקשר לחזרה לבצפר.. ללכת לפנימייה? מייקאובר? לנסות להשתפר? לעבור לבצפר אחר?
בכל מקרה, היום אני הולכת לקנות דברים לבצפר חוץ מחוברות( כי אני לא יודעת לאיזה בצפר אני אלך) ואז אני הולכת עם אמא שלי לקפה ושופינגג .

טוב אז עכשיו שבע בערב, הלכנו אני ואמא שלי לקנות דברים לבצפר. קניתי ג׳נספורט ג׳ינס כזה בהיר(תמונה ברציתי להוסיף) כמה מחברות וכלי כתיבה , וקלמר מתאים. אחרי זה, הלכנו לשבת בסטארבוקס. היה ממש כיף!
אמרתי לאמא שלי שתלך לשבת ואני אזמין. הלכתי לאיזור הדלפק, האיש שאל אותי מה אני רוצה להזמין, גבו היה מופנה אליי. אחרי שהוא הסתובב, הייתי בשוק! עיניי קפאו ודמעות עמדו בהן.
זה הוא!
זה מי שהרס לי את החיים!
(אל תדאגו אפחד לא אנס אותה חחח)
החלטתי להתעלם ולהזמין…


תגובות (3)

מושלם תמשיכי

22/04/2014 13:52

וואיייי תמשיכיי דחוף

29/04/2014 21:39

תמשיכייייי מהרררר

29/04/2014 21:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך