המירוץ למיליון 1

צללית12 13/11/2013 729 צפיות 2 תגובות

אנו מתחילים מרוץ שיסובב את העולם, המתמודדים יגיעו לקצע היכולת שלהם בשביל מיליון שקלים ובשביל להכיר אחד את השני מכל המקומות האפשריים.

~שי ורון- תאומים מאשדוד.
"הגענו לכאן כדי להכיר אחד את השני" אמר שי שהיה גדול מרון בדקה "ובגלל אוטו חדש!" אמר רון שי השיב לו "יואו!"

~ מעיין רות- החברות הכי טובות מתל אביב.
"הגענו לכאן בשביל המיליון שקלים נכון נותנים פו מיליון שקלים נכון?" שאלה מעיין "ובשביל החברות: אמרה רות בתוספת "כן מקבלים מליון שקלים ואנחנו ניקח אותם!"

~קובי ומרינה- נשואים לפני שנתיים ממודעין.
" הגענו לכאן כדי לחדש את הזוגיות שלנו" אמרה מרינה וחיבקה את קובי שענה "ברור!" "ונראה לכל המתמודדים שאנחנו פייטרים בטירוף!"

~ דן ורן- חברים מרמת גן.
"לאן אתה חושב שנטוס?" שאל רן "אם נטוס אז לכל מני מקומות" "מה זאת אומרת ברור שנטוס" אמר רן "נקבל את המיליון!"

~ אלי ואלון- אחים ומנהלי עסקים.
"שנשקיע במיליון בעסקים? שאל אלי ואמר "או שנביא הכל למשפחה?" "נעשה חצי חצי" אמר אלון.

~ אנדרי אנדירה-נשואים 30 שנה.
"אנחנו כאן מייצגים את כל הזקנים" אמר אנדרי "נתרום הכל לבית אבות!" אמרה אנדירה.

~ רני ופנחס- אחים.
"החוויה הכי טובה כאן היא לטוס למקומות אחרים." אמר פנחס "אני מסכים איתך" אמר רני.

~ מור ואור- אמא ובת מפתח תקווה.
"אנחנו הכי טובים ונראה את זה לכולם!" אמרו מור ואור בפה אחד.

~אור וגיא- אחים ואלופי הארץ בדמקה.
"זה משחק אסטתרגיה ואנחנו טובים בזה!" אמר גיא כאשר אור שתק.

ואני דין המנחה של המירוץ.

6 זוגות צבטים של 2 יוצאים למשחק הגדול בעולם!


תגובות (2)

בהצלחה. אני אשמח לקרוא את זה.

14/11/2013 07:32

אני כותב בזכותך אתה השראה!

14/11/2013 07:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך