rachel the killer
ממשיכה מחר, הגעתי עד לכאן רק בזכותך נטע! מחיאות כפיים לך!
[גם השעמום לקח חלק]

המכשפות מפוקס פלייס פרק תשיעי. שוקלת אם להמשיך.

rachel the killer 10/12/2013 550 צפיות 2 תגובות
ממשיכה מחר, הגעתי עד לכאן רק בזכותך נטע! מחיאות כפיים לך!
[גם השעמום לקח חלק]

"את בטחה שזה רעיון חכם?" שאלה סיליה ואני הנהנתי.
"זה גאוני, השועל יעבור בדרך לבשר ואז אני ימשוך את החבל והוא ייתפס." אמרתי.
"טוב, אבל אם יעבור מישהו אחר?" שאלה סיליה.
"אז נקווה שזה לא יקרה, נקווה מאוד." אמרתי וסיליה דפקה את ראשה בעץ.
"זה מטומטם." היא אמרה אבל השתקתי אותה מיד כשזיהיתי צל שחור ארוך שנע לעבר המלכודת בין העצים, זה היה יכול להיות או שועל או זאב. "תהיה בשקט, משהו מגיע."
שנינו השתתקנו וכשהחיה עמדה בדיוק מעל המלכודת שלי משכתי את החוט והפלתי למטה את הכלוב.
"בואי נבדוק מי זה, נראה אם הצלחנו." אמרתי ואני וסיליה יצאנו מאחורי העץ ושרקנו בשמחה כשראינו שועלה בוגרת וזקנה משתוללת במרחב הצר שהכלוב השאיר לה.
"מצוין, היא נראית כאילו היא תמות עוד רגע בכל זאת." אמרה סיליה והוציאה את הסכין.
"חכי, סיליה! תראי זה הבן שלה." הצבעתי על שועל תינוק קטן שעמד ליד הכלוב וילל , השועלה הפסיקה להשתולל וניסתה להתקרב אליו אבל לא הצליחה והתחילה לילל גם.
"אוי, הוא חמוד כל כך!" אמרה סיליה והרימה את השועל הקטן שליקק אותה.
סיליה, את תיקחי את העין ואני ארחיק את השועל המסכן הקטן." אמרתי וסיליה הנהנה וקירבה את הסכין.
לקחתי את השועל המסכן הרחק משם, שמעתי את השועלה צווחת פעם אחרונה ואז היא נדמה, השועל ילל על הכתף שלי וידעתי שאם הוא היה בנאדם הוא היה בוכה עכשיו.
"יש לנו את הגועל שרצינו, בואי נלך." אמרה סיליה והושיטה לי שקית מלאה דם עם עין בפנים.
"אלוהים, זה מגעיל כל כך." אמרתי והיא חייכה בקושי, היא הייתה ממש ירקרקה.
"אני חושבת שכדי שנעשה עכשיו הפסקה בבית ואחרי הצהריים נמשיך את העבודה שלנו ונאסוף את הגשם שאנחנו צריכות." אמרתי ומיהרתי להתקדם הביתה כשאני מלטפת את השועל הקטן.
"טוב, נוכל לגדל אותו?" ביקשה סיליה.
"ברור! הוא עכשיו חלק מהמשפחה שלנו, נקרא לו אריק." אמרתי וסיליה חייכה.
"אריק. זה שם נפלא." היא אמרה ומיהרנו להיכנס הביתה, השכבנו את אריק הישן על הספה ואכלנו יחד, הרגשתי נפלא יותר מבכל רגע אחר בחיי באותה השנייה.


תגובות (2)

בסדר, אני לא אתווכח… המשכת הרבה ביום אחד.

10/12/2013 08:27

אני יודעת. תראי כמה פרקים ביום אחד! אני אנסה להעלות משהו מחר ואם לא מחרתיים, תלוי אם אבא שלי יהיה על המחשב.

10/12/2013 08:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך