rachel the killer
קצר, קיטשי וחשוב בצורה שלא תאמן.
אני לא בטוחה שאצליח להמשיך היום.

המכשפות מפוקס פלייס פרק ארבע עשרה. ווהו!

rachel the killer 11/12/2013 521 צפיות 6 תגובות
קצר, קיטשי וחשוב בצורה שלא תאמן.
אני לא בטוחה שאצליח להמשיך היום.

"את מונה לצאת? אנחנו רוצים לצאת מוקדם." לחש לי ניר ואני קפצתי ודפקתי את ראשי בראשו.
"אני כל כך מצטערת, אתה בסדר?" שאלתי אותו והוא הנהן וצחק.
"אני בסדר, אל תדאגי לי, תתכונני כבר." הוא אמר ונתן לי מעיל, לבשתי אותו מעל מכנסיים וחולצה שמצאתי על הכיסא בחדר, נעלתי מגפיים ומיהרתי ליציאה, שם כבר חיכה ניר עם עוד ילד, היה לו שיער ג'ינג'י קצר ועיניים ירוקות, הוא היה לבוש כאילו הוא יוצא לקוטב במעיל ענק, צעיף וכובע פרווה.
"תירי, זה אד, אד, זו רובין." אמר ניר ואנחנו נופפנו אחד לשני ויצאנו.
"מה עם סנדרה וסיליה?" שאלתי את ניר כשהתקרבנו להר והוא חייך ואמר: "ניתן להן לישון."
"אני לא מתווכחת." אמרתי כשהתחלנו לעלות בשביל התלול שעלה לפסגה, היו בו חלקים שבהם היינו צריכים ממש לטפס על מפולות אבנים, אחרי כמה שעות התיישבנו לאכול את האוכל שניר הכין לדרך, ראיתי כבר מעט שלג פה ושם והבטתי למטה אל העמק שנראה קטנטן מנקודת המבט הזאת.
"ממש יפה כאן." ציינתי ואד אמר לפתע: "אני צריך להשתין." והתרחק מאחורי העצים.
"באמת יפה כאן, את יודעת איך זה יהיה יפה יותר?" הוא אמר ואני שאלתי: "איך?"
"כשנהיה קרובים יותר." הוא אמר וחייך כשהתקרב אלי וחיבק אותי, ראיתי את אד מציץ מאחורי העץ.
"אולי קרובים יותר." אמרתי והתקרבתי אליו עוד יותר, עצמתי עיניים והשפתיים שלנו נפגשו בנשיקה סוערת, וזה היה חדש ומדהים.
מעולם לא התנשקתי בעבר, וזה היה מדהים, הכריך שלו נפל ונפלנו אחורה כשאנחנו מתנשקים בלהט.
"אלוהים, כל אחד מסריח ככה מהפה כשהוא מתנשק?" שאלתי אותו שהתנתקנו.
"לא, זה פשוט הפסטרמה מהריך שאכלתי." הוא אמר וצחק, אני צחקתי איתו.
אד חזר והמשכנו לטפס כשריח הפסטרמה שלו מעופף בינינו ומסמל את אהבתנו החדשה.


תגובות (6)

זה בסדר……. שוב המשכת הרבה… אבל תמשיכי מהר!

11/12/2013 08:48

אני אשתדל להמשיך מחר, את יודעת שעדיין יש בית ספר.
בתור פיצוי אני יעלה מחר פרק ממש ארוך, לא רוצה לעשות ספויילרים אבל אני מבטיחה שהוא יהיה שווה את ההמתנה.
בתקווה שיהיה לי זמן כמובן.

11/12/2013 08:50

אני שונאת בית ספר…

11/12/2013 08:53

חחח, את באמת המשכת מלא!

11/12/2013 08:55

כולם שונאים בית ספר.

11/12/2013 08:56

אפילו מורים שונאים בית ספר.

11/12/2013 08:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך