המירוץ לחניון!- הצגת המועמדים

VNKL 29/03/2015 582 צפיות תגובה אחת

14 זוגות יצאו למסע החשוב ביותר בחייהם, בו הזוג שיגיע במקום הראשון יקבל מיליון שקלים.
המועמדים:
1. סם וג'ואנה- מאורסים. מוצא: אמריקה. גיל: סם: 28. ג'ואנה: 26. מראה: סם: שיער ג'ינג'י חלק, גובה של מטר שבעים ושתיים, רזה, עור בהיר. ג'ואנה: שיער שחור, חלק, נופל עד לכתפיים, עור בהיר, גובה מטר שבעים. הם הכירו: הם הכירו כששניהם עבדו באותה עבודה. תעסוקה: סם, מנהל סופר, ג'ואנה, קופאית באותו סופר.
2. דולי ומלי- חברות הכי טובות. מוצא: דולי מישראל ומלי מאמריקה אבל עלתה לישראל. גיל: דולי בת 28. מלי בת 23. מראה: דולי: שיער בלונדיני אסוף בקוקו ופוני על מצחה, רזה, עור בהיר. מלי: שיער שחור כהה מאוד גולש עד לכתפיים, עור שחום, בין רזה לשמנה. איך נפגשו: שני האבות שלהם חברים מאוד טובים כשמלי עלתה לארץ, וכך מלי ודולי הפכו לחברות טובות. תעסוקה: דולי פוטרה מהעבודה הקודמת שלה לא מזמן וכמעט ואין לה כסף. מלי עובדת במחשבים.
3. מני ובנימין- אבא ובן. מוצא: מני האב מעיראק ועלה לישראל ובנימין נולד בישראל. גיל: מני: 52. בנימין: 29. מראה: מני: שיער שחור וקצר, גובה: מטר שבעים וחמש (די נמוך..), די שמן, עור בהיר. בנימין: שיער שחור, גובה: מטר שמונים (גבוה מאביו), רזה, עור בהיר.
4. שמואל ויחזקאל- החברים הכי טובים. מוצא: שניהם מישראל. גיל: שמואל: 34. יחזקאל: 37.
מראה: שמואל: שיער שחור חלק, עור שחום, גובה: מטר שבעים ושבע. יחזקאל: שיער שחור מתולתל, משקפיים, עור שחום, גובה: מטר שבעים ושלוש. איך הם הכירו: הם חברים כבר מהיסודי ולא נפרדו בכלל. תעסוקה: שמואל הוא גנן פרטי, ויחזקאל עובד בבנקים.
5. מרי ורז- חברים טובים בעבודה. מוצא: שניהם מישראל. גיל: מרי: 38. רז: 41. מרי נשואה+ 2 ילדים ורז נשוי+ילד אחד. מראה: מרי: שיער שחור אסוף בקוקו, די רזה, עור בהיר, גובה: מטר שישים וחמש. רז: שיער שחור כהה, מתולתל, זיפים על סנטרו, עור בהיר, גובה: מטר שבעים ושלוש. תעסוקה: שניהם עובדים בעבודת חקלאות.
6. דן והארי- הומואים. מוצא: שניהם מישראל. גיל: דן: 31. הארי: 31. מראה: דן: שיער ג'ינג'י חלק וקצר, עור בהיר, מאוד- מאוד רזה, גובה: מטר שבעים וחמש. הארי: שיער שחור חלק וקצר, עור בהיר, די שמן, גובה: מטר שבעים. תעסוקה: אין. איך הם הכירו: נתקלו ברחוב והתחילו להיפגש.
7. אמיגו וחואניטה- אחים. מוצא: שניהם מספרד ועלו לישראל. גיל: אמיגו בן 22. חואניטה בת 19. מראה: אמיגו: שיער אדמדם, וקצר, רזה, אף גדול, מצח גדול, גובה: מטר שישים. חואניטה: שיער בלונדיני ארוך אך אסוף בקוקו, מצח גם גדול ואף גדול (הם דומים כיוון שהם אחים), גובה: מטר חמישים ושמונה. תעסוקה: אמיגו בין עבודות בינתיים, וחואניטה בינתיים לא עובדת.
8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

יש לכם עוד 7 זוגות להשלים! מהר!
המירוץ לחניון! קדימה!!


תגובות (1)

קדימה, הרשמה!!!

29/03/2015 11:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך