מספרת333
ווהווווו! סוף סוף גמרתי לעשות 10 זוגות. הרב בנות, לא אשמתי שזה קל לי יותר, אבל לא נורא.
פרק הבא זה כבר לא הקדמה! אז יאללה תרגישו חופשיים להגיב בציפייה מרובהה!

המירוץ ל- 1,000 ש"ח – הקדמה חלק 3 ואחרון!

מספרת333 12/09/2013 618 צפיות 2 תגובות
ווהווווו! סוף סוף גמרתי לעשות 10 זוגות. הרב בנות, לא אשמתי שזה קל לי יותר, אבל לא נורא.
פרק הבא זה כבר לא הקדמה! אז יאללה תרגישו חופשיים להגיב בציפייה מרובהה!

"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

ליאור צפתה בפרסומת, ומייד התקשרה לחברתה הטובה, מאי.
ליאור: "הלוו, מאיוש? זו ליאור את לא תאמיני מה ראיתי עכשיו"
מאי: "מה שבטוח לא מפתה כמו מה שראיתי, תגידי ראשונה"
ליאור: "לא את!"
מאי: "לא את!"
ליאור: "טוב בואי נגיד יחד"
מאי וליאור: "ראיתי פרסומת ל'המרוץ ל- 1,000 ש"ח וזה לגיל שלנו בול!"
מאי וליאור: (צחוק)
ליאור: "רוצה להרשם יחד?"
מאי "כאילו דה!"
ליאור: "אחלה"

על ליאור:
תיאור: היא נערה ממוצעת מבחינת גובה, משקל ובטן, שער חום שפזור תמיד, פוני, עיניים חומות כהות כמעט שחורות ואף קטן. פיה דק והיא שזופה.
אופי/אישיות: נחמדה, יודעת להיות הכי אופנתית.
גיל: 12 ושבוע

על מאי:
תיאור: היא נערה צנומה, עם שער שטני, עיניים ירוקות ואף קטן, פיה לא עבה ולא דק והיא שזופה.
אופי/אישיות: ילדה חייכנית ובעבר הייתה מושפעת מילדה אחרת.
גיל: 12 ,שבוע ושלוש ימים

"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

"רוצה נלך?" שאל דור את חברו הטוב, ובן דודו, רועי.
"עזוב אותך מזה" אמר רועי. "זה ירשים את הבנות" אמר דור.
"אז, איך נרשמים?" שאל רועי, ושניהם צחקו.

על דור:
תיאור: הוא נער גבוה, שער חום ארוך, עיניים חומות כהות כמעט שחורות ואף קטן. שזוף.
אופי/אישיות: נחמד, אבל לפעמים שוויצר וקנאי.
גיל: 13 ושבוע

על רועי:
תיאור: הוא נער נמוך ורחב, שערו בלונדיני וארוך, עיניו כחולות כהות ואפיו קטן. שזוף.
אופי/אישיות: נחמד, חכם, נכנע בקלות ללחצים חברתיים.
גיל: 13 ,שבוע ושלוש ימים

"רוצים לזכות ב- 1,000 ש"ח? חדש! ההמירוץ ל- 1,000 ש"ח, מבית היוצרים של 'המרוץ למיליון', אבל הפעם לנערים ונערות מגיל 12 ומעלה!"

דן פתח את פיו לאמר משהו, אך חברו הטוב, יוסי הקדים אותו. "אנחנו נרשמים".

על דן:
תיאור: הוא נער גבוה, שער בלונדיני ארוך, עיניים ירוקות כהות ואף קטן. שזוף.
אופי/אישיות: נחמד, אבל לפעמים שוויצר וקנאי.
גיל: 13 ושבוע

על רועי:
תיאור: הוא נער גבוה, שער חום בתסרוקת כמו של פאק מגלי, עיניים חומות כהות כמעט שחורות ואף קטן. שזוף.
אופי/אישיות: כמו פאק מדלי – הוא ההשראה שלו להכל.
גיל: 13 ,שבוע ושלוש ימים


תגובות (2)

תמשיכי!!!

12/09/2013 05:10

אחרי שאני אגמור שיעורים בערבית, מבטיחה להמשיך!

12/09/2013 05:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך