מספרת333
קצר אבל לא נורא :) תגיבו ממשיכה

המירוץ ל- 1,000 ש"ח – הקדמה חלק 2

מספרת333 11/09/2013 637 צפיות תגובה אחת
קצר אבל לא נורא :) תגיבו ממשיכה

טניה ופולינה שיחקו קרב אגודלים עד שיעברו הפרסומת, ונעצרו למשמע הפרסומת הבאה:
"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"
"רוצה להרשם?" שאלה טניה. "ברור!" ענתה פולינה.

על טניה:
תיאור: היא נערה צנומה, שער חום שאסוף תמיד בגולגול, עיניים חומות בהירות ואף קטן. פיה דק והיא שזופה.
אופי/אישיות: נחמדה רב הזמן, לפעמים שוויצרית ומעצבנת.
גיל: 12 וחצי

על פולינה:
תיאור: היא נערה צנומה, עם שער בלונדיני, עיניים כחולות ואף קטן, פיה לא עבה ולא דק והיא שזופה.
אופי/אישיות: אל תתנו למראה להטעות אתכם, היא מסוכנת שצריך!
גיל: 12 ו-7 חודשים.

"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח?"
"כן!" ענתה יולי, תוך צפייה בטלוויזיה,
ובזמן שדיברה הפרסומת המשיכה: "חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

"לירון!" קראה לאחותה. "מה??" רטנה לירון, שהיא מתקרבת לסלון. "תקשיבי נכון המירוץ למילון?" אמרה יולי. "נו..?" שאלה לירון בלי סבלנות. "אז יש כזה לנערים ונערות, שזוכים ב- 1,000 ש"ח" אמרה יולי. "ו.." אמרה לירון. "רוצה להרשם?" שאלה יולי. "כן! אני מתקשרת ללימור לשאול אותה עם היא נרשמת איתי!" אמרה לירון. "האמת שקיוויתי שנרשם יחד…" אמרה יולי. "אה, נו טוב..".

על יולי:
תיאור: היא נערה רחבה, שער חום שתמיד אסוף בקוקו, עיניים חומות בהירות ואף קטן. פיה דק והיא לא שזופה.
אופי/אישיות: נחמדה, בכיינית ורוצה ליצור קשר ידידות עם אחותה הגדולה, לירון.
גיל: 12 וחצי

על לירון:
תיאור: היא נערה צנומה, עם שער בלונדיני, עיניים ירוקות ואף קטן, פיה עבה ותמיד ורדרד מליפגלוס, פניה מלאות איפור והיא שזופה.
אופי/אישיות: משועממת, לא סובלת את אחותה, אבל נותנת לה עצות שצריך.
גיל: 14 ו-7 חודשים.


תגובות (1)

ה.מ.ש.ך

11/09/2013 07:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך